Miksi tupakoijat haluavat haista pahalta vapaaehtoisesti?
Jotkut tietyt röökimerkit haisee niin järkyttävältä että melkein laatta lentää jos joku juuri käryyttänyt tulee lähelle.
Kommentit (24)
Tupakoivat haisevat ihan h e l v e t i n pahalle.
lisätään vielä että moni polttaa ensisunnon hinnan siinä sivussa. 10 vuoden ajan joka päivä poltat yhden askin joka maksaa 7 egee, niin 25.000 egee menny savuna ilmaan. 30 vuotta ja sama kaava niin se tekee 109.5000 egee.....voi jeesus
Vierailija kirjoitti:
lisätään vielä että moni polttaa ensisunnon hinnan siinä sivussa. 10 vuoden ajan joka päivä poltat yhden askin joka maksaa 7 egee, niin 25.000 egee menny savuna ilmaan. 30 vuotta ja sama kaava niin se tekee 109.5000 egee.....voi jeesus
On kyllä harvinaisen tyhmä ihminen jos vielä nykyaikana polttaa sisällä.
Tupakan haju on heidän ominaishajunsa.Eivät sitä enää itse haista.siksi ihmetelevät miksi ihmiset nipotaa tupakan hajusta parvekeilla.Kostealla märällä säällä tupakoitsioiden parvekeet haisee kuin kuollut raato.Koska se tupakan haju tartuu kaikiin parveke materialeihin.Itsekin haisevat kuin raato jos sateella nousevat metroon / Pussin.Ovat haju tottunet eivät haista sitä itse!Lulevat kun parveke kausi ei viellä ole alkanut, haju ei leviä nihin parvekeisin jossa ei tupakoida.Ihan turha on pitää raolla se parveke lasitus,hajut leviää kaikialle,Turhan ei julkiset sisätilat ,joihin kuluu lähiöiden bubit.Tupakointi kielletty.Bubista mennään kiltisti ulos tupakalle.Mutta kotona parvekelle,täysin tietoisena se häiritsee.Törkeintä on vuokrataloissa,asukas ei itse tupakoi,valitaa muiden tupakointi, mutta hänen vieraansa tupakoi hänen parvekkella.