Tuntuu, että elämäni on vaikeaa
Tällaisia vaikeuksia ei monilla ole. Enkä tarvitse mitään vittuilua. Valis
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti Ap, sä olet aika etuoikeuttu ihminen. Eläke takaa säännöliset tulot, pienet joo mutta ei sulla menojakaan ole. On omakotitalo, mökki, mies ja poika. Mitä ihmettä valitat?
En minä omista mitään. Ap
Kysy numerosta 116117, mistä voisit hakea apua.
Ei se elämä pelkkää auvoa kenelläkään ole, jokaisella on omat murheensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti Ap, sä olet aika etuoikeuttu ihminen. Eläke takaa säännöliset tulot, pienet joo mutta ei sulla menojakaan ole. On omakotitalo, mökki, mies ja poika. Mitä ihmettä valitat?
Olet kuitenkin turvassa, sinulla on ruokaa ja katto pääsi päällä. Ajattele vaikkapa Ukrainan sotatilaa ja lakkaa ruikuttamasta turhista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäis omistaa niistä mitään? Ne kaikki sulla kuitenkin on. Vaikka omistaisit puoli maailmaa, olisit silti kaikkeen tyytymätön valittaja.
Ja kyllä mun omat tuloni menee ruokaan, teinin vaatteisiin ja tavaroihin ja joihinkin pieniin laskuihin. Ei ne mitenkään säästöön jää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäis omistaa niistä mitään? Ne kaikki sulla kuitenkin on. Vaikka omistaisit puoli maailmaa, olisit silti kaikkeen tyytymätön valittaja.
En mä silloin nuorena ollut, kun omistin kolmion. Ap
No, kun en ole sinkku eikä meillä ole mitään muuta yhteistä kuin oppimisvaikeudet. Ap