Kaveri hävettää
Minulla on eräs kaveri, jonka olen tuntenut ihan taaperosta asti. Ennen hän oli ihan ns. tavallinen nuori ihminen, joka piti huolta itsestään. Pari vuotta sitten hän löysi "hippityylin" kun tapasi uusia kavereita ja nykyisen miehensä. Ei siinä mitään, hyvä jos on löytänyt rakastamansa elämäntyylin, mutta näin jengin ulkopuolisena en näe kaikkia hänen muutoksiaan kovin positiivisina. Joskus häpeän tosi paljon, jos menemme jonnekin esim. kahvilaan ja hän saapuu paikalle aivan kauhtuneissa vaatteissa, tukka pystyssä, krapulaisen/sairaan näköisenä ja haisten oikein pistävästi hielle, röökille ja kissankuselle (joskus hehkutti miten käy suihkussa harvoin, ei pese mitään yli 30 asteessa eikä käytä pahoja pesuaineita kun aiheuttavat allergiaa ja pilaavat ympäristöä). Heti jos olen metrin lähempänä häntä, tekee mieli pidätellä henkeä... Ja joo, hänen miehensä ja kaverinsa ovat samanlaisia tapauksia. Kuulostan varmaan siltä että olen joku siisteysfriikki tai snobi, mutta en ole. En itsekään aina tuoksu ruusulle tai pukeudu viimeisen päälle, mutta tuo on jo jotain kamalaa.
Random turha avautuminen, mutta oli pakko purkautua ku en nössönä kehtaa päin naamaa sanoa että löyhkäät tms. :D Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:02"]
Ei onneksi. Ei se mitään auttaisi, jos sanoisit suoraan. Tai no, ei haisunäätä varmaan enää hajustaisi sun ilmaa, koska loukkaantuisi.
[/quote]
En halua katkoa välejä, koska minulla on kuitenkin suurimmaksi osaksi ihan kivaa hänen kanssaan. Toiseksi olisi kiusallista riitaantua, koska joudumme usein pyörimään väkisinkin samoissa paikoissa. Ja tuo on kyllä totta, että hän tuskin muuttaisi yhtään tapojaan, vaikka sanoisin jotain. Yksi mahdollisuus on, että hän pääsee yli tuosta "vaiheesta", kun on kuitenkin vasta 23.
Hän voi kasvaa vaiheesta yli. Mutta ehkä te ootte kasvaneet vähän eri suuntiin kun olette nykyään niin erilaisia, ja voitte ottaa vähän etäisyyttä. Hajurakoa :)
Ei onneksi.
Ei se mitään auttaisi, jos sanoisit suoraan. Tai no, ei haisunäätä varmaan enää hajustaisi sun ilmaa, koska loukkaantuisi.