Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Lidlissä satasella ruokaa, pappa suuttui.

Vierailija
26.03.2022 |

Kävin tänään poikkeuksellisesti Lidlissä ruokaostoksilla. Jos käyn ruokakaupassa, ostan aina kerralla paljon. Ihan tavallista ruokaa, paljon hedelmiä ja kasviksia, leipää, lihaa, maitotuotteita.. Ostokseni täytti hetkeksi sen kassan päädyn, yritin mahdollisimman nopeasti pakata. Jälkeenkin tullut pappa suuttui minulle, että olen ostanut niin paljon ruokaa. Menin sanattomaksi. Hän syötti minua ja ivasi, että onko ruuan hinta noussut niin paljon että piti tänne tulla hamstraamaan.

Ihan sattumalta kävin Lidlissä, koska kampaamoni oli sen naapurissa. Yleensä tilaan ruuan kotiin tai mies käy Prismassa.

En kyllä enää Lidliin kehtaa mennä. Ei taida olla minun kauppani.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se pappa sentään kuulunut Lidlin henkilökuntaan joten ei yhden papan takia tarvi koko kauppaketjua boikotoida. Ei se enää siellä ensi kerralla ole kun menet. On mullekin joskus kadulla huudeltu mutta en ole sen takia lakannut sielläpäin liikkumasta.

Vierailija
22/25 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto. Jonkun random papan sanomiset voi jättää omaan arvoonsa, tai todeta kohteliaasti, että ostokseni on oma asiani ja hyvää päivänjatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtasitko ostaa vessapaperia? Jos tämä ei ole provo, niin pian loppuu tämän aloittajan omatoimiset kaupassakäynnit, kun missä tahansa voi tulla vastaavia tapauksia.

Sekin on totta, että kaikki papat todellakaan tiedä, mitä ruoka maksaa eikä sitä, kuinka paljon pitää perheellisen kaukana kaupoista asuvan tai muuten harvoin kaupassa käyvän ostaa kerralla ruokaa. Ne ostokset kuin on aina hoitanut äiti, vaimo, tytär tai on tarvinnut ostaa vain yhdelle itselleen.

Minun miehestäni olisi voinut tulla sellainen pappa, mutta oli tosiaan kauhistunut, miten paljon piti tuoda kerralla ruokaa ja varsinkin sitä, paljon se maksoi silloin, kun joutui käymään itse kaupassa.

Kas kukaan ei ole hoksannut sitä, kuinka paljon enemmän Lidlistä saa satasella ruokaa kuin muutamista muista kaupoista.

Pakkaaminen oli todella haastavaa, sillä ei Suomessa toiminut se idea, että samat tavarat nostellaan ensin kärrystä kassalle, kassalta takaisin kärryyn taas kärrystä erillisen pakkauspöydän luona kassiin.

Vierailija
24/25 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vanhukset on vittumaisia kääkkiä. Kuten muissakin ikäryhmissä. Olisin saattanut kääpylälle vastata jotain nasevaa.

Vierailija
25/25 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä mieleen että miten Lidlissä toimittiin isompien ostoksien kanssa silloin kun kassoilla ei ollut palkkaustilaa? Vähän vaikea samaan aikaan nostella ostoksia hihnalle ja pakata kassiin.

Se olikin hanurista ja tuli haettua sieltä pikkuostoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi