Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen törkeä treffiehdotus

Vierailija
09.09.2015 |

Miehen kanssa käytiin yksillä treffeillä, sen jälkeen ollaan kirjoitttu paljon ja tälle illalle olin jo ostanut junaliput matkustaakseni miehen luona käymään kun asuu naapurikaupungissa. Ennen lähtöä mies kuitenkin laittoi viestin ja halusi että olisin laittanut ylleni jonkun asiallisen hameen. Fiilikset meni tapaamiseen ja mieheen ihan täysin. Junakin lähti jo ja jäin kotiin. Mistä tuollaisia moukkia oikein sikiää? Onko muille käynyt koskaan samalla tavalla? Kirjoitellessa ja ekoilla treffeillä vaikutti kuitenkin ihan mukavalta ja asialliselta tyypiltä. Mitä tästä eteenpäin?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh. Ällöttävää. Olisin tehnyt samoin.

Vierailija
62/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä.
Mikä siinä on niin hemmetin vaikea kysyä ja selvittää asia toisen kanssa. Itsekin nainen, mutta en vaan ymmärrä tuollaista.
Nytkin olisi aivan hyvin voinut laittaa viestin takaisin, että ollaanko menossa johonkin vai onko joku muu syy, miksi? Ja mitä mies mahtaa tarkoittaa asiallisella.

Minulla itsellä ainakin tuli mieleen, että mies on yrittänyt kehittää päänsä sisällä jotain romanttista illallista tms ja pyytänyt siksi naista pukeutumaan.
Miehet nyt ei aina osaa sanamuotoa hienosti valita, eikä välttämättä tule ajatelleeksi, että osa naisista tarvitsee tuntitolkulla aikaa laittautumista varten..
Eikä varmastikaan ajatellut naisen vetävän moisesta herneitä palkoineen nenäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 18:23"]

Tässä se taas nähdään että naiset ovat täysiä idiootteja ja loukkaantuvat naurettavista asioista. Ei mikään ihme että miehen euro on naisen 80 senttiä. Onneksi olen homo, eikä tarvitse käydä tuollaisten narttujen kanssa treffeillä.

M26

[/quote]No olipa asiaton kommentti. Suurin osa tähän ketjuun vastanneista on päinvastaisella kannalla kuin ap. Ei kai jokaiseen kommenttiin tarvitse ryhtyä liittämään "kirjoitti nainen/mies", jotta sinun kaltaisesi luupäät tajuaisivat etteivät kaikki naiset/miehet ole yhdestä puusta veistettyjä?

Vierailija
64/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä toisin päin, nainen laittaa miehelle viime hetkellä käskyn "laita tiukka valkoinen t-paita ja x-merkkiset farkut maiharikengillä" tai "laitatko please puvun päälle tällä kertaa" tai "viitsitkö laittaa jotain muuta kuin vaaleanpunaista kiitos".

Vierailija
65/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 18:23"]

Joka nimittelee toista (tässä tapauksessa aloittajaa) wt:ksi tai tituleeraa itsensä tasokkaaksi...no, enpä vajoa samalle tasolle. Kuten aiemmin sanottu, aito herrasmies ei ilmoittele asutoiveita hetkeä ennen junalle lähtöä. Miehessä, joka niin toimii, ei ole mitään menetettävää.

[/quote]

Voi vee teidän aitojen herrasmiehien kanssa... Mun täti on samalainen ja ikisinkku enkä ihmettele miksi. 

Oletteko itse herrasmiehen tasoisia naisia mielestänne?

[/quote]Käsittääkseni aloittaja ei ollut tehnyt miehelle mitään pahaa. Siitä huolimatta mies yrittää aiheuttaa hänelle epämiellyttävän ja kiireisen olon ilmoittamalla hetkeä ennen tapaamiseen lähtöä, miten sinne pitäisi pukeutua. Eikö mies olisi voinut aiemmin ilmoittaa suunnitelmastaan mennä syömään tasokkaaseen ravintolaan? Ei. Minäpä sanon miksi ei. Koska mies ei ollut viemässä naista mihinkään hienoon ravintolaan. Jos olisi, hän olisi tehnyt pöytävarauksen jo viimeistään edellisenä päivänä ja ilmoittanut tuosta naisellekin jo silloin.

