Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvalta tuli pissaa vaipasta läpi meidän sänkyyn,, mies

Vierailija
11.09.2015 |

sai aivan kamalat kilarit. Meni siis aivan sekaisin. Huusi, ettei ole koskaan lasta edes halunnut. Kävi suihkussa kahdesti, pyyhki, desinfioi, kirosi. Koko hänen päivänsä meni pilalle pissan takia. Nyt lähti jonnekin, eikä kertonut minne. Rauhoittelemaan päätään kovassa ahdistuksessa. 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te osaatte aina käyttäytyä tismalleen oikein?! Kahdehdin teitä virheettömiä, jotka voitte vaatia täydellisyyttä.

Vierailija
22/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kovin tasapainoisen kuuloinen mies sulla....  Eikä vauvasta ole turvallisen tuntuista kuunnella tuollaista raivoamista.  Tee asialle jotain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitti vain riidanaiheen että pääsi sen varjolla lähtemään salarakkaansa luokse.

Vierailija
24/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku

Vierailija
25/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika pissas taas ihan omaan sänkyynsä pari viikkoa sitten. Mies heräsi, vaihtoi lakanat, rauhoitteli lapsen ja nukutti uudestaan. Mä vedin sikeitä tällä kertaa. Olen kiitollinen, kun näitä aloituksia lukee.

Vierailija
26/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli huono olo, järkyttävä isä, kuinka voit pitää tuollaista miestä, en katsoisi hetkeäkään ja mitä on tulossa joskus myöhemmin, nyt herätys!

Vierailija
27/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkyyn saa ostaa suojalakanoita. Ei mene patja pilalle. Kolmen lapsen kanssa hyväksi todettu. Teillä on vielä eräskin ripuli- ja oksennustauti tulossa... Nimimerkillä kokemusta on. Miehesi kuulostaa oudolta! Mitä tekee kun lapsi oksentaa???? Luuleeko et 1 v juoksee pöntölle? Mites kuivaksi opettelu? Pissavahinko lattialla? Mitä tekee lapselle jos on noin hermoheikko? Mites tuleva uhmaikä? Sinuna miettisin pari kertaa jatkoa ...

Vierailija
28/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mies ei välittänyt vaikka sänky lainehti maitoa tissien tulviessa ja jälkivuodosta lakanat veressä jos yöllä ei vaihtanut megavaippaa. Vauvan vaippa petti monesti ja kyllä puklasikin usein. Itse olin niin heikossa kunnossa ettei mikään haitannut.

Vierailija
29/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halus ryyppäämään on perjantai. Alkoholisti.

Vierailija
30/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:12"]

Ja te osaatte aina käyttäytyä tismalleen oikein?! Kahdehdin teitä virheettömiä, jotka voitte vaatia täydellisyyttä.

[/quote]Älä kadehdi vaan ota opiksesi.

Vierailija
31/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:13"]

Meillä poika pissas taas ihan omaan sänkyynsä pari viikkoa sitten. Mies heräsi, vaihtoi lakanat, rauhoitteli lapsen ja nukutti uudestaan. Mä vedin sikeitä tällä kertaa. Olen kiitollinen, kun näitä aloituksia lukee.

[/quote]Ihana mies sinulla, ole kiitollinen. :)

Vierailija
32/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:09"]Noh, halusiko vai ei?! Eli miten päätös lasten hankinnasta tehtiin. Sillä tiedän tapauksia, joissa pillerit petti siinä vaiheessa, kun mies teki lähtöä suhteesta tai, että kahden vuoden vonkaamisen jälkeen mies sitten lapsen tekoon viimein taipui. [/quote]Nuo on vähän naurettavia nuo "lastentekoon taipuneet". Hittoako muutti mieltänsä, olisi lähtenyt lätkimään jos kerran tiesi että toinen tahtoo lapsen (vaikka voisihan tietty se toinenkin osapuoli lähteä, ei siinä).

[/quote]

Se on kyllä niin totta! Jos ei yhteiset motiivit täyty niin silloin lähdetään suhteesta. Näissä tapauksissa ei taida kumpikaan olla pahempi toista. Lapsia tehdään aidosta halusta olla vanhepi, eikä taivuttamalla ja taipumalla. Taivuttaja on tehnyt omia arvioita, valintoja ja päätöskiä, ja jos se vanhemmuus ei oikein toiselta suju niin voiko siinä sitten kauheasti yksin toista syytellä.

Vierailija
33/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelen täällä miehellesi. Melkoinen tossukka, kun on mennyt pilaamaan elämänsä lapsella, jota ei ole edes halunnut. No, hän saa kyllä maksaa tuosta kovaa hintaa vielä vuosien ajan.

t. velamies

Vierailija
34/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole alkujaankaan hirveästi lasta halunnut, niin voin hyvin kuvitella, miten tuollainen on "viimeinen niitti". "Helvetti piti lapsi tehdä ja nyt se vielä kusee sängyn pilalle."

Miettikääpä omalle kohdalle jos ette vaikka millään haluaisi kissaa/koiraa/hevosta/lemmikkipossua, ja sellainen kuitenkin syystä tai toisesta lopulta teille tulisi - ja sitten se epätoivottu elukka vielä pilaisi jonkin kalliin huonekalun? Pystyisittekö olemaan ihan hymyissä suin, vai saattaisiko jopa pikkuisen vituttaa? Toki ihannemaailmassa jokaisella olisi 100% itsehillintä, mutta ikävä kyllä ei normaalimaailmassa ole. Malliesimerkki siitä, ettei lapsia pidä tehdä jos molemmat eivät niitä ihan aidon oikeasti halua.

Vierailija
35/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksu ei kärsi siitä kun nukkuu omassa sängyssä.

Vierailija
36/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:16"]

[/quote]

Av-mammoista?! :D Minä olen aidosti niin kusipää, että minusta ei ole huonosti piilotettuun itsekorostukseen.

Vierailija
37/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:13"]

Tuli huono olo, järkyttävä isä, kuinka voit pitää tuollaista miestä, en katsoisi hetkeäkään ja mitä on tulossa joskus myöhemmin, nyt herätys!

[/quote]

Yhden tapahtuman perusteella isä leimataa täysin kelvottomaksi isäksi ja asuinkumppaniksi. Mihin on hävinnyt ihmimilsyys, anteeksi anto ja virheiden hyväksyminen ja niiden korjaaminen?!

Vierailija
38/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä miestä. Jos väkisin sen vauvan halusit pitää, niin huolehtisit edes siitä sitten. Kyllä muakin vituttaisi jos rankan päivän päätteeksi joutuisin nukkumaan kusessa ja paskassa. Vauva nukkukoot omassa huoneessaan.

Vierailija
39/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:15"]

Onneksi mun mies ei välittänyt vaikka sänky lainehti maitoa tissien tulviessa ja jälkivuodosta lakanat veressä jos yöllä ei vaihtanut megavaippaa. Vauvan vaippa petti monesti ja kyllä puklasikin usein. Itse olin niin heikossa kunnossa ettei mikään haitannut.

[/quote]

Huvittaako ketään muuta tällaiset idiootit, jotka tulevat toisten ahdinkoa täynnä oleviin ketjuihin mainostamaan kuinka hienosti heillä itsellään asian tiimoilta menee? :D Hupaisa ilmiö.

Vierailija
40/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:16"]

[/quote]

Av-mammoista?! :D Minä olen aidosti niin kusipää, että minusta ei ole huonosti piilotettuun itsekorostukseen.
[/quote]

Niinkö luulet? Luehan viestisi uudelleen ajatuksen kanssa. ☺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän