Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät välitä tatuoinneista?

Vierailija
27.03.2022 |

Heti alkuun sanon: jos joku haluaa tatuoinnin ottaa, niin vapaasti vaan. Moni tykkää ja tatuoinnit ovat heidän tyylisiään.

Mutta onko palstalla muita, jotka eivät välitä tatuoinneista? En ole ottanut yhtään tatuointia, enkä aio ottaa. Mielestäni tatuoimaton, luonnollinen iho, miellyttää eniten omaa silmää. Tuntuu, että olen vähemmistössä, kun tatuointeja tuntuu löytyvän tosi monelta.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä "jokainen ottaa jos tykkää, jokainen tekee kehollaan mitä haluaa", kun kysytään mielipidettä tatuoinneista. :D Jokainen saa poistattaa vaikka hampaansa jos siltä tuntuu ja luulee näyttävänsä näin paremmalta. No, ei, ei näytä, kuten ei töherrystensäkään kanssa.

Mikä tämä on? Öh, no sehän on monen mielipide :D

No faktahan se on jokaisen aikuisen kohdalla, jos on itsemääräämisoikeus. Kuulostaa typerältä "jokainen saa ottaa jos haluaa", ihan kuin tuolla jotenkin valkopestäisiin itseä "en mä mikään ilkeä ole, älkää tuomitko, mutta en mä itse ottais kuitenkaan mitään kuvia"...

Vierailija
42/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule, enkä ottais muijaa, jolla on iho täynnä kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on viharakkaussuhde tatuointeihin. Osa on todella upeita, mutta sitten kun näkee rumia, tekee mieli hakata päätä seinään.

Tässä esimerkki hienosta

https://pin.it/9TeF8lO

Ja sitten kuvottavasta

https://imgur.com/eAzCoAz.jpg

Vierailija
44/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Joskus nuorempana puolivakavissani (ennen varsinaista tatuointibuumia) harkitsin tatuoinnin ottamista, mutta thank god en sitä koskaan tehnyt. Mitä enemmän tauointeja on alkanut näkymään katukuvassa, sitä pahemmalta ne silmääni näyttävät. N27

Vierailija
45/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ovat ja leimaavat ihmisen

Vierailija
46/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä puhdasta ihoa mitenkään ihmeellisenä ja kauniina, enkä ihmistä ylipäätään. Koristelulla, koruilla ja meikillä voi parannella tylsää lähtökohtaa.

Vierailija
47/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Miehelläni on tatuointeja, ja kyllä niiden kanssa pärjää, mutta lisää en halua hänellekään, eikä niitä ole tulossakaan. Onneksi. Muiden tatuoinnit eivät häiritse tippaakaan, satun vain pitämään ihosta ilman maaleja.

Vierailija
48/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beauty or not kirjoitti:

Itselläni on viharakkaussuhde tatuointeihin. Osa on todella upeita, mutta sitten kun näkee rumia, tekee mieli hakata päätä seinään.

Tässä esimerkki hienosta

Ja sitten kuvottavasta

Kaunis tuo eka, todellakin, mutta häiritsi tarkka ja viivasuora rajaus.

Mun huumoriin uppoo just tuollaset kakkoskuvan jutut, mutta ei missään tapauksessa kenenkään iholle. Mitä on ajatellut, ikuisesti moinen kuva jalassa. Moni nainen (tai mahdollisesti mies) karsastaa, ihan varmasti.

Vierailija
49/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä, enkä ota. Myöskään miehelläni ei ole tautuointeja, eikä niitä halua. Muiden tauoinneista en sinänsä välitä, mutta ajatus, että pitäisi suudella tatuoitua ihoa ällöttää - en vain pystyisi siihen. Lisäksi kaulaan tehdyistä tatuoinneista tulee tunne, että kuristuu. Tämä tunne haittaa, kun katselee kaulasta tatuoitua hlöä esim. tv haastattelussa.

Vierailija
50/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvani ihmisestä muuttuu täysin jos näen että on töherryksiä. Ja jokainen tietää mihin suuntaan

Vierailija
51/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä käsivarressaan yksi ja koska on seilannut vuosia, koko ikänsä, on ihan ymmärrettävä. Joskus muinoin, tästä on siis jo aikaa, naiset kyselivät, olenko linnan venkulan kanssa ;D Rauhoittuivat kun sanoin, että merimies on, ei rikollinen. On ajat muuttuneet...

Ja mies itse on muuten joskus miettinyt poistattaa kyseisen tuhrun, mutta sanoi sitten kerran, että voihan se siihen jäädä muistoksi pitkästä elämäntyöstä.

Vierailija
52/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään poistaisin kaikki luometkin iholta. Ja ikuiset tatuointi merkit rintasyöpä hoidoista. Tiedän, ettei pitäisi arvostella muita, mutta silti harmittaa kovasti, kun Robin Petteri Packalén on ottanut tatuointeja. Kyllä hänen itsetunnollaan olisi selvinnyt ilman tatuointeja. Hän on esikuva muille, eikä päinvastoin.

Itse koen, että tatuoinnit ovat epäsosiaalisuuden merkki, tavalla tai toisella. Yhtään kaunistavaa tatuointia en ole vielä tähän päivään mennessä nähnyt kellään.

Vierailija
53/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskettäin näin kollegalla uusia tatuointeja näkyvässä paikassa.

Mielessäni mietin, kaduttaako häntä ne joskus myöhemmin.. Suhteellisen nuori kun vielä on.

Vierailija
54/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on liian pysyvä ratkaisu itselleni. Muodit tulevat ja menevät, sitä paitsi nyt tuntuu kivalta kuulua tatuoimattomaan vähemmistöön.

Vierailija
55/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beauty or not kirjoitti:

Tässä esimerkki hienosta

Ja sitten kuvottavasta

Eka esimerkkikin on niin 2020 (vastaa ysärin tribaaleja), ja mauton susiaihe oikein huutaa "wannabespiritualhippi". Lisäksi tuollainen ison alueen väritys nimenomaan leviää pahiten, ja parin vuoden päästä näyttää vain isolta ihovärjäymältä kuin jokin pigmenttivaurio. Näitä on juuri nyt tusina kymmenessä.

Vierailija
56/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi nehän on vaarallisia , tässä Terveyskirjastossa lukee näin,ihon ja sienitulehduksia.

Sekä harvinaisempia, mykobateerien aiheuttajajien sieni- ja virustulehduksia sekä harvinaisempia infektioita, kuten

epidemioita, on kuvattu. Ihon yliherkkyysreaktioita voi ilmetä välittömästi tai jopa vuosien viiveellä.

Myös kosketusallergia esimerkiksi tatuointivärin sisältämälle metallille on mahdollista.

Ja on se, kun mies tatutoittaa , rakkaansa ihanoimansa naisen kuvan , sitten kun miehen käsivarsi

80- vuotiaana on ryppyinen sekin menee kaunis nainen ryppyyn.

Ja nainen, joka tatutoittaa kehonsa täyteen mielestään Hänelle tärkeitä kuvia, jopa voimaa antavia muistoja,

Samoin nekin rypistyy😃😆

Kun nainenkin vanhenee

On se kun on paperi loppu, pitää maalauttaa ihtensä kuvia täyteen!

Verenmyrkytys jos tulee on Hengen vaarallinen .

Samoin jos on metallille allerginen , voi sitä !Parkaa

On sitten sairas kun metalli aiheuttaa allergisia reaktioita.

Eli hirveästi erilaisia Terveysriskrjä on!

Ja kalliita!

Eivät niin kauniita!

Vierailija
57/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mahtavaa, jos jokainen rajoittaisi mielipiteidensä ilmaisun ihan vain omien asioidensa kommentointiin. En ole koskaan ottanut tatuointia, mutta ei ole minun asiani kommentoida muiden valintoja kumpaankaan suuntaan. Se, miellyttävätkö he minun silmääni, on täysin merkityksetöntä. Jokaisen tärkein tehtävä on elää omannäköistään elämää, niin kauan kuin ei vahingoita valinnoillaan muita.

En rehellisesti sanoen arvosta kovinkaan paljon ihmisiä, jotka tekevät omista mieltymyksistään yleispätevän säännön sille, miltä muiden pitäisi näyttää ja miten elää elämäänsä.

Vierailija
58/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatu on nätti paperilla muttei ihossa. Tok jos on avohakannu ittensä karvattomaksi niin voib olda suuri kiusa täyttää alaston pinta tatuilla

Vierailija
59/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jolla on terve itsetunto ei tarvitse tatuointeja eikä mitään muutakaan ulkopuolista turhaa ryönää.

Vierailija
60/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄTÄ ON KYSYTTY : Monta kertaa aina vastataan ,että ne ovat olleet Merimiesten ja vankien .

Niin ne ovat olleet!

Ja pidän niitä yhä heidän .

Itselläni taas yksi kriteeri parisuhteessa on, että toinen osaa kirjoittaa edes alkeellisesti.

Toistaiseksi en ole tatuoitu, muttei sen ottaminen minusta merimiestä tai vankia tekisi - joskaan en ymmärrä miksi merimiestausta olisi jollekin parisuhteen este.