Mitä mieltä olette Muumi-vaatteista aikuisella?
Minun tekisi mieli pukeutua näihin mukaviin mekkoihin ja tunikoihin nykyään joka päivä, mutta samalla tiedostan, että ihmiset pitävät näitä varmaankin mammamaisina. Ihan yleisestä mielenkiinnosta siis kysyn, että pidätkö Muumi-vaatteista?
Kiitos
Kommentit (17)
Se on söpöä, jos nätillä naisella on muumivaatteita.
Riippuu olosuhteista, että miten pukeudun. Lapsen kanssa vapaapäivänä hiekkalaatikolla ja lähikaupassa käydessä pukeuden eri tavalla asiakastapaamisessa työssäni.
Eli, jos pidät muumeista niin pidä ihmeessä. Paljon vaikuttaa se, mitä teet työksesi, että onko merkitystä vaatetuksella. Jos työstä saa työvaatteen, ei varmasti tuollaista tarvitse edes miettiä:)
En käyttäisi enkä käytä. Vaatteissani ei ole mitään hahmoja eikä tekstiä. Muut pitäkööt, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse en käyttäisi. Sopii korkeintaan pikkukakkosen juontajille
Vähän samaa mieltä. Joku ala-asteen tai päikyn/neuvolan työntekijä ehkä, jos on tarve näyttää lasten mielestä luottamusta herättävältä, mutta valitettavasti antaa käyttäjästään vähän sellaisen surkuhupaisan kuvan.
Aiemmin tykkäsin kovastikin niistä mutta nykyään koen että ne on vähän liian tätimäisiä. Yöpaidoissa tykkään kyllä mutta en päivävaatteissa. Sukissa menettelee.
En mitään. Hautajaisiin ei välttämättä sovi.
Minulla on muumilaukku, muumisadetakki, muumipussilakana ja muumipyjama. Olen 42 v.
Saa näyttämään kehitysvammaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Tämän paidan todella haluaisin nähdä Pikku kakkosen juontajalla :D
https://www.reddit.com/r/Suomi/comments/1166kw0/uusi_paitani/
No laita, ei muiden mielipiteellä ole väliä oikeasti. Vaikka olisi punk tyyli. Odottaisi että siinä on O kirjain perässä eli Muumio-vaate. No ei kai sentään.
Mulla on muumiaiheinen käsipyyhe,jumalauta.perk...olen karski 64.v mies.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muumiaiheinen käsipyyhe,jumalauta.perk...olen karski 64.v mies.
<3
Yöpaitana vielä menisi jos ilmaiseksi saisi mutta en mä toimistolle muumivaatteissa menisi. Liian lapsellinen kuosi minun makuun.
Mikä ettei, sellainen ihminen vaikuttaa sympaattiselta.
Muumimukista maksetaan 10 000 e, mutta muumipaita on nolo :D
Senkus pukeudut.
Itse en koe omakseni kyseisiä vaatteita mutta pukeutukoot muut niihin.