Voi vi**u mun naapurissa on joku pianonpimputtaja!
Mä. En. Kestä. Muutin tähän viime viikolla ja tähän asti on ollut rauhallista, mitä nyt normaaleja lasten ääniä ym. Nyt tänä iltana sitten tuolla joku ''musikaalinen'' toisia ajatteleva ihana ihminen soittaa pianoa ja kuuluu tooosi kivasti tänne se soitto. Ei siinä sitten, taidan minäkin ihastuttaa naapuria sitten omalla musiikillani, mistäköhän saisi edullisesti tehokkaat kaiuttimet...
Kommentit (22)
Minä hankkisin käyräsoittimen. Inhoan pianoterrorismia.
Sinun puoleltasi se olisi kiusantekoa, toisin kuin pianon soittaminen.
Kyllä kerrostalossa pitäisi olla digitaalipiano ja siihen kuulokkeet. Näin on minullakin. En halua häiritä ketään soitollani.
Saa pinputtaa päiväsaikaan. Kynpiltä pitäis kyllä jo lopettaa (joissain taloyhtiöissä yhdeltätoista).
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 20:56"]
Saa pinputtaa päiväsaikaan. Kynpiltä pitäis kyllä jo lopettaa (joissain taloyhtiöissä yhdeltätoista).
[/quote]
Saan minäkin soittaa musiikkia päiväsaikaan, eri asia teenkö niin, vai ajattelenko naapureita ja olen metelöimättä! Sitä voisi myös joskus ajatella muitakin kuin omaa napaa, jos ei asu yksin keskellä peltoa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 20:57"]
Mitä kappaletta soitti?
[/quote]
Varmaan Kissanpolkkaa.
Meillä on sähkökitara ja akustinen kitara ja poika soittaa yliopisto opintojen ohella kotona.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 20:59"]
Mitä kappaletta soitti?
[/quote]
Varmaan Kissanpolkkaa.
[/quote]
Ok, sit en ollut minä
Mun naapuri soittaa aamut ja illat hanuria....
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:25"]Mun naapuri soittaa aamut ja illat hanuria....
[/quote]
Mulle kelpais. Rakastan hanurin soittoa!
Mun naapuri soittaa harppua!!! :( se vasta kauheaa on!!
Mitä kappaletta soitti?
[/quote]
En tiedä, nyt onneksi taisi lopettaa. Soitti sonaatteja tai ukko Nooaa, mitä väliä. Raivostuttavaa kuunnella.
Ap
Minä en osaa soittaa mutta viihdytän itseäni (ja ehkä naapuriani) laulullani kun kuulen naapurista mitään mikä liittyy musiikkiin :)
Meidän naapurissa asuu wannabe rockrumpali ja kovin tuntuu olevan hidas oppimaan. Paukuttaa samaa päivästä toiseen.
Älä ainakaan käy sanomassa naapurille tuosta, muutenhan se saattaisi vaikka soittaa hiljempaa!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:11"]
Meillä on sähkökitara ja akustinen kitara ja poika soittaa yliopisto opintojen ohella kotona.
[/quote]
Soittaako kuulokkeiden kanssa sähkiksellä?
6 vuotta jouduin kuuntelemaan pianonpimputusta ja tulin todella allergiseksi sille. Nyt jos joudun vaihtamaan asuntoa, menen rappukäytävään vähintään vuorokaudeksi kuuntelemaan asuuko talossa mahdollisesti joku pianoterroristi, joka soittaa samaa kappaletta päivästä toiseen. Yksi asukas terrorisoi isoa joukkoa muita asukkaita. Pianon pimputtajille ja torven töräyttäjille omat talot. Häiritkööt toisiaan.
Meidänkin naapurista kuuluu usein pianon soittoa. Minusta sitä on ihan mukana kuunnella kun on taitava soittaja.
M23
Heippalappua kehiin :D