Tuntuu, että elämäni on vaikeaa
Tällaisia vaikeuksia ei monilla ole. Enkä tarvitse mitään vittuilua. Valis
Kommentit (67)
Kummasti 100 kg lihavs työtön mt ongelmainen nainen kelpaa miehille.
Mä rakastan tätä ketjua! Lopultakin Allu ja Ammattivalittaja yhdessä!
Niistä saadaan vielä vauvapalstan ikioma lemmenpari valonheittäjien loisteeseen, sanokaa mun sanoneen.
Ei jumaliste, mikä painajainen. Ammattivalittaja ja Allu samassa ketjussa! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan tätä ketjua! Lopultakin Allu ja Ammattivalittaja yhdessä!
Niistä saadaan vielä vauvapalstan ikioma lemmenpari valonheittäjien loisteeseen, sanokaa mun sanoneen.
Ei saada. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn 🥱
Ei sun tartte osallistua!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kummasti 100 kg lihavs työtön mt ongelmainen nainen kelpaa miehille.
Mutta onko ne miehet sit onnellisia? Ei ainakaan valiksen mies.
usko pois, kyllä muillakin on vaikeaa
Et ole allu ahkera. 30h viikossa on naurettavan vähän. 60-100h on ahkeraa työntekoa. Ei tietenkään ylipainoinen ja rapakuntoinen jaksa kovin ahkera olla. Kaljuuntunut ja heikkolahjainenkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
No miten työtön lihava nainen saa miehen?
Teksti-tv:n treffipalstalta.
Allu ja Ammattivalittaja on toisilleen luotuja!
Kaksi laiskaa heikkolahjaista valittajaa - se on kuulkaa taivaassa solmittu liitto.
Vierailija kirjoitti:
Allu ja Ammattivalittaja on toisilleen luotuja!
Kaksi laiskaa heikkolahjaista valittajaa - se on kuulkaa taivaassa solmittu liitto.
Ihan turhaan yrität parittaa. Ap
Ja molemmilla vielä hirveä puute siitä yhdestä asiasta. Tässä ratkeaa nyt niin monta ongelmaa kertaheitolla!
Vierailija kirjoitti:
Ja molemmilla vielä hirveä puute siitä yhdestä asiasta. Tässä ratkeaa nyt niin monta ongelmaa kertaheitolla!
Minä en ole sinkku ja vaikka olisin, en ikinä ottaisi Allua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole sinkku ja vaikka olisin, en ikinä ottaisi Allua. Ap
Ai miksi et ottaisi Allua? Hänhän vaikuttaa niin..... kiihkeältä että huolet vähenee. Siis niitä ei muista.
Kirjoitatko? Jo se että vuodattaa paperille ahdistuksiaan, auttaa vähän kirkastamaan mielen pimeyttä.
Oikeesti Ap, sä olet aika etuoikeuttu ihminen. Eläke takaa säännöliset tulot, pienet joo mutta ei sulla menojakaan ole. On omakotitalo, mökki, mies ja poika. Mitä ihmettä valitat?
Hmm.... mä kyllä pahoin pelkään, että jopa Allulla on naisten suhteen sentään jonkunlainen rima...
Kerro lisää noista kohtaamisista