mitä ihmettä meidän vessassa tapahtuu?!
Löhöän tässä sohvalla flunssassa, mies töissä ja lapset koulusss. Äkkiä vessasta kuului jymähdys, kuin jokin olisi osunut voimalla pyttyyn ja ääni, kuin vessa olisi koettanut vetää itsensä. Ryntäsin kiireesti katsomaan, olin varma että pytty tulvii tai on jopa kaatunut!
Mutta mitään outoa ei näkynyt.
asumme rivitalossa.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:33"]
Rotta?
[/quote]
hyi hitto, toivottavasti ei! Pennywisekin olisi tervetulleempi!
ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:32"]
Varmaan joku tylsistynyt kotikummitus nukahti kesken istunnon ja pyllähti lattialle.
[/quote]
no sitten mää ristipissasin kummituksen kanssa :D kävin nimittäin vessassa noin 5min. ennen sitä ääntä..
ap
koetin vetää ja hyvin toimii. ei merkkejä mistään tukoksesta tms. mutta ei kyllä nyt huvita istua siihen, tulee rotat ja käärmeet mieleen !
ap
Eikö tämä sama aloitus ollut täällä taannoin?
Meillä on kyllä joskus kuulunut tollanen ihme jysäys, mutta koska olin just vessan lähellä kun se tapahtui niin osasin selittää sen putkistosta kuuluneeksi. Joku ilmanpainehässäkkä ehkä? En ole lvi-ammattilainen :D
Mä pidin pitkään tota rottajuttua urbaanilegendana, mutta tänä kesänä siitä keskusteltiin ihan vakavissaan radio Puheessa.
Kuulemma täällä Helsingissä useitakin havaintoja.
Mun vessarutiinit on muuttuneet sen ohjelman jälkeen, ja kannen päällä on aina paino.
se ääni oli niin kova, että voin kuvitella pytyn oikein heilahtaneen.. nyt sitten kyttään vessanpyttyä epäluuloisena koko illan!
ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:45"]
Mä pidin pitkään tota rottajuttua urbaanilegendana, mutta tänä kesänä siitä keskusteltiin ihan vakavissaan radio Puheessa. Kuulemma täällä Helsingissä useitakin havaintoja. Mun vessarutiinit on muuttuneet sen ohjelman jälkeen, ja kannen päällä on aina paino.
[/quote]
Jos vessanpyttyyn kaadetaan ruoanjämiä, houkuttelee tämä sitten rottia elämään putkistoissa! Eli ei ruokaa pönttöön!
Jossain päin Suomea oli joku viemärinpuhdistusoperaatio ja oli kehoitus laittaa jotain painavaa wc-pöntön kannen päälle, ettei likavedet tule pöntöstä paineella ylös.
Olikohan kyse tästä?
Ootko sä se sama vessatyyppi kenelle sattui se "haamu plumpsahdus" ennen kuin oli itse kerennyt tyyliin istua pöntölle? Jos et, niin teistä vois hyvin olla vertaistukea toisillenne.
Kotikummitus. Naurakaa tai olkaa nauramatta, mutta meillä asustaa tälläinen "kiusanhenki".
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:01"]
Ootko sä se sama vessatyyppi kenelle sattui se "haamu plumpsahdus" ennen kuin oli itse kerennyt tyyliin istua pöntölle? Jos et, niin teistä vois hyvin olla vertaistukea toisillenne.
[/quote]
en, silloin ei kuulunut mitään outoa kun pissasin!
ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:51"]
se ääni oli niin kova, että voin kuvitella pytyn oikein heilahtaneen.. nyt sitten kyttään vessanpyttyä epäluuloisena koko illan!
ap
[/quote] voin nähdä sieluni silmin, kun kattila päässä ja sohvatyyny kilpenä kyyristellen mulkoilet vessanpönttöä :DD
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:01"]
[/quote]
en, silloin ei kuulunut mitään outoa kun pissasin!
ap
[/quote]
No höh, se oli niin hupaisa keskustelu!
Mutta siis, voisko olla, että jollain naapurilla olisi pönttö tukossa tms, eikö ravarissakin viemäröinnit ole jotenkin kytköksissä?
TAAS kuului! touhuaakohan nyt joku naapuri jotain..
ap
Varmaan joku tylsistynyt kotikummitus nukahti kesken istunnon ja pyllähti lattialle.