Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hoitajat olette tehneet itse työilmapiirin parantamiseksi työpaikoillanne?

Vierailija
27.03.2022 |

Miten vaikutatte työilmapiiriin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkkojen sirinää...

Vierailija
2/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla ystävällinen, asiallinen, kohtelias jne. On ollut järkyttävä tajuta miten työpaikkalla esihenkilöt voivat yhä nykyaikana huutaa, jopa raivota ja suoranaisesti v*ttuilla. Kauheaa kun joutuu pelkäämään työpaikalla, kun sulta viedään itseluottamus ja painetaan ihan lyttyyn. Kun pyydät asiallisesti neuvoa ongelmatilanteissa, niin esihenkiö pyörittelee silmiään ja toivoo maalaisjärjen käyttöä. Ja yksikään työntekijöistä ei tietänyt miten toimia, edes maalaisjärki ei ongelmia ratkaissut. 

No minä lähdin enkä taakseni katse, paitsi katkeruudella, ikinä ei minusta palaamaan kunnan riistotyöhön ole eikä tule. Se meinasi minut ajaa uupumuksen vuoksi eläkkeelle, olen pohtinut voisiko näitä riistotyönantajia laittaa vastuuseen siitä että vievät työntekijöiltä terveyden. kiitos Turku. ikinä en unohda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea siinä on säilyttää iloinen, ystävällinen ja positiivinen asenne kun tulee koko ajan saavista kaataen kuraa niskaan ilman syytä.

Heippa vaan entinen työpaikka, ei ole ikävä!

Vierailija
4/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lisännyt kynien määrää rintataskuuni ettei vi++uiltaisi mulle niin paljoa

Vierailija
5/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hoitajat voisivat asialle tehdä, ap? He eivät voi palkata lisää työvoimaa tai vähentää potilaspaikkoja kiireen hellittämiseksi.

Vierailija
6/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea siinä on säilyttää iloinen, ystävällinen ja positiivinen asenne kun tulee koko ajan saavista kaataen kuraa niskaan ilman syytä.

Heippa vaan entinen työpaikka, ei ole ikävä!

Miltä taholta sitä kuraa tulee. Mistä syystä.

Vierailija
7/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hoitajat voisivat asialle tehdä, ap? He eivät voi palkata lisää työvoimaa tai vähentää potilaspaikkoja kiireen hellittämiseksi.

Hoitajat voivat kohdella toisiaan kaikella sillä kohteliaisuudella ja ystävällisyydellä kuin haluaisivat itseään kohdeltavan. Ei tuhahtelua, selän takana puhumista, silmien pyörittelyä, tiuskimista, näpäyttelyä, tiedon panttausta, ylimielisyyttä, porukasta pois sulkemista, juoruilua tai ilkeilyä.

Vierailija
8/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vähentäisi kahvihuoneessa juoruilua.

Vierailija
9/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat voivat kohdella toisiaan kaikella sillä kohteliaisuudella ja ystävällisyydellä kuin haluaisivat itseään kohdeltavan. Ei tuhahtelua, selän takana puhumista, silmien pyörittelyä, tiuskimista, näpäyttelyä, tiedon panttausta, ylimielisyyttä, porukasta pois sulkemista, juoruilua tai ilkeilyä.

Stressaantuneena ihmiset nyt saattavat olla aika kireitä, ja sille ei oikein voi mitään. Hoitoalalla saataisiin työilmapiiri varmasti paremmaksi jos työolot olisivat inhimmillisemmät.

Vierailija
10/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stressaantuneena ihmiset nyt saattavat olla aika kireitä, ja sille ei oikein voi mitään. Hoitoalalla saataisiin työilmapiiri varmasti paremmaksi jos työolot olisivat inhimmillisemmät.

Te itse luotte sen työilmapiirin omalla käytöksellänne. Älä ole ku*ipää.

Vierailija
11/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen muiden haukkumisen ja selän takana paskan puhumisen voisi lopettaa.

En enää mitenkään saa annettua alasta hyvää kuvaa nuorelle, joka on kuullut törkeää paskaa puhuttavan hoitajien taukotilassa.

Vierailija
12/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitellaan toisillemme tsemppihenkisiä heippalappuja ja tuodaan jokainen vuorollaan pullaa taukotilaan.

Vierailija
13/13 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sen muiden haukkumisen ja selän takana paskan puhumisen voisi lopettaa.

En enää mitenkään saa annettua alasta hyvää kuvaa nuorelle, joka on kuullut törkeää paskaa puhuttavan hoitajien taukotilassa.

Olin harjoittelijana terveyskeskuksessa nuorempana. Ja se oli oikeasti ihan kaameaa… Minulle oltiin kyllä ystävällisiä, mutta yhdestä lääkäristä eivät selkeästi pitäneet. Oli sellainen tomera nainen. Ja hänestä puhuttiin koko ajan milloin mitäkin huonoa ja miten hänelle piti olla valmiina potilaskansiot aakkosjärjestyksessä eikä tulojärjestyksessä ja että se oli ihan typerä vaade yms. kaikkea samaa.. Lisäksi kamalaa oli se, kun lukivat ääneen potilaskertomuksista kohtia, jotka heistä muka nauratti. Silloin potilaista oli ihan fyysiset kansiot vielä olemassa. Irvailtiin joidenkin kansioiden paksuudesta, että henkilö tarvitsisi jo oman hyllymetrin, kun oli jo kolmas kansio menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme