Paha mieli, mutta oli pakko hylätä pitkäaikainen ja rakas ystävä
Syy oli salaliittoteorioihin ja ravintofasismiin uppoutuminen. Viimeisimpänä on äärioikeistolainen maailmankatsomus. Olen tässä nyt muutaman vuoden katsellut miten aiemmin älykäs ihminen on vajonnut syömään eläinten matolääkkeitä kun joku poppamies sanoi että kaverillani on loisia kroppa täynnä. Kuulemma tarkistettu jollain bioresonanssilaitteella.
Lapsensa hän on jättänyt rokottamatta kokonaan. Lapsella on todella rajoitettu ruokavalio, synttäreillä ei saa ottaa edes kakkupalaa. Kaveri aivopesee lasta salaliittoteorioilla, mm. rokotukset, 5 g jne ja järjestää julkisia raivokohtauksia jos joutuu noudattamaan yhteiskunnan sääntöjä jotka hänen mielestään sotivat hänen maailmankatsomustaan vastaan. Viime aikoina kaveri on hyökännyt myös minua vastaan koska työskentelen terveydenhuollossa ja noudatan virallisia ohjeita potilastyössä. Psyykkisesti sairaan äitinsä hän on jättänyt makaamaan kotiin kuseen ja pskaan ettei vaan annettaisi koronarokotusta ja lääkkeitä.
Katkaisin välit kylmän viileästi. Poistin hänet somesta enkä ole enää vastannut mihinkään hänen yhteydenottoihinsa. Pahalta tuntuu, mutta oma mitta on tullut totaalisen täyteen.
Kommentit (27)
Olette 0/5, sekä sinä että kaverisi.
Jonkinnäköinen henkinen sairastuminen tuossa kai on meneillään. Ei kai siinä oikein mitään voi tehdä.
Huoli-ilmoituksen voi tehdä lapsesta ainakin.
Kai kerroit hänellekin että katkaisit ne välit etkä vain ghostannu?
Vierailija kirjoitti:
En kertonut. Kaveri ei ole tyhmä. Hän ymmärsi hyvin mitä teki kun piikitteli ja vittuili, silmät viiruina hymyili ivallisesti ja aukoi päätään. Miettiköön itse mikä meni pieleen kun minusta ei enää kuulu.
Ap
No nyt on kyllä pakko kertoa sulle että kiviäkin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä pakko kertoa sulle että kiviäkin kiinnostaa.
Luit kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kertonut. Kaveri ei ole tyhmä. Hän ymmärsi hyvin mitä teki kun piikitteli ja vittuili, silmät viiruina hymyili ivallisesti ja aukoi päätään. Miettiköön itse mikä meni pieleen kun minusta ei enää kuulu.
Ap
Eli päätit itsekin toimia alhasesti. No, kunhan et valita yhteydenotoista, jotka saisit helposti muutamalla sanalla loppumaan. Aiheutat toiminnallas toiselle tietoisesti pahaa mieltä ja epätietoisuutta, joten hyvä, että sustakin tuntuu pahalta.
Ap. Oletko koskaan kuullut, että ihmiset on hyväksyttävä sellaisina kuin he ovat. Se on ainoa keino, jolla saat ihmissuhteet onnistumaan.
Itse ilmoittaisin viranomaisille lapsesta ja mummista. Toivottavasti lapsi ei myöhemmin esim. sairastu syömishäiriöön. Suomessa voidaan mylös huostaanottaa lapsi, jos lapsella joku vakava sairaus ja vanhemmat eivät halua muuta kuin vaihtoehtoishoitoa lapselle. Jännä kuitenkin, että jehovat voivat kieltäytyä vastaanottamsta verta eikä heitä tuomita, vaikka lapsi kuolisi...
Vierailija kirjoitti:
Ap. Oletko koskaan kuullut, että ihmiset on hyväksyttävä sellaisina kuin he ovat. Se on ainoa keino, jolla saat ihmissuhteet onnistumaan.
Myrkylliset ihmissuhteet on tervettä karsia pois. Kenenkään ei pidä alistua jäämään suhteeseen - on se sitten minkälaatuinen suhde tahansa - joka tuottaa pahaa oloa ja vahinkoa itselle.
Jos epäilet lapsen hyvinvointia tee lasu.
Vaikutatte kumpikin sellaiselta, että ette ole hyvä ystävä kenellekään.
Virallisissa suosituksissa ja koululääketieteessäkin on paljon huuhaata mutta joku roti kuitenkin.
Anoppini keväällä 2020 hurahti kaikenmaailman korona salaliittoihin. No kesällä 2020 appeni sairastui syöpään ja jotenkin siinä sivussa anoppi jätti korona salaliittonsa levittämättä.
Nyt kun appeni on "terve" on anoppi taas salaliitto hörhöilemässä.
Jotenkin se ainakin omalla anopilla menee siihen että kun ei ole oikein muuta tekemistä / ajateltavaa niin hölmöily alkaa. Tällaiset ihmiset on aivan äärettömän raskaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Raukkis pelkuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Paha mieli kun pitää hylätä pitkäaikainen ja rakas ystävä. "
Siltäpä tosiaan kuulostaakin.
Lasu ja ikäihmisestä ilmoitus myös, jos oikeasti tilanne on tuo kuvaamasi. Eipä sulla ole menetettävääkään.
Vierailija kirjoitti:
Itse ilmoittaisin viranomaisille lapsesta ja mummista. Toivottavasti lapsi ei myöhemmin esim. sairastu syömishäiriöön. Suomessa voidaan mylös huostaanottaa lapsi, jos lapsella joku vakava sairaus ja vanhemmat eivät halua muuta kuin vaihtoehtoishoitoa lapselle. Jännä kuitenkin, että jehovat voivat kieltäytyä vastaanottamsta verta eikä heitä tuomita, vaikka lapsi kuolisi...
Plasman vastaanottaminen on nykyisin heillä omavalintainen päätös
Kiitos tästä tärkeästä avautumisesta.