Kumpaan mieluiten muutat: Vantaan Koivukylän vai Helsingin Kontulaan?
Kumpi on enemmän sinun mieleesi? Koivukylään tulee juna ja Kontulaan taas metro.
Kommentit (41)
Mun lapsi kävi tanssitunneilla Simonmetsässä ja Koivukylä on vielä siitäkin pidemmällä. Ja vaikutti kyllä tosi kolkolta sen lisäksi että on kaukana.
Korso sen sijaan siinä vieressä on vaikuttanut jopa siedettävältä.
Kontulaan on rakennettu vähän aikaa sitten jotain uusia kerrostaloja, joten sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä muuttaisi kumpaakaan. Karseita paikkoja molemmat.
Pakko valita!
AP
No, jos pitää valita, se olisi ehdottomasti Kontula,.
En Vantaalle muuttaisi.
T. Aito hesalainen.
Kontulaan. Tosin Koivukylää en tunne yhtään.
Kontulaan. Siellä on tosiaan nättejä hyväpohjaisia omistusasuntoja edulliseen hintaan. Koivukylä on väärässä kaupungissa.
En ikimaailmassa kumpaankaan. Aikoinaan kävin jonkin verran Kontulassa ja jo silloin päätin kiertää sen paikan kaukaa, jos vain mahdollista. Nykyään asioin usein Koivukylässä, mutta en ikimaailmassa suostuisi muuttamaan sinne, on sen verran värikästä jallaporukkaa paikka piukassa.
KOIVUKYLÄÄN TAI HAKUNILAAN EN AINAKAA SIIHEN OSTARIN ALUEELLE
Ehdottomasti Koivikseen. Junalla pääsee minne vain!
Oon asunut molemmisss ja pakkoa sanoa et koivukylä on kyllä paaaljon rauhallisempi paikka. Kontula varsinkin sen ostari on ihan hirveä mesta.
Olen muuttamassa Kontulaan. Koivukylän asemaa en halua nähdä iltayhdeksän jälkeen ainakaan yksin.
Asunut molemmissa. Ennen Kontulassa, nykyään Koivukylässä/havukoskella. Maksaisin mitä vaan (jos ois varaa), että pääsisin takasin Kontulaan.
Tää on ihan hirvittävä p*rseenreikä, ÄLKÄÄ MUUTTAKO TÄNNE. Ikinä.
T.27v itähelsingissä asunut
Jos tykkää Mogadishusta, niin Koivukylä on jees.
Hmm.. ottaisiko ruton vai koleran?
Ehkä Kontula loppupeleissä, jos Munkkiniemi tai Ullanlinna eivät olleet vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Koivukylään kai sitten. Vai näkyykö kontulasta merelle? En ole käynyt.
Ei näy meri. Useampi kilsa on matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsi kävi tanssitunneilla Simonmetsässä ja Koivukylä on vielä siitäkin pidemmällä. Ja vaikutti kyllä tosi kolkolta sen lisäksi että on kaukana.
Korso sen sijaan siinä vieressä on vaikuttanut jopa siedettävältä.
Minkähän vieressä se Korso on? Mistä päin katsot?
Koivukylä on Kontulan maalaisserkku.