Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset suhtautuvat meikittömyyteen?

Vierailija
26.03.2022 |

Herättääkö positiivisia vai negatiivisia reaktioita jos ei laita lainkaan meikkiä ihmisten ilmoille?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tullut mieleen kysellä vastaantulijoilta, että mitäs ajatuksia tämä minun meikittömyys sinussa herättää. 

Vierailija
2/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen mielummin meikittömiä naisia T:M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikittömyys on hyvä asia, jota en koskaan kulkiessa ihmisten ilmoilla edes ajattele. En ymmärrä sitä, että pitää maalata naama piiloon, jotta voi poistua ulko-ovesta.

4/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mitään reaktioita. Lapset luulee joskus pojaksi 😄

Vierailija
5/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mitenkään. Täysin normaalisti aspat palvelevat ja ihmiset juttelevat. En ole käyttänyt rahtuakaan meikkiä vuosiin. Olen nelikymppinen. Miksi kysyt?

Vierailija
6/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ainakin katselee pitempään kun ei ole meikkiä. Varmaan johtuu siitä, että näytän tekeväni kuolemaa ilman meikkiä.

Vierailija
7/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihana olo mennä ulos ja tuntea tuuli meikittömillä kasvoilla.

Vierailija
8/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole netin ulkopuolella kukaan koskaan välittänyt tästä asiasta. Välillä käytän meikkiä, välillä en. Ihmiset pitävät huolen omista asioistaan eikä yhdessäkään työpaikassa ole kukaan sanonut asiasta mitään tai kiinnittänyt asiaan huomiota.

Vierailija
9/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se meikki sinusta kaunotarta tee. Laita rahasi muuhun

Vierailija
10/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyselly mitä mieltä muut ovat. Eikä kukaan ole myöskään kysynyt, että miksi en meikkaa.

Vierailija
11/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen mielummin meikittömiä naisia T:M43

Niinhän sinä väität. Veikkaan kuitenkin, että todellisuudessa et edes huomaa hyvin tehtyä kevyttä meikkiä.

Itselläni ei ole sen kummempaa kantaa meikkaamiseen tai meikittömyyteen. Jokainen saa tehdä kuten haluaa.

Vierailija
12/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harva tuttavani meikkaa. Meillä töissäkään ei juuri mekata. Muutamalla on ripsiväriä ja rajaukset, mutta ei todellakaan mitään näitä somemeikkejä.

Itse en meikkaa ollenkaan. Olen 43v.

Vierailija
13/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspa-työssä meikkaan joka päivä; se on rutiinia ja herättää päivään.

Muuten en meikkaa, mutta hulkkaria laitan vaikka maski.

Vierailija
14/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole tullut mieleen kysellä vastaantulijoilta, että mitäs ajatuksia tämä minun meikittömyys sinussa herättää. 

Sama. Luulen, että enemmän ihmetystä aiheuttaisi, jos jonain päivänä vetaisisin naamalle oikein kunnon meikin varjostuksineen ja huulipunineen.  Pärstäni saa sillä tavalla tuunattua melkein tunnistamattomaksi, kokemusta on. Melkein en tunnistanut itseäni peilistä

Vierailija
15/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ei kaunistu meikillä, valitettavasti käy päinvastoin. Luonnonkaunis taas pilaa itsensä meikillä. En tiedä kumpaan ryhmään kuulun itse, mutta mua luullaan 10-15 vuotta nuoremmaksi. En meikkaa.

Vierailija
16/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kun itse yritin olla töissä ilman meikkiä, niin sain kommentteja kuinka poskeni ovat punaiset tai kuinka näytän väsyneeltä. Naisilta nämä kommentit. Eli tästäkin lähtien ainakin sävytettyä kosteusvoidetta naamaan, koska tuollainen kommentointi vituttaa eikä jaksa alkaa kanojen kanssa tappelemaan.

Vierailija
17/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rumien täytyy meikata. Oikeasti kauniit naiset eivät tarvitse ollenkaan meikkiä.

Vierailija
18/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta kenenkään muun meikkaaminen tai meikkaamattomuus kuin itseni ja alaikäisten lasteni. Ei kiinnosta yhtään jos et meikkaa, ei kiinnosta vaikka maalaisit kissin naamiot joka päivä.

Vierailija
19/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisistä. Minä tykkään olla ilman meikkiä ja yleensä ihmiset eivät kommentoi mitään päin naamaa. Paitsi tietysti kaikkein törpöimmät, jolloin myös negatiiviset kommentit korostuvat.

Yksi, mitä olen ihmetellyt paljolti on asikaspalvelun puute, jos menen ilman meikkiä pyörimään jonnekin sokoksen kauneudenhoito puolelle. Eikö meikitön nainen olisi oivallinen kohdelle, jolle myydä? Vai ajattelevatko he, etten kuitenkaa käytä, parempi on myydä sellaiselle, joka käyttää meikkiä aktiivisesti? 

Vierailija
20/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain rumien täytyy meikata. Oikeasti kauniit naiset eivät tarvitse ollenkaan meikkiä.

Ei kai se tarvitsemiskysymys olekaan vaan enemmän haluamiskysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi