Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa mennä mihinkään, kun olen lihonut!

Vierailija
09.09.2015 |

Hitto sentään :( on onneks jo pimeet illat.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin! Mulla on sama fiilis :(
Yritän raivokkaasti laihduttaa vaan, vituttaa kun päästi repsahtaa näin.

Vierailija
2/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on lepposii! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kiva poikakin on kysellyt näkemistä, jonka viimeksi tapasin joskus keväällä. Tekisi mieli nähdä, mutta mahtaako hän sitten järkyttyä minust a :/

2, tsemppiä laihdutukseen! Mäkin aloitan. 

Vierailija
4/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

... 4 ap

Vierailija
5/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.
Hävettää niin pirusti, kun on tälläinen syöppö.
Mullakin olis aikaa laittaa terveellistä ruokaa ja kuntoilla, mutta mä vain syön ja lihon.
Kuntoilen sentään, mutta ei sitä huomaa läskivuoren alta.

Vierailija
6/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vain! Olet mitä olet. Luulen, että kilojesi ansiosta et leiju siinä vastenmielisessä itserakkauden selfieissä, mitä tämän aikakauden 'trendikkäät' ihmiset pitävät ainoana oikeana tapana elää, dissaten niitä, jotka eivät jaa heidän ajatusmaailmaansa. Nämä itsensä korostajat vaikuttavat silmissäni hiukan säälittäviltä tyhjäpäiltä ja helposti ohjailtavilta lampailta. Jokainen kuitenkin tyylillään!

Vierailija
7/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, ei edes huvita nähdä ketään kun tietää kuinka varmasti lihomisestani huomautetaan.

Vierailija
8/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, selfieitä en ole ottanut silloinkaan, kun olen ollut hoikempi. En myöskään mitään paljastavia kuvia laittaisi ikinä kaikkien nähtäville.

6, mulla ongelma on semmoinen napostelu. Terveellistä ruokaakin olen ostanut ja syönkin, mutta sitten hotkin pitkin päivää vaaleaa leipää pakastimesta ja juustoa päälle ja muuta kaikkea turhaa ravintoa. Enkä ole jaksanut kieltäytyä herkuista, kun on tarjottu. 

ap

Vierailija
9/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi muuttua mutta vain jos itse haluaa

Vierailija
10/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:35"]Ihminen voi muuttua mutta vain jos itse haluaa
[/quote]
Tiedän tuon tunteen. Lisäksi iho-ongelmat vielä päälle. Onneksi tsemppasin. Ota itseäsi niskasta kiinni!

Vierailija
11/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne tee kepposii.. Jatkoa lihavat on lepposii..

Vierailija
12/14 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sain kesän aikana laihdutettua joku 4,5kg mutta koko viikon ajan nyt repsahdellu. Sipsiä, karkkia ym paskaa :( en uskalla ees mennä puntarille..

Vierailija
13/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:21"]Rohkeasti vain! Olet mitä olet. Luulen, että kilojesi ansiosta et leiju siinä vastenmielisessä itserakkauden selfieissä, mitä tämän aikakauden 'trendikkäät' ihmiset pitävät ainoana oikeana tapana elää, dissaten niitä, jotka eivät jaa heidän ajatusmaailmaansa. Nämä itsensä korostajat vaikuttavat silmissäni hiukan säälittäviltä tyhjäpäiltä ja helposti ohjailtavilta lampailta. Jokainen kuitenkin tyylillään!
[/quote]
Ei jessus. Älä laihduta, ettei susta tule instan tyhjäpää bimbo, srsly? Tuo on varmaan paskin tekosyy olla laihduttamatta. Sä olet kyllä naurettava.

Vierailija
14/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Ennen kävin tanssimassa lavoilla yms mutta nyt tuntuu etten vain kehtaa mennä sinne kun tutut näkee. Lopetin siis hetkeksi masennuksen takia ja lihonutkin olen. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi