Mistä ominaisuuksista olet tyytyväinen ja mistä et -ketju
Olen kiitollinen, että älykkyysosamääräni on huomattavasti keskimääräistä korkeampi (125). Siitä on ollut apua elämässä, esim opinnoissa ja työelämässä.
Olen tyytyväinen kauniista sääristäni ja vaaleista hiuksistani ja nenästäni. Olen ihan hyvännäköinen kun muistan urheilla ja pukeutua kauniisti.
Olen luova. Se liittyy varmaan siihen, että minulla on diagnosoitu ADD. Olen idearikas ja innovatiivinen. Tästä varsinkin on apua urallani. ADD:hen liittyy myös kenties se, että olen hyvin tunteikas.
Heh, huonot ominaisuudet liittyvät edelliseen: haasteita siirtymävaiheissa, impulsiivisuus, keskittymisongelmat, pää täynnä dataa, ja vaikea löytää välillä asian ydintä.
Olen herkkä. Se on sekä lahja että kirous.
En pidä siitä, että minulla on jostain syystä välillä hirveä makeanhimo. Masu turpoaa.
Minulla on toisinaan ihmisten kanssa haasteita.
Teidän vuoronne.
Kommentit (10)
125 ei kyllä valitettavasti ole mitenkään huomattavan korkea älykkyysosamäärä, keskivertoa korkeampi juu, muttei mitenkään ihmeellinen. Sillä ei vielä pääse edes Mensaan.
Olen tyytyväinen isoista tisseistäni, joiden ansiosta olen saanut paljon ilmaista alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
125 ei kyllä valitettavasti ole mitenkään huomattavan korkea älykkyysosamäärä, keskivertoa korkeampi juu, muttei mitenkään ihmeellinen. Sillä ei vielä pääse edes Mensaan.
Joo, arvasin että joku tulee heittämään tämän. Itse asiassa olet väärässä. 125 on parempi kuin 95 % väestöstä, on siis korkea älykkyys. On totta, että mensaan tarvitaan 130.
Tutkimusten mukaan menestyksen kannalta ei ole merkitystä onko ÄO 120 vai enemmän; tilastollisesti 120 äon omaavat menestyvät esim tieteessä ja taiteessa yhtä hyvin kuin ne, joilla on äö vaikkapa 130 tai enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, arvasin että joku tulee heittämään tämän. Itse asiassa olet väärässä. 125 on parempi kuin 95 % väestöstä, on siis korkea älykkyys. On totta, että mensaan tarvitaan 130.
Tutkimusten mukaan menestyksen kannalta ei ole merkitystä onko ÄO 120 vai enemmän; tilastollisesti 120 äon omaavat menestyvät esim tieteessä ja taiteessa yhtä hyvin kuin ne, joilla on äö vaikkapa 130 tai enemmän.
Esim muutamat Nobel-palkinnon saaneet omaavat juuri 125 pistemäärän.
someone with an IQ score of 120 can be gifted. An IQ score of 120 means that the individual is moderately gifted. Although this IQ doesn't qualify for gifted education programs, research shows that people with IQs of about 145-180 don't perform significantly better than people with 120s IQ in terms of success.
Olen tyytyväinen että minulla on ihana lapsi. Muuten en varmaan mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen että minulla on ihana lapsi. Muuten en varmaan mihinkään.
Se, että sinulla on ihana lapsi kertoo siitä, että sinun itsesikin on oltava jossain määrin ihana (geeni- ja ympäristötekijät)
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä mensaan pääsystä on?
Olen tyytyväinen siitö että olen aika tavallinen
Olen tyytyväinen vahvoista ja kauniista kynsistäni ja siitä että tulen toimeen tosi hyvin erilaisten eläinten kanssa vaikka olisi hankalakin tapaus.
Kaikkea muuta itsessäni sitten vihaankin.