Miehen törkeä treffiehdotus
Miehen kanssa käytiin yksillä treffeillä, sen jälkeen ollaan kirjoitttu paljon ja tälle illalle olin jo ostanut junaliput matkustaakseni miehen luona käymään kun asuu naapurikaupungissa. Ennen lähtöä mies kuitenkin laittoi viestin ja halusi että olisin laittanut ylleni jonkun asiallisen hameen. Fiilikset meni tapaamiseen ja mieheen ihan täysin. Junakin lähti jo ja jäin kotiin. Mistä tuollaisia moukkia oikein sikiää? Onko muille käynyt koskaan samalla tavalla? Kirjoitellessa ja ekoilla treffeillä vaikutti kuitenkin ihan mukavalta ja asialliselta tyypiltä. Mitä tästä eteenpäin?
Kommentit (83)
Pareilla deiteillä hiljattain olleena itselle suurimpia pohdinnan aiheita on ollut juurikin pukeutuminen jos ei ole tarkkaan sovittu mitä tehdään. Arvostaisin kyllä jos mies olisi viemässä melomaan ja sanoisi että laita ulkoiluvaatteet, jos pizzalle niin kävisi jotenkin ilmi etten tälläydy kolmea tuntia tai jos parempaan ravintolaan että jotenkin vihjaisi asiasta. Mutta vakka kantensa valitsee.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:25"]
Tuttu tunne. Itse tapailin vajaa vuosi sitten miestä, joka alkoi melko pian esittää toiveita pukeutumisesta mulle. Ei ole asiallista käytöstä aikuiselta mieheltä. Jos nainen on kuin kassi-Alma, niin ei mies sellaista naista haluaisi edes uudelleen tavata. Mutta jos naisen tyyli ei vaan miellytä, niin vasta kun suhde on edennyt pidemmälle, voi kertoa mieltymyksistään. Eikä silloinkaan niitä pidä esittää toiveina tai vaatimuksena toiselle.
Älä ap välitä - äläkä tapaa enää kusipäätä. Ei sellaisen kanssa tule suhteesta muutenkaan mitään.
Nykymiehet on ihan urpoja. Heti tapailun alussa aletaan vaatia jotain fetissivaatteita. Seuraavaa potkin munille.
[/quote]Miksi toivomus vaatteista oikeuttaa törkeän pahoinpitelyn? Saako mieskin työntää rikkonaisen pullon emättimeen, jos nainen vaatii pukua? Vaaralllisuudesta ja kivuliaisuudelta se lienee verrannollinen "munille" potkimiseen.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:12"]
Miehen kanssa käytiin yksillä treffeillä, sen jälkeen ollaan kirjoitttu paljon ja tälle illalle olin jo ostanut junaliput matkustaakseni miehen luona käymään kun asuu naapurikaupungissa. Ennen lähtöä mies kuitenkin laittoi viestin ja halusi että olisin laittanut ylleni jonkun asiallisen hameen. Fiilikset meni tapaamiseen ja mieheen ihan täysin. Junakin lähti jo ja jäin kotiin. Mistä tuollaisia moukkia oikein sikiää? Onko muille käynyt koskaan samalla tavalla? Kirjoitellessa ja ekoilla treffeillä vaikutti kuitenkin ihan mukavalta ja asialliselta tyypiltä. Mitä tästä eteenpäin?
[/quote]
Tyhmä provo. Ei kukaan jää tuollaisen asian takia menemättä treffeille, jos on yhtään kiinnostunut kyseisestä tyypistä. Ja jos asia todella nyppisi, voisihan sitä soittaa perään ja kysyä, mitä kekkulia mies oikein tarkoitti. Ei taida ap.llä olla miestä, kun on aikaa älyttömään provoiluun.