Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelma on se, että kansanedustajat itse haluavat elää luksuselämää

Vierailija
26.03.2022 |

ja jättää tavallisen kansan raatamaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja veronmaksajien piikkiin. Samalla kurmuuttavat työttömiä 500 e/kk eläviä, joita kukaan ei ota töihin. Maksaja on sama.

Vierailija
2/5 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ne sopeutumiseläkeläiset? Oliko raha tärkeämpi kuin maine?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kansanedustajan työ ole mitään unelmaa. Kuunnella haukkuja ja jopa uhkauksia jatkuvasti. Kun johonkin kumartaa usein samalla pyllistää toisaalle. Asiat eivät etene tai etenevät hitaasti, valmista ei tule. Korvaus on ihan liian pieni, että lähtisin haukuttavaksi ja aikaani antamaan.

Vierailija
4/5 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se kansanedustajan työ ole mitään unelmaa. Kuunnella haukkuja ja jopa uhkauksia jatkuvasti. Kun johonkin kumartaa usein samalla pyllistää toisaalle. Asiat eivät etene tai etenevät hitaasti, valmista ei tule. Korvaus on ihan liian pieni, että lähtisin haukuttavaksi ja aikaani antamaan.

Ei tule haukkuja jos on siellä aidosti edustamassa kansaa, eikä omaa lompakkoaan.

Vierailija
5/5 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä saisin palkkaa useamman tonnin kussa tekemättä mitään, minua todellakin saisi Twitterissä haukkua ihan vapaasti.