Tuntuu, että elämäni on vaikeaa
Tällaisia vaikeuksia ei monilla ole. Enkä tarvitse mitään vittuilua. Valis
Kommentit (67)
Ehkä se toisten ihmisten löytäminen olisi askel valoisampaan suuntaan.
Eikö työpaikalta löydy ketään jonka kanssa voisi jakaa ajatuksia.
Tääläki elämä raskasta. Syrjäytyny ei kavereita. Elåmä on taistelua. Rahat menee. Pieni palkka. Velkaa yli w5 tuhatta ja naista ei saa ja masennusta mt ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Tääläki elämä raskasta. Syrjäytyny ei kavereita. Elåmä on taistelua. Rahat menee. Pieni palkka. Velkaa yli w5 tuhatta ja naista ei saa ja masennusta mt ongelmia.
25 tuhatta velkaa. Kaipaisin naista. Oon sen verran outo ja erikoinen ettei naiset musta kiinnostu.
Tai sitten kun esim. aikuisopistojen ryhmät aloittaa niin voisit mennä sinne.
Menin ennen koronaa johonkin keskusteluryhmään, jossa oli pitkään ollut samoja ihmisiä. Se oli pieni ryhmä mutta huomasin että ryhmäläiset alkoivat lähestyä minua myös ryhmän ulkopuolella. Sitten tuli korona...
Ai luulin ensin että olet nainen!!!
Mutta minut olet jo rankannut liian vanhaksi. Tästä olemme keskustelleet jo. Vaikka minä olen kyllä nainen.
En tiedä annanko anteeksi.
Naisia kiinnostaa vain varakkaat rahamiehet ja normaalit. Masennus ylipaino turn off ja yksinäisyys
Vierailija kirjoitti:
Eikö työpaikalta löydy ketään jonka kanssa voisi jakaa ajatuksia.
En minä käy töissä ja onhan mulla perhe. Ap
Joo sulla on vaikeata. Se on käynyt tässä kymmenen viime vuoden aikana hyvin selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö työpaikalta löydy ketään jonka kanssa voisi jakaa ajatuksia.En minä käy töissä ja onhan mulla perhe. Ap
Ai ootte kimpassa tuon Valiksen kanssa? Ja sinä olet Allu? Te olette siis perhe?
No miten työtön lihava nainen saa miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö työpaikalta löydy ketään jonka kanssa voisi jakaa ajatuksia.En minä käy töissä ja onhan mulla perhe. Ap
Ai ootte kimpassa tuon Valiksen kanssa? Ja sinä olet Allu? Te olette siis perhe?
Ei olla.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta. Sun mökkiin ilmeisesti osui Venäjän ohjus joka tappoi koko sun perheen ja itse jouduit mieron tielle mukanasi vain pari riepua.
Kyllä ja samassa rytäkässä pamahti palju ja kesämökki. Jäljelle ei jäänyt kun jään peittämät ulkoraput ja piha.
Vierailija kirjoitti:
No miten työtön lihava nainen saa miehen?
Ihan niinkuin muutkin.
Itse teen 30 h viikko. Velkaa on ja masennusta. Noin 1600 e kk tulot ja enempikin on.. ahkera olen. En saa naista ja ihmettelen miten muut saa. En varmaa ole normaali. Masennusta ei kavereita ja ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis käy töissä. Katsoin just Oikotieltä, Suomessa on 51 000 avointa työpaikkaa ja sinä ap et kykene tekemään mitään muuta,kuin valittamaan. Näitä on.
Sitten jotkut työttömät likaiset hanpparit tai alkoholia ja tupakkaa käyttävät miehet kelpaavat. Tai komea iranimies tumma 40 tonnin mersulla. En ymmärrä.
Naisia ei vain ymmärrä. Eilen naisen haki mies jolla oli 50 tonnin auto. Raha ja status kyllä merkkaa naisille. Itse teen 30 h töitä ja aina rahat loppu.
Mä en nyt ennätä selvittää tuota sekoilua. Kuuntelen Radio Suomea. Nyt sieltä kuuluu paljon uutta musiikkia kuten "Sä oot mun kohtalo!" Eikun tää onkin Vesalan vanha laulu.
Ottakaa naiset sitte status mies jolla on 200 tuhatta velkaa. Ja kallis auto prkl.
Miksi pitää päivästä toiseen, viikosta toiseen, vuodesta toiseen vetää täällä samaa ikuista valitusvirttä, jonka aihekaan ei ikinä vaihdu.