Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät välitä tatuoinneista?

Vierailija
27.03.2022 |

Heti alkuun sanon: jos joku haluaa tatuoinnin ottaa, niin vapaasti vaan. Moni tykkää ja tatuoinnit ovat heidän tyylisiään.

Mutta onko palstalla muita, jotka eivät välitä tatuoinneista? En ole ottanut yhtään tatuointia, enkä aio ottaa. Mielestäni tatuoimaton, luonnollinen iho, miellyttää eniten omaa silmää. Tuntuu, että olen vähemmistössä, kun tatuointeja tuntuu löytyvän tosi monelta.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kun en halua, voin kyllä joskus harvoin ihailla hyvin tehtyä tatuointia.

Voin esitellä vatsassani olevaa isoa leikkausarpea :D, ei hävetä yhtään.

Vierailija
2/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Olen sujuvasti seilannut läpi nuoruuden tribaali- ja trampstampvuosienkin, ottamatta itseeni yhtään kuvaa. Ei periaatteita, en vaan koskaan tykästynyt niihin tarpeeksi. Tällä helposti pitkästyvällä luonteella ihan hyvä, ja tyylikin on yksinkertaistunut vuosi vuodelta. Mies on samansorttinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nykyään "tykätään" ottaa tatuointeja kun se on muotia. Ei tarvitse mennä kuin about 35v taaksepäin niin naiset eivät "tykänneet" ottaa tatuointeja kun ei itseluottamus riittänyt, eli käytännössä niitä ei Suomessa naisilla ollut.

Itselleni ei ole väliä onko jollakin tatuointi vai ei.

Vierailija
4/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole tatuointeja eikä tule. On vaan kaunis ja puhdas iho ilman typeriä töherryksiä.

Vierailija
5/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättejähän nuo ovat katsella. En silti pariutumismielessä pidä tatuoiduista miehistä. Tulee mielikuva, että viihtyvät kovasti peilin edessä ihastelemassa itseään.

Vierailija
6/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ottanut tatuointia kun en ole vielä nähnyt niin hienoa minkä voisin ottaa... Muilla olevat ei haittaa mua yhtään.

Vierailija
7/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄTÄ ON KYSYTTY : Monta kertaa aina vastataan ,että ne ovat olleet Merimiesten ja vankien .

Niin ne ovat olleet!

Ja pidän niitä yhä heidän .

Vierailija
8/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, enkä ota. Ikää on nyt 33 vuotta ja tykkään ns. puhtaasta ihosta itselläni sekä miehelläni.

Vierailija
9/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit vanhenee samalla tavalla kuin tapetit. Haalistuu ja menevät pois muodista. :D

Ei kiitos. 

Vierailija
10/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ota, mutta jos jollain on, se on hänen oma asiansa .

Mikäli tatuointi ei ole kuitenkaan mitenkään aggressiivinen, niin ei vaikuta minulla häneen suhtautumiseen.

Jotkut tatuoinnit ovat kauniitakin, mutta aika harvat kuitenkin. 

Vierailija
11/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paljas iho on kaunista.

Vierailija
12/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän jokaisessa lihassa leima olla.

Vierailija
13/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin puhdas iho on kaunein. Voisin kyllä ottaa jonkin pienen ja todella merkityksellisen, mutta en ole vielä keksinyt mikä sellainen olisi. Mihelläkään ei ole, kun ei ole keksinyt mitään minkä haluaisi. Ei haittaisi vaikka ottaisi, mutta ihan hyvä ilmankin.

Muutoin melkein koko tuttavapiirillä on useampi kuin yksi ja aika isoja. Eli me ollaan todellakin vähemmistössä. Meitäkin on yrittäneet tutut painostaa ottamaan, joskin nyt ihmiset ovat hyväksyneet ettei se ole meidän juttu.

Vierailija
14/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:n ruokaohjelmissa,  kokeilla ja toimittajilla tatuoinnit,  oksettavaa katseltavaa menee

ruokahalut.

Tatuointi pilaa ihon kauneuden,  luulevat olevansa hienoja mutta olen asiasta eri mieltä.

Vierailija
15/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄTÄ ON KYSYTTY : Monta kertaa aina vastataan ,että ne ovat olleet Merimiesten ja vankien .

Niin ne ovat olleet!

Ja pidän niitä yhä heidän .

Olet siis noin satavuotias?

Vierailija
16/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat tutkimustenkin mukaan alempien sosiaaliluokkien juttu.

Vierailija
17/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AS:ssa kun katselee eniten pillua esittelevien naisten kuvia, niin tatskoja niillä on kaikilla.

Vierailija
18/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä en tykkää.

Saatan kyllä ihastella vilpittömästikin, jos/kun jollain kaverilla on kaunis tatska, mutta en voi sille mitään, että tatuointi ihmisessä tekee hänestä samantien jotenkin rahvaan oloisen. Tulee mielleyhtymä pubiruusuihin ja tupakkaa ja kaljaa kuluttaviin äijiin.

Oikeasti tyylikkäällä ihmisellä ei ole tatuointeja.

Ja joo, ei kaikki halua olla tyylikkäitä, ja se on jokaisen oma asia.

Vierailija
19/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ovat tutkimustenkin mukaan alempien sosiaaliluokkien juttu.

Ihmiset jotka arvottavat muita heidän ulkonäkönsä perusteella, on todellakin alempien sosiaaliluokkien juttu, ihan tutkimustenkin mukaan. Liittyy vahvasti kouluttamattomuuteen.

Vierailija
20/61 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakin puhdas iho on kaunein. Voisin kyllä ottaa jonkin pienen ja todella merkityksellisen, mutta en ole vielä keksinyt mikä sellainen olisi. Mihelläkään ei ole, kun ei ole keksinyt mitään minkä haluaisi. Ei haittaisi vaikka ottaisi, mutta ihan hyvä ilmankin.

Muutoin melkein koko tuttavapiirillä on useampi kuin yksi ja aika isoja. Eli me ollaan todellakin vähemmistössä. Meitäkin on yrittäneet tutut painostaa ottamaan, joskin nyt ihmiset ovat hyväksyneet ettei se ole meidän juttu.

Jep,tosiaan  mustakin iho on kaunis.