Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haukkuvat koirat kerrostalossa

Vierailija
26.03.2022 |

Miksi tästä aiheesta ei saa keskustella palstalla? Kirjoitin aiemmin, että pitäisi olla laissa kiellettyä ottaa herkästi haukkuva koira kerrostaloon. Yritäpä tässä rentoutua kun stressitasot ihan koholla jatkuvasta metelistä! Minusta tämä on väärin että eläin t e r r o r i s o i täällä ihmisten koteja, vaikka koirista pidänkin kunhan ne pysyvät hiljaa. Omistajalle ilmoitettu, sanoo ettei voi tehdä mitään asialle. Päivittäin haukkuu myös rapussa niin että rappu kaikuu. Luoja menee hermot tämmöseen!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se siellä rappukäytävässä montaa tuntia on. Päivällä pitää sietää elämän ääniä

Vierailija
22/45 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä asunnossa naapurin koira alkoi haukkumisen aina, kun omistaja oli poissa kotoa. Haukkuminen loppui kuin seinään, kun omistaja lähestyi rappua. Ts. Omistaja ei sitä koskaan kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joutunut muuttamaan sen takia, että yläkerran naapurin(postinkantaja) koira aloitti haukkumisen kuuden tienoilla aamusin kun naapuri lähti töihin. Sitä jatkui ainakin pari tuntia ja nukkumisesta oli turha haaveilla.

Vierailija
24/45 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se siellä rappukäytävässä montaa tuntia on. Päivällä pitää sietää elämän ääniä

Se rappukäytävässä hetken haukkuminen on se pienin ongelma. Tälläkin hetkellä kuuntelen haukkumista stressitasot pilvissä, aamulla herään siihen korvatulppien läpi.

Ap

Vierailija
25/45 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tehdä jotain kylläkin tuolle, että koira haukkuu monta tuntia putkeen, varsinkin yöllä.

Täällä kerrostalossa EHKÄ joku  kaverinsa tuo viikonloppuisin koiransa naapuriini räksyttämään ja jättää tämän haukkumaan moneksi tunniksi yksin. Koko rappu kaikuu ja kuuluu todella hyvin muihin asuntoihin. Ensinmäisen kerran alkoi haukkumaan viikonloppuna keskellä yötä aamuun asti. Sama homma jatkuu, mutta nyt aamupäivästä räksyttänyt.

Ei saisi koira haukkua noin paljon yksin taukoamatta. Koira saa haukkua kylläkin satunnaisesti, mutta ei tällätavalla.

Lappua tulen laittamaan hänelle vielä, jos ei toimi niin isännöitsijällle viestiä jos tälläinen jatkuu. Ikävän kuuloista on tämän koiran haukunta.

Vierailija
26/45 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
27/45 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämättä koiran omistaja ei tiedä koira haukuu ollessa yksin kotona! Mitän heippa lappuja älkää laitako! Jos teillä tällä kanttia valitaa sanokaa sille koiran omistajalle selkokielellä suoran asiasta.Niin saa asiasta tiedon jos on pois kotoa pivisin ,ei tiedä! Toinen todella on pikku koirien omistajia ja itse ovat kotona,tietävät haukuu: Jokaisen rappussa kulkian mihin aikaan vuorokaudessa vaan.Kun asiasta sanoo: En voi kietää on niin söpö.Sama nämä pikku koirat räksytää Kerrostalon pihat,kuin katu.VIKA EI KOSKAN KOIRAN HUONOO KÄYTÖKSEN OLE KOIRAN, VAAN SEN JOKA SINÄ HIHNAA TOISESSA PÄÄSSÄ ON ELI IHMISEN!

Vierailija
28/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tultava muutos. Ei jaksa enää. Miksi pakotetaan asumaan eläintarhassa?

Minulla on myös omakotitalo, mutta siellä naapurien koirien aiheuttama häirintä on vielä paljon pahempaa kuin kerrostaloasunnossani, jossa se myös on sietämätöntä. Omistajat syyllisiä.

Vierailija
29/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkokielellä suoraan sanominen ja monet valitukset taloyhtiölle eivät auta asiaa koska tässä maassa kansalaisista ei välitetä.

Vierailija
30/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei saa MILLÄÄN MUOTOA HÄIRITÄ MUITA ASUKKAITA KERROSTALOSSA. Isännöitsijälle valitus. Jos asiaan ei tule korjausta, asukas häädetään piskinsä kanssa. Piste. Kyseessä on KOTIRAUHAN HÄIRINTÄ.

Vierailija
31/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä haukkupantoja koirille, sitruunaa tms.ruiskii ja tai päästää korkean äänen. Kyllä haukkumiselle pitää tehdä jotain.

