Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina ja hengenvaarantajat 2

Vierailija
11.09.2015 |

Ärsyttää Belindan twerkkaus joka tilanteessa.

Onko miss Viron rinnat luomut?

Toivottavasti Rita tai Eve voittaa. Ei noista ole vastustamaan muista kuin Amandasta.

Onneksi Janita lähti.

Roskaahan tää on koko ohjelma mutta minkäs teet :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei edes ärsytä suvi ja Amanda niinkuin aina puhutaan. Enempi juuri janita ja belinda

Vierailija
2/14 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että Rita voittaa. Eve kakkonen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:59"]Mä toivon, että Rita voittaa. Eve kakkonen!
[/quote]

Ritalla on oikeasti hyvät mahdollisuudet. Vahva nainen ja kilpailutausta. Ihan huikea oli se kiri ja ohitus viestissä, mä niin nautin kun Belinda jäi nuolemaan näppejä! :D

Vierailija
4/14 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015091020325746_vi.shtml

Huutonaurua Rosannan ja Jasminin lausunnoille! Showta ja huomion hakemista, mitä muutakaan tämä sarja on?! Aitoa tahtoa hengenpelastajaksi. Teekö edellisen kauden voittaja tätä työkseen tai joku muu sarjassa aiemmin ollut vain vetävätkö omaa showtaan seiskassa ja iltapäivälehdissä?! :D

Vierailija
5/14 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uintikursseilla käyneenä katsoin että Ritalla on kyllä hyvä uintitekniikka. Oikein hyvä krooli, oli varmasti treenannut kerran jos toisenkin.

Vierailija
6/14 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tykkään ku tuon Pitkäsen tavasta avautua aina kaikille ärsyttäville. Kuten tää belinda VT:ssä Sannalle ymym

Vierailija
7/14 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi näyttää marsulta

Vierailija
8/14 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin, muissakin ohjelmissa pistää silmään, että miten ihmeessä aikuisilla on noin huono uimataito?? Kyllä jokaisen pitää osata ja jaksaa sellaset 50-100 metriä vetää kroolia. Miten jollain rintauinnilla tai pahimmassa tapauksessa rinta-kourauinnin ihmeellisellä sekoituksella ehtii uida hukkuvan luokse?? Esim Selviytyjät Suomessa näki aivan surkeaa uimataitoa.

Vierailija
9/14 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina, miss Viro on persoonallisella tavalla kaunis, ja nimenomaan vähässä meikissä. Jotain samaa kuin Iggy Azaleassa, ennen kuin Iggy pilasi naamansa.

Rita ja Eve selvästi parhaat, Amandalla ja Belindalla myös voitontahtoa.

Ritan ja sen salkkarinäyttelijän pisteet nousi mun silmissä, kun kyseenalaistivat Hunksien läsnäolon. :)

Vierailija
10/14 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janita ihan onneton uimari :D Pelkästään siinä tarpeeksi syytä kotiinlähtöön.

Onko Kristiina luomu?

Vierailija
11/14 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:43"]

Mä niin tykkään ku tuon Pitkäsen tavasta avautua aina kaikille ärsyttäville. Kuten tää belinda VT:ssä Sannalle ymym

[/quote]

Suvi on ihan loistotyyppi, kun on niin suorasukkainen. Miss Viro Kristiina joku puolestaan näytti aivan typerältä, kun ei osannut pyytää Suvilta anteeksi sanomisiaan.

Vierailija
12/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hengenpelastajakouluttaja Anne vaikuttais vähän lesbolta. Sitä sais kyllä näkyä enemmän, koska toi aihe on todella tärkeä ja itsekin on kiva seurata ohjelmaa että osaa sitten toimia jos joskus tarvitsee(toivottavasti ei). Toivon että Rita tai Eve voittaa.

Vierailija
13/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"There where is milf, there is will to fuck the milf"

Vierailija
14/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Evelina saisi voittaa. Rita on todella huono häviäjä, samoin Suvi. Ihmettelen miksi Suvi ei tippunut eilen?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan