Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Lidlissä satasella ruokaa, pappa suuttui.

Vierailija
26.03.2022 |

Kävin tänään poikkeuksellisesti Lidlissä ruokaostoksilla. Jos käyn ruokakaupassa, ostan aina kerralla paljon. Ihan tavallista ruokaa, paljon hedelmiä ja kasviksia, leipää, lihaa, maitotuotteita.. Ostokseni täytti hetkeksi sen kassan päädyn, yritin mahdollisimman nopeasti pakata. Jälkeenkin tullut pappa suuttui minulle, että olen ostanut niin paljon ruokaa. Menin sanattomaksi. Hän syötti minua ja ivasi, että onko ruuan hinta noussut niin paljon että piti tänne tulla hamstraamaan.

Ihan sattumalta kävin Lidlissä, koska kampaamoni oli sen naapurissa. Yleensä tilaan ruuan kotiin tai mies käy Prismassa.

En kyllä enää Lidliin kehtaa mennä. Ei taida olla minun kauppani.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän syötti sinua???

Vierailija
2/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietenkin syytti, ei syötti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasella ruokaa Lidlistä? No tuo on jo saavutus. Ei ihme, että herätti närää.

Vierailija
4/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt papparaisesta välitä, Lidl on hyvä kauppa.

Vierailija
5/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satasella ruokaa Lidlistä? No tuo on jo saavutus. Ei ihme, että herätti närää.

No ei kyllä ollut erityisen vaikeaa? Ihan perussetti minusta kaikkea neljälle hengelle. Paljon menee pakkaseen.

Vierailija
6/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä omaan arvoonsa. Papan polvea kolotti ja halusi purkaa pahan mielensä ulkopuoliseen. Jotkut ikäihmiset on tosi ärsyttäviä. Itse ostan joka kerta usein 70 eurolla eikä ole kukaan valittanut. Katsoisin vaan silmät pyöreänä, että yritän tässä perhettä ruokkia, viisi syö vähän enemmän kuin yksi.

Fiksu kassa olisi lohduttanut, että kiitos kun ostat meiltä.

Vierailija
7/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin käyn Lidlissä mutta ostokset pakkaan samalla tavalla kuin oikeassakin kaupassa. Eipä ole narisijoita ollut.

Vierailija
8/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain männä vuosina huutia Malmin Alkossa, kun ostin valkoviiniä. Olis kai pitänyt ostaa Kossu, Jallu tai Sorbus, eikä hienostella.

Vierailija
9/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut ikinä menemään Lidliin satasta, kassi on aina maksimissaan 30-40e ja siinäkin tarvii olla jo viikon ruoat.

Vierailija
10/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kotiin huntilla ruokaa, kolme isoa kassillista.

Kätevää.

Vierailija
11/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevää.

Kolme isoa kassillista on Lidlissä 60 euroa.

Vierailija
12/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kätevää.

Kolme isoa kassillista on Lidlissä 60 euroa.

Kirjoitti jotta ruokaa. Siis oikeaa ruokaa.

Vierailija
13/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on takakireitä, on sitten pappa tai nuorempi. Itse kai ostan aina n. 80 e ruokaa ja mitä se kellekään kuuluu? En tykkää käydä usein kaupoilla, säästyy bensaakin.

Vierailija
14/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuka nyt kaupassa suuttuu siitä kun joku ostaa enemmän kerralla! Olisit laittanut sille jauhot suuhun huutamalla sen papan hiljaiseksi! Monoma motkottaja!

Vierailija
15/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin taannoin yksi pappa naureskeli Prismassa ostoksia pakatessani, "taitaa ruuat riittää loppuvuodeksi". Ihan normaalit ostokset perheelle pariksi viikoksi. Ei nuo papat ole joutuneet koskaan miettimään paljonko ruokaa kuluu ja mitä pitää kaupasta ostaa, eivätkä tajua ettei ole aikaa kaupassa jatkuvasti hypätä.

Vierailija
16/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen että miten Lidlissä toimittiin isompien ostoksien kanssa silloin kun kassoilla ei ollut palkkaustilaa? Vähän vaikea samaan aikaan nostella ostoksia hihnalle ja pakata kassiin.

Vierailija
17/25 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollu kätevää, kun kassalla pappa heti syöttää ne ruoat sulle? Halpaa on ja hyvä yhteishenki!

Vierailija
18/25 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn näin korona-aikaan ruokakaupassa kerran viikossa ja aina ostan yli satasella. Jos se jotakuta harmittaa, niin ihan sama.

Vierailija
19/25 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papalla taisi olla kassit vetskarin välissä.

Vierailija
20/25 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppoihin pääsy pitäisi olla luvallista. Uusittava poliisilaitoksella vuoden välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme