Paha mieli, mutta oli pakko hylätä pitkäaikainen ja rakas ystävä
Syy oli salaliittoteorioihin ja ravintofasismiin uppoutuminen. Viimeisimpänä on äärioikeistolainen maailmankatsomus. Olen tässä nyt muutaman vuoden katsellut miten aiemmin älykäs ihminen on vajonnut syömään eläinten matolääkkeitä kun joku poppamies sanoi että kaverillani on loisia kroppa täynnä. Kuulemma tarkistettu jollain bioresonanssilaitteella.
Lapsensa hän on jättänyt rokottamatta kokonaan. Lapsella on todella rajoitettu ruokavalio, synttäreillä ei saa ottaa edes kakkupalaa. Kaveri aivopesee lasta salaliittoteorioilla, mm. rokotukset, 5 g jne ja järjestää julkisia raivokohtauksia jos joutuu noudattamaan yhteiskunnan sääntöjä jotka hänen mielestään sotivat hänen maailmankatsomustaan vastaan. Viime aikoina kaveri on hyökännyt myös minua vastaan koska työskentelen terveydenhuollossa ja noudatan virallisia ohjeita potilastyössä. Psyykkisesti sairaan äitinsä hän on jättänyt makaamaan kotiin kuseen ja pskaan ettei vaan annettaisi koronarokotusta ja lääkkeitä.
Katkaisin välit kylmän viileästi. Poistin hänet somesta enkä ole enää vastannut mihinkään hänen yhteydenottoihinsa. Pahalta tuntuu, mutta oma mitta on tullut totaalisen täyteen.
Kommentit (27)
Jos työskentelet terveydenhuollon parissa niin luulisi sinun ymmärtävän että nyt voisi olla huoli-ilmoituksen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Oletko koskaan kuullut, että ihmiset on hyväksyttävä sellaisina kuin he ovat. Se on ainoa keino, jolla saat ihmissuhteet onnistumaan.
Ei kaikkia tarvitse kavereikseen hyväksyä.
Ehkä hän ei ollutkaan niin kovin rakas ystävä.
Joo, huoli-ilmoitus sekä lapsesta että vanhasta äidistä.
Onko lapsella siis joku allergia tai yliherkkyys, minkä takia ruokavalio on rajoitettu? Eihän se sinulle silloin kuulu yhtään.
Kaverilla ei ole myöskään velvollisuutta huolehtia äidistään.
Jännä miten paljon saanu ghostaaminen nuolia ylöspäin. Olin jostain saanu sellaisen käsityksen, että se on yleisesti tuomittua käytöstä.