Opiskelen HELSINGIN YLIOPISTOSSA, kateellisuutesi ast. 0-5?
Eli ei mikään savonia amk, vaan HELSINGIN YLIOPISTO!! ymmärtäkää.
Kommentit (63)
Itse opiskelen Hgin kauppakorkeakoulussa joka kai Aalto yliopistona tätänykyä paremmin tunnetaan.
Oma arvostukseni kyseistä koulua ja ylipäätään yliopistomaailmaa kohtaan karisi sen jälkeen kun sisälle ekalla yrittämällä pääsin. Pettymys. Ihmettelen niitä jotka vielä hehkuttavat ja himoitsevat opiskelupaikkaa ko. oppilaitoksesta. Mutta ehkä se ruoho on aidan takaa katsottuna vihreämpää....
0. Mäkin opiskelen HY:ssa. En nyt sillä leijuisi. Ap on provo tai sit joku nolon tärkeilevä fuksi.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:24"]
[/quote]Olen töissä, vakivirassa eikä enää tarvitse kituuttaa opintotuella, enää 11 vuotteen. Kade olet.
Itse valmistuin sieltä vuonna 2004. Opiskelin sen jälkeen 4 vuotta Oxfordissa, ap. Kateellisuusaste? Hihhahheijjaa teittii.
Hohhoijaa, amk on amk ja yliopisto on yliopisto eihän noita voi verrata.
Ja riippuu tiedekunnasta. Omalta alalta tiedän, että silloin kun itse opiskelin HYssä, niin muualla maassa oli muita paikkoja, joissa opetus oli samalta alalta kokonaisuutena laadukkaampaa. Mutta brändi on brändi.
0. Itse en siellä viihtynyt. On se Tampere vaan kivempi.
0 en enää kaipaa niitä aikoja. Mieluummin tämä hetki hyvällä liksalla kuin opintotuen kanssa kitkutus.
[/quote]
Hehe, mitä opiskelet? Tuleeks susta kirjastovirkailija?
Siis OMG!!1 mäki opiskelen siel!! Ihquu!! Kyl me ollaa salee viksuint lössii tääl palstal!!
Ehkä noin 3.5.
Olen itse opiskellut siellä, ja olihan se opiskeluaika aian mahtavaa - noinkin kivassa paikassa! Lisäksi näin ulkosuomalaisena katson Helsinkiä uusin silmin: on siinä kaupungissa tosi paljon kaikkea kivaa! Muualle Suomeen en enää muuttaisi.
Onnea opintoihisi!
Onnea opintoihin. Itse opiskelin siellä vain vuoden, olin vaihtarina Bernistä. Joskus vuonna kivi. Helsinki on kiva kaupunki. Kateellinen en ole kenellekään, en siis pisteytä. Yliopistolle ja Helsingille 5 pistettä.
Miksi pitäisi olla kateellinen. Opiskelun tarkoitus on valmistua johonkin ammattiin. Ei sen enempää eikä vähempää. Itse kävin ulkomailla aika hyvälaatuisen yliopiston eli ei kyllä Hesan yliopistot heilauta. Lähinnä siksi kun sieltä valmistutaan työttömäksi.
0. Itse opiskelen Tampereen yliopistossa, jonne on monelle alalle Helsinkiä vaikeampaa päästä. Tämän lisäksi en haluaisi asua Helsingissä, kun se sijaitsee syrjässä ja kaukana kaikesta.
Pyöreä nolla. Onneksi en ole siellä enää vaan valmistuin ajat sitten! Mutta onnea sinulle tentteihin ja gradun vääntöön, heheh. Minä nautin mieluummin kuukausipalkasta:)
Kateellisuus nolla. Minä olen omille muksuille sanonu,että yksi tutkinto pitää opiskella ja itse sen valitsevat. Jos olet maisteri heikolla työkokemuksella, et aja välttämättä ohi kenestäkäåän, vaan kaikki ammattimiehet, pätevät ja kokeneet ajaa ohi.
[/quote]Asun Ohiossa, oletko kade. niin ja ei tarvitse vastata.