Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisvaltasella alalla oli paljon mukavampi opiskella

Vierailija
09.09.2015 |

Huomasin nyt kun alalla on enemmän miehiä. Niillä on oma äijäkoplansa,ja hyvin ilkeitä naisia kohtaan ollut. Ne juoruilee naisopiskelijoista, ja kiusaa ulkonäöstä jne. Mulla ainakin ahdistaa nyt. Aiemmin oli paljon parempi tunnelma, kun oli vain muuta miespuolinen opiskelija, kaikki heistä oli kivanoloisia. Nyt tuntuu että nuo yrittää pelata ihmisiä ulos verkostosta ja hyvin seksistisiä. Ala on valtiotieteellinen.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan humanisti/valtiotieteilijämiehet ovat paljon pahempia seksistejä kuin vaikkapa pahamaineiset(?) teekkarit. Paitsi ne, jotka ovat feministejä. Tuollaisilla aloilla millä ei ole yhtä totuutta voi pitää kiinni ties mistä höpöteorioista jotka itselle sopii. Kun opiskellaan luonnontieteitä, toisen ansioita on paljon vaikeampi kiistää. 

Vierailija
22/45 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ylilautaa lukee, niin ei yhtään oikeasti ihmetytä tämä ap:n aloitus. Missään en ole nähnyt sellaista määrää vihamielistä ja sekavan sadistista vahingoniloa kuin tuolla miesten keskustelupalstalla. Vaijerisurmassa kuollutta tyttöä huoriteltiin sadoissa kommenteissa, hänen kuolemastaan oli tehty pilakuvia joihin tytön kasvot oli photoshopattu ja jopa hänen perheenjäsenistään leviteltiin kuvia, heitäkin haukuttiin ja huoriteltiin jne. Teksti siellä on poikkeuksellisen sairasta, sellaista jäsentymätöntä "VITTU MIKÄ HORO VITTU MIKÄ HUORE SAATANA" huutoa ja öykkäröintiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:59"]

No jos ylilautaa lukee, niin ei yhtään oikeasti ihmetytä tämä ap:n aloitus. Missään en ole nähnyt sellaista määrää vihamielistä ja sekavan sadistista vahingoniloa kuin tuolla miesten keskustelupalstalla. Vaijerisurmassa kuollutta tyttöä huoriteltiin sadoissa kommenteissa, hänen kuolemastaan oli tehty pilakuvia joihin tytön kasvot oli photoshopattu ja jopa hänen perheenjäsenistään leviteltiin kuvia, heitäkin haukuttiin ja huoriteltiin jne. Teksti siellä on poikkeuksellisen sairasta, sellaista jäsentymätöntä "VITTU MIKÄ HORO VITTU MIKÄ HUORE SAATANA" huutoa ja öykkäröintiä.

[/quote]

Tämähän onkin se oikea sivistyksen kehto, ja miesvihaahan ei palstalla todellakaan ole?

Vierailija
24/45 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:40"]

Mä olen miehenä huomannut että kun näyttää voimansa ja tylyytensä puhuttelutaidoissa niin ämmät pitää päänsä kiinni. Osa jopa kiinnostuu mutta niille ei kannata näyttää pitkää siimaa. Kyse on kanojen nokkimajärjestyksen asettelusta. Jos joku niistä kanoista saa minut niin heidän arvonsa nousee.

Älkää antako näille horoille mitään huomiota. Etenkään niille joita joutaisi panemaan perseeseen kokonainen jalkapallojoukkue. Ei mitään huomiota vain ilmaa. Siinä ei anneta pahalle pikkusormea. Ignooraaminen on tehokkain keino, kun havaitsee kiusanhengettäret. Etsi johtaja ja ignooraa hänet. Muita voit jopa tervehtiä. Siinäpä puivat että miksi ei tervehdi pääkanalle. Siitä voi syntyä uusi vallanvaihto. Laumakanoja on toki kiva seurata. Heidän elämänsä on häkin sisäistä toimintaa vailla vaihtoehtoja. Työmaailma on täysin kontrolloitavissa kun pistää sinikauluspaidan (silitetyn) ja ottaa johtajan ryhdin. Vähän heilauttaa hiuksia sivulle ja pistää nahkakenkiin liikettä. Edes luomi jossa kasvaa karvoja voisi pysäyttää menestystä Suomen lipun alla.

