G: Oletko vähentänyt palstailua?
Minä ainakin olen, tänään olen käynyt pari kertaa selaamassa etusivua, mutta en jaksa enää tätä samaa nais-, muukalais- ja lapsivihamielistä p*skaa. Mihinkään ei huvita enää kommentoida kun saa jonkun hullun kimppuunsa kuitenkin.
Palstahuumori on kuivunut kasaan, ja jopa ammattivalittajan viestit ovat positiivinen poikkeus etusivun spämmissä.
Tää oli ennen mun lempipalsta mutta eipä ole enää, surku :(
Kommentit (15)
Olen. Olen seuraillyt Lily-portaalia ja kommentoinut blogeja jonkin verran. Mutta täällä on ollut tänään jotenkin rauhallisempaa.
Olen ja lopetan kohta kokonaan. Mutta en siitä syystä kuin sinä. Seurasin pakolaiskeskutelua telkkarista eilen ja pöyristyin siitä ylimielisyydestä, jolla aletaan opettaa aikuisia ihmisiä olemaan pelkäämättä. Typertyneesti hymyilevät uskovaiset hymistelevät ja toimittaja ottaa äänensävyn, jota on vaikea edes kuvata, niin outo se on teennäisyydessään.
Me, jotka tiedämme pienituloisten elämästä kaikenlaista, mitä nämä typerehtijät selvästikään eivät oman hyväosaisuutensa takaa hahmota, alamme pelätä entistä enemmän, koska tajuamme, että näin hurmahenkisen asenteen takaa meitä kuunnellaan jatkossa vieläkin vähemmän. Laittaa miettimään, miten pihalla tämä parempi väki on, kun he eivät ymmärrä heikentävänsä viestinsä läpimenoa. Toivon, että se johtuu epätoivosta, koska he alkavat tajuta olevansa ehkä pikkuisen väärässäkin. Eikä pelkästään siitä, että heidän ylemmyydentunteensa aste on oikeasti noin vakava. Koska jos se todella on noin suurta, juuri kukaan paremman väen edustajana itseään pitävä ei tule puolustamaan meitä, kun orjuuttaminen etenee.
Sitä järkyttävämpää on nähdä, että puolustamista kyllä harrastetaan, mutta vain yhteen suuntaan. Herää syvän vääryyden tunne, eikä minulla ole edes sisaruksia, jotta olisin taipuvainen sisaruskateuteen. En ole kateellinen niinkään maahantulijoille (vaikka jatko-opiskelijana koenkin, että meille ei anneta maassa paljonkaan arvoa eikä köyhtymisemme ja turvattomuutemme kiinnosta ketään, koska meidät lasketaan pariinkin halveksittuun eliittiin). Tulijoista osa on täällä aivan syystä, osa taas onneaan koittamassa, ja mikäs minä olen sitä kieltämään. Eihän se heidän vikansa ole ettei heillä ole moraalisia siteitä meihin. Vaan koen epäoikeudenmukaisuutta, koska vertaisina pitämämme suomalaisten ryhmä on ottanut oikeudekseen alkaa pitää köyhiä lapsina osaamatta edes mitenkään hävetä. Se ei koskaan johda mihinkään hyvään pitemmän päälle.
Olen myöhärytminen ihminen. Aikaisemmin tylsien tv-ohjelmien töllöttämisen sijasta tapasin selailla viestejä yöaikaan vastaillen joihinkin. Osasin kiertää törkyilyt, en edes avannut jo.ketjuja (toki niitä yöaikaan näkyi paljon, mutta eivät siis mua suuremmin haitanneet). Mutta nyt, kun yöaikaan ei voi rekisteröitymättä kirjoitella, enkä ole laiskuuttani jaksanut tunnareita tehdä, olen vähentänyt täällä käyntiä reippaasti.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:25"]Olen myöhärytminen ihminen. Aikaisemmin tylsien tv-ohjelmien töllöttämisen sijasta tapasin selailla viestejä yöaikaan vastaillen joihinkin. Osasin kiertää törkyilyt, en edes avannut jo.ketjuja (toki niitä yöaikaan näkyi paljon, mutta eivät siis mua suuremmin haitanneet). Mutta nyt, kun yöaikaan ei voi rekisteröitymättä kirjoitella, enkä ole laiskuuttani jaksanut tunnareita tehdä, olen vähentänyt täällä käyntiä reippaasti.
[/quote]
Sama. Ja kun öisin koko palsta on nykyään ihan kuollut, niin eipä siitä rekisteröitymisestä olisi paljon iloakaan.
Olen vähentänyt huimasti av.lla oleskelua.
Pää syy on kyllästyminen se ,että keskustelunaiheet eivät vain vedä!
Harvakseltaan käyn kurkkaamassa tänne ja jos sattuu jokin mielenkiintoinen keskustelu niin ilman muuta tsekkaan ketjun läpi.
En muuten mutta kello 23:n jälkeen se on moro. On mulla tunnukset, mutta en halua niillä palstailla. Ne ovat vain aivan pakottavien ketjujen varalta, mutta eipä sellaista sananvaihtoa ole enää kello 23:n jälkeen näkynyt kun kaikki muutkin lähtevät pois.
Olen. Lopetan kokonaan av :lla käymisen. Keskustelut muuttuneet tylsäksi, mitään ei saisi kommentoida. Mitä täällä jauhamaan sellaista, minkä voi tehdä ystävänkin kanssa. Ennen täällä oli mielenkiintoisia keskusteluja aiheista, joissa oli sellainen piirre, että kysynpä täällä kun muualla en ilkeä.
Aion kyllä. Ja siks koska mun mobiililla sain kirjotettua tänään ekaa kertaa klo 16! Siihen asti luki että yöllä ei voi kirjoittaa rekistöitymättä. Voi vee ku vituttaa tälläset "uudistukset" mitkä ei toimi! Olin niin innoissani et saadaan siistittyä palstaa ja lopputulos oli tää. HV koko AV.
Olen kyllä ja ihan samoista syistä kuin sinä ap. En vain kertakaikkiaan jaksaisi lukea sitä samaa vihamielistä keskustelua, mieluusti rentoutuisin kevyempien asioiden parissa.
Olen vähentänyt, mutta toisaalta yritän vielä epätoivoisesti käydä vähän väliä katsomassa olisiko mitään kiinnostavaa ketjua. Yllättävän nopeasti tilanne muuttui huonoksi.
Joo, olen vähentänyt. Viimeksi olin viime sunnuntaina ja nyt käymässä. Klo. 23 jälkeen en ole ollenkaan ollut siitä asti, kun tuli rekisteröitymispakko. Eipä näytä jutut muuttuneen sitten viime käynnin, joten en ole jäänyt mistään paitsi. Jotenkin rauhallisempi olo on, kun ei täällä notku. :)
Sama vika Rahikaisella. Tulee vain niin paha olo itsellekin lukiessa muiden pahan olon oireilua lapsivihamielisyytenä ja loputtomina pakolaisvihakirjoituksina. En vain jaksa käyttää vähää vapaa-aikaani siihen.
Sama juttu kuin ap:lla ja muutamalla muullakin. No nyt tulin taas kurkkaamaan josko seasta löytyisi jotain mielenkiintoista.
Uppista, oon vissiin ainoa :D (ja kohta taas koukussa jos seuraan tätä koko ajan...)