Vauvalta tuli pissaa vaipasta läpi meidän sänkyyn,, mies
sai aivan kamalat kilarit. Meni siis aivan sekaisin. Huusi, ettei ole koskaan lasta edes halunnut. Kävi suihkussa kahdesti, pyyhki, desinfioi, kirosi. Koko hänen päivänsä meni pilalle pissan takia. Nyt lähti jonnekin, eikä kertonut minne. Rauhoittelemaan päätään kovassa ahdistuksessa.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:19"]
Jos ei ole alkujaankaan hirveästi lasta halunnut, niin voin hyvin kuvitella, miten tuollainen on "viimeinen niitti". "Helvetti piti lapsi tehdä ja nyt se vielä kusee sängyn pilalle."
Miettikääpä omalle kohdalle jos ette vaikka millään haluaisi kissaa/koiraa/hevosta/lemmikkipossua, ja sellainen kuitenkin syystä tai toisesta lopulta teille tulisi - ja sitten se epätoivottu elukka vielä pilaisi jonkin kalliin huonekalun? Pystyisittekö olemaan ihan hymyissä suin, vai saattaisiko jopa pikkuisen vituttaa? Toki ihannemaailmassa jokaisella olisi 100% itsehillintä, mutta ikävä kyllä ei normaalimaailmassa ole. Malliesimerkki siitä, ettei lapsia pidä tehdä jos molemmat eivät niitä ihan aidon oikeasti halua.
[/quote]
Helpompi vaihtaa patja lapsen sänkyyn, hän laskee aina uudestaan alleen kun patjassa on pissan haju. Eikä ole mitään tekemistä sen kanssa haluaako lapsen vai ei. Hänen sänkynsä voi olla samassa huoneessa kuin vanhempien. Hiukan vastenmielisiä he jotka eivät opeta omaan sänkyyn menemistä, no niin saahan sanoa onko halunnut kun ei osta edes omaa petiä lapselle.
Sanoiko menevänsä ostamaan tupakkaa? Lauloiko lähtiessään Bye bye baby, baby goodbye?
Ymmärrän kyllä miestä.. Itseäkin ärsyttäisi ihan hirveesti koska mun mielestä sängyssä ei vaan kuulu sotkea (ei ruokaa, ei lemmikkejä ja vauvoja/lapsia). Ehkä vähän ylireagoi, mutta silti..
Ymmärrän kyllä miestä. Jos väkisin sen vauvan halusit pitää, niin huolehtisit edes siitä sitten. Kyllä muakin vituttaisi jos rankan päivän päätteeksi joutuisin nukkumaan kusessa ja paskassa. Vauva nukkukoot omassa huoneessaan.
No kyllä huolehdinkin vauvasta. Pissa ei tullut läpi siksi, etten ollut vaihtanut vaippaa vaan oli jotenkin möyriessä kai kääntynyt. Minä vaihdoin myös lakanat ja pesin patjan. Pesin myös vauvan ja vaihdoin puhtaat vaipat. Mies desinfioi itseään ja paikkoja, mihin okin mahdollisesti koskenut pissaepisodin jälkeen. Pesi siis ihan outoja paikkoja, ei niitä mitä olisi pitänyt. ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:09"]Noh, halusiko vai ei?! Eli miten päätös lasten hankinnasta tehtiin. Sillä tiedän tapauksia, joissa pillerit petti siinä vaiheessa, kun mies teki lähtöä suhteesta tai, että kahden vuoden vonkaamisen jälkeen mies sitten lapsen tekoon viimein taipui. [/quote]Nuo on vähän naurettavia nuo "lastentekoon taipuneet". Hittoako muutti mieltänsä, olisi lähtenyt lätkimään jos kerran tiesi että toinen tahtoo lapsen (vaikka voisihan tietty se toinenkin osapuoli lähteä, ei siinä).
[/quote]
Niin minä tein, lähdin. Hän sitten masentui, lihosi, jaksoi aina juovuksissa soitella ja viestitellä, skarppasi ja pisti kropan kuntoon, yritti ottaa yhteyttä taas, "sattumalta" törmäsi minuun viihteellä. Suurin piirtein neljä vuotta sitä jatkui, kunnes tein selväksi että en ole ikinä katunut eroamispäätöstä eikä ikinä palata yhteen, eikä todellakaan panna "ilman sitoomuksia", ja blokkasin kaikki yhteydet. Kuulemma taas masentui ja lihosi ja elämä pilalla. Toivottavasti löysi jonkun toisen, en ole uskaltanut tarkistaa hänen vointia. Ties vaikka AV-mamma nykyään :O
Minäkin sain tuosta traumoja enkä yli kymmeneen vuoteen voinut ketään päästää kovin lähelle, etten taas aiheuttaisi suunnatonta surua.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:09"]Noh, halusiko vai ei?! Eli miten päätös lasten hankinnasta tehtiin. Sillä tiedän tapauksia, joissa pillerit petti siinä vaiheessa, kun mies teki lähtöä suhteesta tai, että kahden vuoden vonkaamisen jälkeen mies sitten lapsen tekoon viimein taipui. [/quote]Nuo on vähän naurettavia nuo "lastentekoon taipuneet". Hittoako muutti mieltänsä, olisi lähtenyt lätkimään jos kerran tiesi että toinen tahtoo lapsen (vaikka voisihan tietty se toinenkin osapuoli lähteä, ei siinä).
[/quote]
Niin minä tein, lähdin. Hän sitten masentui, lihosi, jaksoi aina juovuksissa soitella ja viestitellä, skarppasi ja pisti kropan kuntoon, yritti ottaa yhteyttä taas, "sattumalta" törmäsi minuun viihteellä. Suurin piirtein neljä vuotta sitä jatkui, kunnes tein selväksi että en ole ikinä katunut eroamispäätöstä eikä ikinä palata yhteen, eikä todellakaan panna "ilman sitoomuksia", ja blokkasin kaikki yhteydet. Kuulemma taas masentui ja lihosi ja elämä pilalla. Toivottavasti löysi jonkun toisen, en ole uskaltanut tarkistaa hänen vointia. Ties vaikka AV-mamma nykyään :O
Minäkin sain tuosta traumoja enkä yli kymmeneen vuoteen voinut ketään päästää kovin lähelle, etten taas aiheuttaisi suunnatonta surua.
[/quote]
No huhhuh kun olet tekopyhä herkkä pieni prinsessa jos kymmenen vuotta meni. Mää olisin jo seuraavana aamuna unohtanut.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:49"] No huhhuh kun olet tekopyhä herkkä pieni prinsessa jos kymmenen vuotta meni. Mää olisin jo seuraavana aamuna unohtanut.
[/quote]
Sä ootkin tosimies, mä kai sitten vähän tunteeellinen nyhverö. Anna kun pistän tähän hymiön vielä niin asia varmistuu :)
Suhteita siis kyllä oli sen jälkeenkin, mutta oli pakko pitää ne pinnalisina, lyhyinä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:57"]
sai aivan kamalat kilarit. Meni siis aivan sekaisin. Huusi, ettei ole koskaan lasta edes halunnut. Kävi suihkussa kahdesti, pyyhki, desinfioi, kirosi. Koko hänen päivänsä meni pilalle pissan takia. Nyt lähti jonnekin, eikä kertonut minne. Rauhoittelemaan päätään kovassa ahdistuksessa.
[/quote]
Nää on näitä "miehiä".
Olen itse hoitanut naisystävän pientä poikaa, hänen kanssaan ja välillä yksin, jo vauvasta. Ja vaikkei tämä lapsi ole oma, niin kiinnostus äitiinsä auttaa kummasti kaikkien tälläisten mitättömien pikkuasioiden yli.
Paljon vauvan eritteitä siivonnut: itsestä, lapsesta ja huoneistosta, lisäksi useita vaippojoja vaihtanut. 41v m
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:57"]
[/quote]
Nää on näitä "miehiä".
Olen itse hoitanut naisystävän pientä poikaa, hänen kanssaan ja välillä yksin, jo vauvasta. Ja vaikkei tämä lapsi ole oma, niin kiinnostus äitiinsä auttaa kummasti kaikkien tälläisten mitättömien pikkuasioiden yli.
Paljon vauvan eritteitä siivonnut: itsestä, lapsesta ja huoneistosta, lisäksi useita vaippojoja vaihtanut. 41v m
[/quote]
Näin toimii normaali aikuinen mies lapselle sattuneen vahingon kanssa :)
Ymmärrän päivä päivältä paremmin, ettei mun mieheni ole ihan järjissään. Ja olen siitä tosi surullinen. Ap
Taitaa olla horoskoopiltaan neitsyt?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:30"]Ymmärrän päivä päivältä paremmin, ettei mun mieheni ole ihan järjissään. Ja olen siitä tosi surullinen. Ap
[/quote]
No et kyllä sinäkään terveeltä vaikuta.
Ja vielä tulee se päivä jolloin purkaa fyysisesti kiukkuaan vauvaan, ellet jätä miestä ja lähde vauvan kanssa.
Ihan turha asettua millään tavalla tuollaisen miehen puolelle. On ihan ok joskus menettää malttinsa, mutta silläkin on merkitystä mikä on syy ja miten sen malttinsa menettää.
Jas ei lasta halua, niin silloin käyttää ehkäisyä. Jos se pettää niin se on voi voi. Joka tapauksessa terve ihminen ei pura pettymyksiään lapseen. Lähtee vaikka suhteesta, jos siihen syntyy eitoivottu lapsi.
Vaikkei se lapsen hylkääminenkään vaikuta kovin hienolta vaihtoehdolta, niin parempi sekin kuin purkaa turhautumista omaan lapseensa. On kuitenkin olemassa myös miehiä jotka kantavat omaan vastuunsa joka tapuksessa, eivätkä ole tuollaisia ihmispakoja kuten esim ap:n mies
Vierailija 11.09.2015 klo 16:30
Ymmärrän päivä päivältä paremmin, ettei mun mieheni ole ihan järjissään. Ja olen siitä tosi surullinen. Ap
No et kyllä sinäkään terveeltä vaikuta.
Et sinäkään
Miehesi reaktio on täysin ymmärrettävä. Vauvan virtsa turmelee vuoteen. Paikka, johon on ripoteltu ruusunlehtiä ikuisen rakkauden symboolina on nyt pistävältä virtsalta löyhkäävä viemäri, ainoastaan siksi että et vaivautunut kiinnittämään vaippoja kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:37"]
Miehesi reaktio on täysin ymmärrettävä. Vauvan virtsa turmelee vuoteen. Paikka, johon on ripoteltu ruusunlehtiä ikuisen rakkauden symboolina on nyt pistävältä virtsalta löyhkäävä viemäri, ainoastaan siksi että et vaivautunut kiinnittämään vaippoja kunnolla.
[/quote]
Menepä sinä tunkemaan ne ruusunlehtesi hanuuriisi.
Onpa ongelmainen neurootikko tuo ukkos
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:15"]
Onneksi mun mies ei välittänyt vaikka sänky lainehti maitoa tissien tulviessa ja jälkivuodosta lakanat veressä jos yöllä ei vaihtanut megavaippaa. Vauvan vaippa petti monesti ja kyllä puklasikin usein. Itse olin niin heikossa kunnossa ettei mikään haitannut.
[/quote]
Huvittaako ketään muuta tällaiset idiootit, jotka tulevat toisten ahdinkoa täynnä oleviin ketjuihin mainostamaan kuinka hienosti heillä itsellään asian tiimoilta menee? :D Hupaisa ilmiö.
[/quote]
Sinulla ei ole ollut vauvaa? Oletko katkera? Ap:n miehellä on ongelma ja se ei ole se pissa sängyssä
Vauva tai mies vaihtoon. Mieluiten kummatkin.