[/quote]

Haha, kiitos loistavasta ääliömies-esimerkistä! :D

Miten tällä palstallakin tuntuu, että jokainen keskustelemaan eksynyt mieshenkilö on enemmän tai vähemmän vinksallaan...? (Toisaalta, kukaan tuntemistani tervejärkisistä miehistä hädin tuskin tietää, mikä on vauva.fi, saati että roikkuisi siellä naisia provosoimassa, joten otos lie vääristynyt.)

Vierailija
25/45 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 23:02"]

[/quote]

Tämähän onkin se oikea sivistyksen kehto, ja miesvihaahan ei palstalla todellakaan ole?

[/quote]

Se että teidän asiattomuuksianne kritisoidaan, tuntuu riittävän teille esimerkiksi miesvihasta. Huoritteleminen ja vainajien pilkkaaminen ON VÄÄRIN, eikä ole mitään miesvihaa sanoa, että tuollainen käytös Ylilaudalla on idioottimaista ja keskenkasvuista, kuten myös tällainen teksti tässä ketjussa: "Älkää antako näille horoille mitään huomiota. Etenkään niille joita joutaisi panemaan perseeseen kokonainen jalkapallojoukkue."

tuokin teksti on aivan ala-arvoista, eikä tuon tosiasian sanomisella ole mitään tekemistä miesvihan kanssa.

Vierailija
26/45 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Pitäisi pystyä erottamaan alaikäiset pikkupojat miehistä joita ylauta on täynnä ja sitäpaitsi täällä oli todella asiatonta keskustelua joten en paljon keulisi ja leijuisi jos olisin nainen, täällä sentään kommentoijat ovat aikuisia naisia pääsääntöisesti.

Vierailija
27/45 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:55"]

Matemaattisluonnontieteellisessä oli mukava opiskella. Ketään ei kiinnostanut alkaa vittuilla. Tiedekuntani oli erittäin miesvaltainen. Vaihdoin biotieteisiin, enkä vielä ole tutustunut opiskelijoihin siellä, mutta sen olen huomannut, että siellä haisee enemmän. Joskus alkaa pyörryttää kesken luennon, kun on niin voimakas hajuvesipilvi.

[/quote]

Ja ellei kaikki nyt tajunnut, niin biotieteellinen tiedekunta on hyvin naisvoittoinen. Muuta eroa en voi sanoa, kuin tuon hajun, koska en ole tiedekuntaan perehtynyt vielä.

Vierailija
28/45 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:55"]

Matemaattisluonnontieteellisessä oli mukava opiskella. Ketään ei kiinnostanut alkaa vittuilla. Tiedekuntani oli erittäin miesvaltainen. Vaihdoin biotieteisiin, enkä vielä ole tutustunut opiskelijoihin siellä, mutta sen olen huomannut, että siellä haisee enemmän. Joskus alkaa pyörryttää kesken luennon, kun on niin voimakas hajuvesipilvi.

[/quote]

Ja ellei kaikki nyt tajunnut, niin biotieteellinen tiedekunta on hyvin naisvoittoinen. Muuta eroa en voi sanoa, kuin tuon hajun, koska en ole tiedekuntaan perehtynyt vielä.

[/quote]

sama homma. Jos vertaa amikseen niin hajuvesi on pierun hajun tilalla.

Vierailija
29/45 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kokemuksia, tosin töistä. Olen työpaikan ainoa nainen ja tuntuu etten koskaan ole päässyt porukkaan mukaan, vaan olen aina se ulkopuolinen. Äijäporukka on keskenään hyvää pataa ja hyväveli-verkosto jyllää, mulle harvempi viitsii edes jutella/muuten noteraata olemassaoloa. Ja aina kun kehutaan miten miesvaltaisilla työpaikoilla on niin hyvä henki, niin ei muuten pidä paikkaansa!! En tiedä yhtäkään naista joka olisi yhtä paha juoruämmä kuin nämä työpaikan miehet, riittää että yksi on porukasta poissa niin heti alkaa armoton juoruaminen ja p*skan puhuminen... Pelkkä seläntakana puhuminen ei riitä, osaavat olla myös päin naamaa hyvin ilkeitä ja v*ttumaisia, jos eivät jostain henkilöstä pidä.

Vierailija
30/45 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:38"]

Samanlaisia kokemuksia, tosin töistä. Olen työpaikan ainoa nainen ja tuntuu etten koskaan ole päässyt porukkaan mukaan, vaan olen aina se ulkopuolinen. Äijäporukka on keskenään hyvää pataa ja hyväveli-verkosto jyllää, mulle harvempi viitsii edes jutella/muuten noteraata olemassaoloa. Ja aina kun kehutaan miten miesvaltaisilla työpaikoilla on niin hyvä henki, niin ei muuten pidä paikkaansa!! En tiedä yhtäkään naista joka olisi yhtä paha juoruämmä kuin nämä työpaikan miehet, riittää että yksi on porukasta poissa niin heti alkaa armoton juoruaminen ja p*skan puhuminen... Pelkkä seläntakana puhuminen ei riitä, osaavat olla myös päin naamaa hyvin ilkeitä ja v*ttumaisia, jos eivät jostain henkilöstä pidä.

[/quote]

Kuulostaa ihan mun entiseltä työpaikalta. Alkaako P:llä? 

Vierailija
31/45 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeleeko ap taloustiedettä? Taitaa olla ainoa tai ainakin yksi harvoista valtiotieteellisen tiedekunnan miesvaltaisista aloista. Itse tosiaan opiskelen taloustiedettä ja tulen kyllä miesten kanssa hyvin toimeen, mutta en minä heitä varsinaisiksi kavereiksi kuitenkaan halua.

Vierailija
32/45 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/45 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon huomannu, että monet parikymppiset miehet on porukassa ihan yhtä pahoja ellei jopa pahempia juoruajia kuin naiset. Että ei voi sanoa etteikö miehet puhuisi paskaa myös.

Vierailija
34/45 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:02"]

Itse oon huomannu, että monet parikymppiset miehet on porukassa ihan yhtä pahoja ellei jopa pahempia juoruajia kuin naiset. Että ei voi sanoa etteikö miehet puhuisi paskaa myös.

[/quote]

Se vielä pahenee kun ikää tulee. Miehet vaan itse ovat päättäneet, että se heidän juoruilunsa ei ole juoruilua ja naiset ovat sille kuurosokeita, vaikka olisivat itse mukana jauhamassa paskaa. Yhtäkkiä se onkin fiksua jutustelua, kun haukkumiseen lisätään pari kirosanaa. Kävin amk:ssa aikuispuolella tekniikan alan täydennysopinnot ja siellä kyllä ottivat, miehet nimenomaan, yhden vähän erikoisemman tyypin silmätikuksi ja meitä naisia (2) ja paria fiksuinta lukuunottamatta häntä olivat haukkumassa kaikki ainakin selän takana. 

Vierailija
35/45 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ja miehille pitäisi olla omat opistot. Vastakkainen sukupuoli häiritsee keskittymistä ja yhtenäisyyttä. Moni reppanamies menee väärälle alalle naisystävän löytämisen toivossa ja nainen osoittaakseen, että on yhtä miesmäinen kuin oikea mies. Miehelle on myös noloa joutua pyytämään apua naiselta tai olla jossain huonompi kuin nainen. Naisille sillä ei ole merkitystä, koska naisen ei tarvitse olla lahjakas pärjätäkseen elämässä edes jotenkin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
36/45 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:07"]

