Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16 v kysyy; mitä mun pitäisi tehdä tässä tilanteessa

Vierailija
10.09.2015 |

Mulla on hirveä ongelma painoni ja itseni kanssa joka haittaa mun jokapäiväistä elämää. Olen siis painoindeksin mukaan ihan normaalipainoinen mutta omasta mielestäni liian lihava, löysä ja painava. Haluaisin olla hoikempi ja yritän jatkuvasti laihduttaa. Tavallisella kotiruualla paino ei lähde putoamaan ja oon tosi turhautunut. Aina jos syön jotain sellaista mitä en saisi, mulle tulee hirveän huono omatunto. En haluaisi mennä mihinkään ihmisten ilmoille koska häpeän mun vartaloa ja mietin joka päivä että voi kun en olisi näin painava. Tää on tosi inhottavaa ja haluaisin olla itsevarmempi mun vartalon suhteen. Mitä oikein tekisin tässä tilanteessa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sipsejä ja juo coca-colaa , älä liiku vaan lepää sohvalla ja katso telkkua ja plärää ipadia :)

Vierailija
22/22 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisin? No.

Aloittaisin harrastamaan liikuntaa. Sellaista mitä haluaisin kokeilla ja sellaista mistä tykkään. Kokeilisin erilaisa juttuja. Se vie ajatukset ruuasta ja painosta. Liikunta kiinteyttää ja siitä tulee hyvä olo kehoon ja mieleen.

Söisin normaalia ruokaa. Lopettaisin hyvien syömisen. Lopettaisin kokonaan laihduttamisen ja kehon ja vaa'an kyttäämiseen. Hankkisin kivoja liikuntavaatteita, ja uudet lenkkarit ja ulkoilupuvun. Sellaisia urheiluvaatteita missä viihdyn. Lähtisin silloi illalla, kun yleensä heittäydyn syömään suklaata sohvalle....pikku lenkille. Ja sen jälkeen kevyt iltapala ja venyttely ja teetä tai rooibusta.

aamulla ja illalla söisin kaurapuuron. Keksisin sen kanssa kivoja lisukkeita.

kiinnittäisin huomioni mukaviin ja hyvin oleviin asioihin. Huonosti olevat asiat pyrkisin muuttamaan sellaisiksi, että ovat tyydyttäviä. Jos  en yritä tai en psysty vaikuttamaan, niin sellaisten asioiden antaisin olla. Aloittaisin myös jonkin kivan harrastuksen, ei liity liikuntaan, mutta mistä tykkään tai missä aolisi porukka, joka tykkää samoista hommista. Sellaisia tekisin.

Kokeilepa tuota yksi vuosi. Katso sitten uudellen tilannettasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan