Selittäkää mulle CHEEKIN menestys!?
Alustuksena tiedän Jaren. Käytiin samaa koulua ja on juteltu pari kertaa sen jälkeenkin. Ihan ok tyyppi. MUTTA ei mitenkään ihmeellinen. Normaali mies, ei kovin karismaattinen, ei mikään älykkö, ei kovin komea.
Ja se musiikki. Sävellykset jopa ihan ok, mutta ne sanoitukset! Aivan tajuttoman naiiveja. Esim. tämä uusin Huudan - biisi. Tuli jonkinlainen myötähäpeä. Ollaan jotenkin niin maailman miehiä ja mietitään itsemurhaakin ja ruikutetaan lööpeistä. Kuitenkin ollaan ihan normimies Lahdesta. Niin normimies, että ollaan hieman ujoja ja estyneitä. Rahalla jaksetaan leveillä, paikata huonoa itsetuntoa. Rahastusta tuntuu nykyisin olevan koko ura. Joskus taannoin teki aidompaa musiikkia.
Siis selittäkää mulle, miksi hän on niin suosittu. En vain ymmärrä.
Kommentit (27)
Sitä kannattaakin miettiä! Kuka pystyy vetää stadikan kaksi kertaa täyteen? Haloo!!! Ja en itse pidä pätkääkään hänen musiikistaan, ihmisenä en tunne. Mutta arvostan. Poissa nuorten työttömyystilastoista. T. Stadin täti, joka kuuli keikat omalta partsilta.
On media nostanut muitakin, mutta loppukädessä itse artisti hoitaa homman. Mullekin ihan sama kuka tekee ja mitä ja millasta musiikkia. En voi esim. itse sietää jotain Kaija Koota, Jari Sillanpäätä jne. Mutta hyvä heille, koska on niitä jotka pitää.
Ollaanko kateellinen kansa, ollaanko? Onko Cheekin tulot ja elämä teiltä pois. Ainakin maksaa veroillaan aika monen sosiaaliturvaa... Aina ei tartte tykätä, kuten en itsekään tykää poskesta. EI multa pois.
Yksinkertaista; jotkut ja aikas monet tykkää. Ei hemmo olisi muuten saanut moista suosiota.
Samalla tavalla pop tähtiä myydään kuin muitakin tuotteita. Perus banaani jugurtti voi myydä ihan hyvin, mutta kun purkin kylkeen kirjoitetaan isolla proteiini niin se myy kolme kertaa enemmän. Se on se ajatus ja mielikuva mitä ihmiset ostaa. Vaikka sitä ei itse myöntäisikään.
Ei kovin komea? Kyllä se vaan aika komea on, ei mikään suominaama. Nimeä joku mies jolla on muka enemmän sex appealia!!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:18"]
Sitä kannattaakin miettiä! Kuka pystyy vetää stadikan kaksi kertaa täyteen? Haloo!!! Ja en itse pidä pätkääkään hänen musiikistaan, ihmisenä en tunne. Mutta arvostan. Poissa nuorten työttömyystilastoista. T. Stadin täti, joka kuuli keikat omalta partsilta.
[/quote]
Ööö. Mistä "nuorten työttömyystilastoista"? :D
Mä tykkään Cheekin möreestä äänestä ja siitä, et se laulaa vaan itsestään. Koska sil on itsetuntoo, eikä se peittele sitä.