Naisille ja miehille pitäisi olla omat opistot. Vastakkainen sukupuoli häiritsee keskittymistä ja yhtenäisyyttä. Moni reppanamies menee väärälle alalle naisystävän löytämisen toivossa ja nainen osoittaakseen, että on yhtä miesmäinen kuin oikea mies. Miehelle on myös noloa joutua pyytämään apua naiselta tai olla jossain huonompi kuin nainen. Naisille sillä ei ole merkitystä, koska naisen ei tarvitse olla lahjakas pärjätäkseen elämässä edes jotenkin.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]   Naisen täytyy olla huomattavasti lahjakkaampi, taitavampi, sulavampi, älykkäämpi ja lukeneempi kuin miehen pärjätäkseen . -ap

Vierailija
37/45 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:07"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]   Naisen täytyy olla huomattavasti lahjakkaampi, taitavampi, sulavampi, älykkäämpi ja lukeneempi kuin miehen pärjätäkseen . -ap

[/quote]Jos värkit toimii, jokainen nainen voi saada oman (äpärä)lapsen. Vain osa miehistä pääsee lisääntymään.

Naisille on virallisesti alhaisemmat kriteerit merivartiostoon ja poliisiin ja tästä ei haluta puhua. Jos haluat päästä helpommalla myös puolustusvoimiin ja palovoimiin, Amerikassa sekin onnistuu naisena. Miehille ei ole alennettuja kriteerejä missään naisvaltaisessa ammatissa.

Kouluissa on paljon sulavaa ja pientä seksististä kuittailua miehiä kohtaan, koska opettajakunta on niin naisvaltaista.

Nainen voi mennä hyviin naimisiin ja kouluttautua johonkin pienipalkkaiseen unelma-ammattiin. Monet miehet menevät perässä, koska eivät tajua laitoshuoltajana tai eläintenhoitajana työskentelevän naisen saavan mukavan lisäbuustin miehensä palkasta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
38/45 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:53"]

Sama kokemus. Jos on paljon miehiä niin siellä on usein se frat boy - porukka pilaamassa yhteishenkeä. Monet väittää että miesvaltaisilla aloilla on mukavampaa, mutta se johtuu vain siitä, etteivät he näe miten ne kiusaa sivareita, homoja, ulkomaalaisia, kokemattomia tyttöjä, lihavia tyttöjä...

[/quote]

Aika jännä. Olin lihavana, rumana ja kokemattomana lesbona luokkani ainoa nainen miesvaltaisella alalla. Kaikki tulivat hyvin toimeen ja minua kohdeltiin kunnioittavasti.

Ja vaihdoin alaa, koska edellisessä naisvaltaisessa koulussa minut jätettiin koko ajan tarkoituksella porukan ulkopuolelle ja vittuiltiin, kun opettaja lopulta "pakotti" minun ryhmääni/viereeni, lopulta en uskaltanut mennä kouluun ja opinnot keskeytyivät.

Vierailija
39/45 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:47"]

Sama kokemus. Jos on paljon miehiä niin siellä on usein se frat boy - porukka pilaamassa yhteishenkeä. Monet väittää että miesvaltaisilla aloilla on mukavampaa, mutta se johtuu vain siitä, etteivät he näe miten ne kiusaa sivareita, homoja, ulkomaalaisia, kokemattomia tyttöjä, lihavia tyttöjä...

[/quote]

Aika jännä. Olin lihavana, rumana ja kokemattomana lesbona luokkani ainoa nainen miesvaltaisella alalla. Kaikki tulivat hyvin toimeen ja minua kohdeltiin kunnioittavasti.

Ja vaihdoin alaa, koska edellisessä naisvaltaisessa koulussa minut jätettiin koko ajan tarkoituksella porukan ulkopuolelle ja vittuiltiin, kun opettaja lopulta "pakotti" minun ryhmääni/viereeni, lopulta en uskaltanut mennä kouluun ja opinnot keskeytyivät.

[/quote]Minullakin huonoja kokemuksia naisporukoista, miehet ovat reilumpia, tämä on minun mielipiteeni.

Vierailija
40/45 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:47"]

[/quote]

[/quote]Et varmaan vaikuttanut ns. uhkaavalta tai sitten epänaiselliselta, jos esim olit hiljainen tai kiltit kasvot-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme