Suihkumyssyn tyyppiset suojukset ruoka-astioiden päälle
Myydäänklö jossain moisia muovipusseja? Aamulla radiossa joku selitti käyttävänsä sellaisia, erikokoisia. En vain kuullut mistä ostaa ne.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:47"]
Meillä on noita, mutta valitettavasti en tiedä mistä mies osti.
[/quote]
selvitäpä :)
Siis miksi, jääkaappiinko nämä myssyt pannaan?
Mihin näitä käytetään? Pelkkä mielikuva myssytetyistä lautasista ruokapöydässä naurattaa... :D
Select niminen postimyyntipuoti ainakin myy niitä. Näin katalogissa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:54"]
mitä järkee ;)
[/quote] Helpompia kuin tuorekelmu ;)
Näin tämmöisiä isossa Citymarketissa joskus, olivat näiden Amerikan herkkujen kanssa samalla hyllyllä.
http://www.select.fi/kotiin-puutarhaan/keittio/muovipaalliset-12-kpl
Ahaa... Mutta eikö noita ole tylsä pestä verrattuna kulhoihin joissa ihan kunnon muovikannet. Itse en juuri kelmuakaan käytä.
Itse käytän ihan tavallista suihkumyssyä kulhon peittona, kun nostatan leipää. Niitä saa mukaan ilmaiseksi hotelleista. Toki nuo linkatut ovat kivan mummolamaisen näköiset.
Oi miten hyvä idea! Niitä pitäisi vain olla eri kokoisia. Nyt käytössä elmukelmu ja kuminauha astian ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:59"]
Ahaa... Mutta eikö noita ole tylsä pestä verrattuna kulhoihin joissa ihan kunnon muovikannet. Itse en juuri kelmuakaan käytä.
[/quote]
Meillä ei ole erikseen säilytyskulhoja, vaan käytämme tavallisia kannettomia kulhoja säilytykseen. Setti tuollaisia suojuksia vie paljon vähemmän tilaa kuin setti vain säilytykseen tarkoitettuja astioita ja on luultavasti helpompaa käyttää kuin kelmu (joka on paholaisen keksintö).
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:06"]
Oi miten hyvä idea! Niitä pitäisi vain olla eri kokoisia. Nyt käytössä elmukelmu ja kuminauha astian ympärillä.
[/quote]
Tuossa linkatussa oli kyllä eri kokoisia, huomasitko? melkein teksi mieli laittaa tilaus, mutta en haluais ostaa sikaa säkissä. En tunne ketään jolla olis nuo käytössä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:08"]
[/quote]
Meillä ei ole erikseen säilytyskulhoja, vaan käytämme tavallisia kannettomia kulhoja säilytykseen. Setti tuollaisia suojuksia vie paljon vähemmän tilaa kuin setti vain säilytykseen tarkoitettuja astioita ja on luultavasti helpompaa käyttää kuin kelmu (joka on paholaisen keksintö).
[/quote]
Mäkin käytän kannettomia kulhoja (esim. Teema-kulhoja ja isompaan tarpeeseen tarjoilu- ja leivontakulhoja), mutta laitan niiden päälle lautaset. Silloin voi myös pinota päällekkäin.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:08"]
[/quote]
[/quote]
Mäkin käytän kannettomia kulhoja (esim. Teema-kulhoja ja isompaan tarpeeseen tarjoilu- ja leivontakulhoja), mutta laitan niiden päälle lautaset. Silloin voi myös pinota päällekkäin.
[/quote]Joo, tämä on hyvä niksi kanssa.
Lautasia tulee mullakin käytettyä kantena, jos sellaista ei kyseiseen astiaan ole olemassa.
Jos sen pesee, niin miten saa kuivaksi sen kuminauhan takia? Kuulostaa muuten hyvältä, mutta multa menis hermot. Sitäpaitsi itse peseminen (ei saisi tarpeeksi hygieeniseksi) ja siihen kuminauhaan kertyvät pöpöt olis ajanmittaan ongelma.
Itse käytän ihan tavallista suihkumyssyä kulhon peittona, kun nostatan leipää. Niitä saa mukaan ilmaiseksi hotelleista. Toki nuo linkatut ovat kivan mummolamaisen näköiset.
[/quote]
Täytyykin buukata muutama hotelliyö eri hotelleissa pk-seudulla, etä saisin ilmaiseksi noita myssyjä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 14:25"]
[/quote]
Täytyykin buukata muutama hotelliyö eri hotelleissa pk-seudulla, etä saisin ilmaiseksi noita myssyjä.
[/quote]
Kysy varatessa kuitenkin, onko niitä myssyjä huoneissa, ettei tule hukkareissua.
Kärkkäiseltä ostin. Siinä paketissa oli kolmea eri kokoa.
Meillä on noita, mutta valitettavasti en tiedä mistä mies osti.