Miten vielä 2000-luvulla jotkut uskovat jumaliin?
Ja vielä rationaalisessa länsimaassa kuten Suomessa? Luulisi, että taikauso olisi kyetty jo jättämään taakse, mutta ilmeisesti osa ihmisistä on edelleen kyvyttömiä ulottamaan järjen käyttöä kaikille elämänalueille. Onkohan uskovien aivoissa jokin eri tavalla kuin muilla?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 09:06"]
Uskon anustapin voimaan.
Olen tässä useamman vuoden venuttanut peräaukkoani erilaisilla esineillä ja nyt sinne mahtuu colatölkki suht helposti.
Onko siitä jotain vaaraa jos jatkan venutusta niin, että sinne menee 1,5L pullo? Pientä vuotoa perästä on ilmennut jo...olisko kokemuksia muilla? Haluan tietää voinko jatkaa vielä...
-Mies 29v + 1v-
[/quote]Todennäköisesti turvallisempaa kuin uskoon hurahtaminen. Mutta jätä marsut pois tästä projektista, jooko. -ap
Minä uskon korkeampaan voimaan, mutta en tiedä onko se jumala vai mikä meitä ohjaa.
Sielunvaellukseen uskon myös, sekä karman lakiin.
En lue raamattua, enkä käy kirkoissa. Välillä meditoin ja poltan suitsukkeita.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 09:06"]
Uskon anustapin voimaan.
Olen tässä useamman vuoden venuttanut peräaukkoani erilaisilla esineillä ja nyt sinne mahtuu colatölkki suht helposti.
Onko siitä jotain vaaraa jos jatkan venutusta niin, että sinne menee 1,5L pullo? Pientä vuotoa perästä on ilmennut jo...olisko kokemuksia muilla? Haluan tietää voinko jatkaa vielä...
-Mies 29v + 1v-
[/quote] Mihin keskusteluun kommenttisi liittyy ?
Uskon anustapin voimaan.
-Mies 29v + 1v-