Vierailija
32/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira ei saa MILLÄÄN MUOTOA HÄIRITÄ MUITA ASUKKAITA KERROSTALOSSA. Isännöitsijälle valitus. Jos asiaan ei tule korjausta, asukas häädetään piskinsä kanssa. Piste. Kyseessä on KOTIRAUHAN HÄIRINTÄ.

Ei ole todellakaan kotirauhan häirintää.

Vierailija
33/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat joskus haukkuu ja vauvat itkee. Sellaisia ne elämisen äänet on. Jos häiritsee, voit muuttaa muualle.

Muistathan itse muuttaa muualle eleettömästi ja valittamatta, kun omaa perhettäsi/sinua häiritään päivittäin?

Vauvan itku on ymmärrettävää, perheenjäsen on, ja yleensä siihen tulee muutos iän karttuessa aika nopeastikin, mutta koira pitää kouluttaa ja ottaa sellainen rotu mikä sopii kerrostaloon.

On ääliömäistä edes verrata koiria ja ihmisiä keskenään. Koira ei tule asumaan itsekseen ja ala haukkua, vaan se on ihmisen aikaansaamaa häirintää. Taas pino näitä heikkolahjaisten kommentteja tulossa; "koirat nyt vaan haukkuu ja pitää kestää" no ei tasan mene niin. Tästä on jo ennakkotapauksiakin.

Niin, myös eläimissäkin on häiriköitä tai häiriintyneitä yksilöitä.

Pentuna kun ottaa tietynlaisen rodun, niin saattaa onnistua.

Vierailija
34/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa näin toimittaisiinkin, mutta ei. Isännöitsijällekään valittamisella ei ole vaikutusta.

Olen jättäytymässä työttömäksi, koska kodissani ei ole työrauhaa. Häirintää ei ole saatu loppumaan millään ilveellä.

Vierailija
35/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira hoksii haukkumisen, niin menee aikansa, että sen saa kitkettyä pois. Koira ei ole robotti tai televisio, jota säädetään kaukosäätimellä.

Vierailija
36/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on. Olen tehnyt isännöitsijälle valituksen elukan räksynnästä, se  on kotirauhan häirintää. Asukkaat saivat varoituksen. Jos varoitus ei olisi tepsinyt lopputulema olisi ollut häätö. Että näin pösilö.

Vierailija
37/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kauan ihmetellyt miksi ihmiset muutta kerrostaloon/rivitaloon ärsyyntymään toisistaan ja toistensa elämästä. Esimerkkinä Tampere. 100km metsää joka suuntaan ja ihmiset muuttaa päällekkäin asumaan. Ei ymmärrä.

Asun todella edullisesti 20km kaupungista, olen vartin päässä lähtöpäätöksestä keskustassa töissä/kaupassa/harrastuksissa tai mitä ikinä nyt tarviikaan. Lähin naapuri 200m ja ei häiritte kumpaakaan vaikka kuuntelisi musiikkia kuinka kovalla.

Vierailija
38/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kauan ihmetellyt miksi ihmiset muutta kerrostaloon/rivitaloon ärsyyntymään toisistaan ja toistensa elämästä. Esimerkkinä Tampere. 100km metsää joka suuntaan ja ihmiset muuttaa päällekkäin asumaan. Ei ymmärrä.

Asun todella edullisesti 20km kaupungista, olen vartin päässä lähtöpäätöksestä keskustassa töissä/kaupassa/harrastuksissa tai mitä ikinä nyt tarviikaan. Lähin naapuri 200m ja ei häiritte kumpaakaan vaikka kuuntelisi musiikkia kuinka kovalla.

Koiranomistajat pitäisi velvoittaa asumaan syrjässä jollei koira käyttäydy sivistyneesti.

Vierailija
39/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on. Olen tehnyt isännöitsijälle valituksen elukan räksynnästä, se  on kotirauhan häirintää. Asukkaat saivat varoituksen. Jos varoitus ei olisi tepsinyt lopputulema olisi ollut häätö. Että näin pösilö.

Isännöitsijä ei päätä, mikä on kotirauhan häirintää. Se päätetään käräjillä.

Vierailija
40/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalot on tarkoitettu sossun eläteille ja ma-muille. Muuta jo pois tai nauti kaltaisestasi seurasta. Et kai langennut meemiin, jonka mukaan kerrostaloasuntojen hinnat nousevat vielä tulevaisuudessa? Keskimääräinen äo laskee niin nopeasti Suomessa, että kohta saa maksaa suomalaiselle, että suostuu muuttamaan kerrostaloon.