Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5. pv nutraten!!

Vierailija
11.09.2015 |

Ihanasti on mennyt ja olo alkaa olla energinen. Nälkä ei ole vaivannut eikä mielitekojakaan ole ollut enemmälti. Olen syönyt siis päivässä 4 pussia nutrilettia, päivälliseksi itse tekemää kasviskeittoa (kukkakaali + kesäkurpitsa + purjo), pari tomaattia omasta kasvarista päivässä sekä sokeritonta mehukeittoa hieman. Maanantaina menen puntarille. En ihmeitä odota, mutta jos vähän olisi tippunut :)

Alkumitat siis 164cm ja 105kg.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinulla paino tippuu varmasti, kun olet syönyt noin vähän!

Vierailija
2/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraamalla saa nopeasti hienoja tuloksia, kunhan opettelee syömään oikein sen jälkeen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä noinkin... miten pitkään ajattelit jaksaa? Mitä sen jälkeen? Mistä ylipaino on tullut? Minulla on pudonnut 2 kiloa kolmessa viikossa iham vain sillä, etten ole syönyt karkkia, pullaa, jäätelöä ja muita sen sortin tuotteita.

Vierailija
4/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin olla niin kauan kuin hyvältä tuntuu. Haluan saada tällä pikastartin laihtumiseen. Lisään pikkuhiljaa oikeaa ruokaa ja yritän pitää ruokalautasen kasvispainotteisena hiilareita vähentäen.

ap

Vierailija
5/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin juuri 9päivää ja painoa lähti 6 kiloa.
Nyt osanutraan ja lasken kaloreita ja opettelen syömään oikein, hyvän startin sain tuolla nutrauksella. Vatsalaukku pieneni paljon, ajattelin toisen spurtin ottaa koko nutrausta vielä loppuvuodesta.

Vierailija
6/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele elämäntapa missä painosi pysyy nyt ja aina ihannelukemassasi jonka itse tietysti päätät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme