Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

loukkasinko kaverimiestä vai mistä kyse

Vierailija
27.03.2022 |

Jäin miettimään, teinkö jotain väärin kun kaverimies (olen itse nainen) oli kylässä ja katsoimme telkkaria yksiössäni, minä istuin sängylläni ja hän parin metrin päässä tuolilla. Sanoin hänelle, että jos haluaa lepuuttaa jalkojaan, voi tulla sänkyyn ja esim. nostaa jalat ylös. Olimme edeltävästi talsineet kaupungilla ja mun omat jalat olivat väsyneet. Hän kieltäytyi kohteliaasti..jokin aika sitten meillä oli pieni riita ja hän väitti mun yrittäneen iskeä häntä tällä tapahtuneella. Olen todella ihmeissäni koska näin ei ole, mulla ei ole mitään ihastumisen tunteita häntä kohtaan ja halusin vaan tehdä hänen olonsa mukavaksi. Mistä tällainen käytös kertoo? Olinko jotenkin ahdisteleva? Tuntuu, ettei nykyään voi enää mitään sanooa kellekään kun pitää varoa sanomisiaan :(

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, kun mies kieltäytyy kohteliaasti jostakin tarjoamastasi, niin se on sinusta epäilyttävää ja ahdistavaa?

Sinänsä kaunis ele tarjota tuollaista, mutta ehkäpä miehellä ei ollut tarvetta lepuuttaa jalkoja sängyssä? 

Vierailija
2/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kutsuu kanssaan sänkyyn, niin kyllähän siitä tiettyjä mielikuvia syntyy. Vaikka kuinka kavereita oltaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, kun mies kieltäytyy kohteliaasti jostakin tarjoamastasi, niin se on sinusta epäilyttävää ja ahdistavaa?

Sinänsä kaunis ele tarjota tuollaista, mutta ehkäpä miehellä ei ollut tarvetta lepuuttaa jalkoja sängyssä? 

No, kyllä se minusta tuntui hieman ahdistavalta, kun riidan yhteydessä väitetään tuollaista. Tuntui että meni vähän pohja ystävyydeltä jos mies oikeasti miettii mun yrittävän häntä iskeä.

Vierailija
4/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa miehellä oli itsellään taka-ajatuksia?

Vierailija
5/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo ystävyyssuhde, jos tuollaisesta tulee ongelma.

Vierailija
6/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole aineksia syvempään ystävyyteen. Tarvitsetko tuollaista kaveriakaan?

Vierailija
7/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei ole aineksia syvempään ystävyyteen. Tarvitsetko tuollaista kaveriakaan?

Kyllä meidän välillä hyvä ystävyys on, mutta tuo reaktio yllätti. Nyt kun mietin tarkemmin, niin muistan hänen muttuneen vaivautuneksi kaveriporukassakin jos puheen aihe jotenkin sivuaa seksuaalisuutta..ehkä se on jotenkin arka alue, en tiedä.

Vierailija
8/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä nyt ääneen tarvitse sanoa, mitä mies haluaa?

Vierailija
9/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa miehellä oli itsellään taka-ajatuksia?

Ehtaa naisten logiikkaa.

Vierailija
10/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytitkö pinin?

Vierailija
11/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma tyyppi, minä olisin suuttunut jos minut kutsutaan sänkyyn eikä silti anneta pillua.

Vierailija
12/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, just...vai että voi tulla jalkoja lepuuttamaan sänkyyn. Ei ihme, että mies luuli sitä iskuyritykseksi.

Vierailija
13/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinainen tapaus kerrassaan.

Vierailija
14/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on joku trauma?  Hyväksikäytetty lapsena?

Vierailija
15/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just, just...vai että voi tulla jalkoja lepuuttamaan sänkyyn. Ei ihme, että mies luuli sitä iskuyritykseksi.

Ehkä sulla on se mielessä jatkuvasti, kun olet niin puutteessa?

Vierailija
16/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain mies voi ajatella sen iskuyritykseksi.

Vierailija
17/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi nyt huomattavasti suorempi ehdotus seksiin kuin esimerkiksi kahville/teelle kutsuminen.

Vierailija
18/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi nyt huomattavasti suorempi ehdotus seksiin kuin esimerkiksi kahville/teelle kutsuminen.

Eikö ap juuri kirjoittanut, ettei ollut mikään ehdotus seksiin? Miksi pitää tulkita noin?

Vierailija
19/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap juuri kirjoittanut, ettei ollut mikään ehdotus seksiin? Miksi pitää tulkita noin?

"Tule kanssani sänkyyn lepuuttamaan jalkojasi"-kehotukseen on syytä lisätä disclaimer, että kyse on niistä kahdesta pidemmästä jalasta. Ettei tule väärinkäsityksiä

Vierailija
20/32 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että mammapalstan ulkopuolella myös useimmat naiset voivat.