Miehellä on vaan alkanut kuumottaa treffien lähestyessä, ja esitti nyt toiveen hameesta, joka saisi hänen verensä kiertämään entistä nopeammin. Ajattelematta yhtään, miltä tuollainen toive naisesta, joka on jo valmistellut lähtönsä, viime hetkillä tuntuu.

[/quote]

Tässä näkee miten naiset todellakin ajattelevat monimutkaisemmin kuin miehet. 

[/quote]Joo ei. "Naiset" ei ole mikään yhtenäinen ryhmä. Minun aivoni käyvät vieläkin ylikierroksilla kun yritän saada tolkkua edellä kirjoittaneiden aivoituksista. Ja olen nainen minäkin, mutta en pääse sisälle noin monimutkaiseen ajatteluun ja on todella ärsyttävää, kun minun oletetaan tajuavan jotain koska olen nainen, mutta kun en vain tajua. Mulle on kai vahingossa asennettu miehen aivot. En usko olevani ainoa.

Vierailija
66/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, mina ainakin menisin heti taysin lukkoon koska en omista yhtaan hametta tai mekkoa.

Vierailija
67/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää käyttää hametta enkä mekkoa, joten mies joka esittäisi vaatimuksia pukeutumisen suhteen heivattaisiin välittömästi. En itsekään ole kommentoinut miesystävien todella rumia paitoja. Myrkynvihreä, oranssi, vauvanpaskanvärinen. Ja punaiset housut! Jos mies haluaa joskus nähdä mut alasti, niin ei parane mussuttaa vaatetuksesta. En minäkään kommentoi hänen rumaa lempparipaitaansa.

Muutenkin tykkään kierrättää ja kuljen vanhoissa hynttyissä. Jos ei kelpaa, niin mies voi vapaasti häipyä.

Vierailija
68/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:05"]En tykkää käyttää hametta enkä mekkoa, joten mies joka esittäisi vaatimuksia pukeutumisen suhteen heivattaisiin välittömästi. En itsekään ole kommentoinut miesystävien todella rumia paitoja. Myrkynvihreä, oranssi, vauvanpaskanvärinen. Ja punaiset housut! Jos mies haluaa joskus nähdä mut alasti, niin ei parane mussuttaa vaatetuksesta. En minäkään kommentoi hänen rumaa lempparipaitaansa.

Muutenkin tykkään kierrättää ja kuljen vanhoissa hynttyissä. Jos ei kelpaa, niin mies voi vapaasti häipyä.
[/quote]

Näin. Eilen löysin roskalavalta ihanan paidan. Pinnallista muotipellemiestä en katselisi sekuntiakaan.

T. Vegaani hippi maailmanparantaja

Vierailija
69/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 18:57"]

Voi elämä. Mikä siinä on niin hemmetin vaikea kysyä ja selvittää asia toisen kanssa. Itsekin nainen, mutta en vaan ymmärrä tuollaista. Nytkin olisi aivan hyvin voinut laittaa viestin takaisin, että ollaanko menossa johonkin vai onko joku muu syy, miksi? Ja mitä mies mahtaa tarkoittaa asiallisella. Minulla itsellä ainakin tuli mieleen, että mies on yrittänyt kehittää päänsä sisällä jotain romanttista illallista tms ja pyytänyt siksi naista pukeutumaan. Miehet nyt ei aina osaa sanamuotoa hienosti valita, eikä välttämättä tule ajatelleeksi, että osa naisista tarvitsee tuntitolkulla aikaa laittautumista varten.. Eikä varmastikaan ajatellut naisen vetävän moisesta herneitä palkoineen nenäänsä.

[/quote]

No niinpä.. 

Mutta onhan se nyt helpompaa loukkaantua koska "olen itsenäinen nainen, nih!", kuitenkin ovet saa edestään avata koska" niin aidot herrasmiehet tekee" ja ruuat saa tarjota koska sama perustelu kuin edellä.

Vierailija
70/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä asti ketju polveilee mutta. Mulle tuli tosta ekana mieleen että on viemässä sua johonkin paikkaan, mutta jos tosiaan onkin kontrollista kyse niin menetit vain miehen jolla eräs perin ikävä piirre. Näillä esitiedoilla hankala sanoa onko enempi hyvä vai huono juttu.

Vierailija
71/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä varmaankin käsitit sen miehen tarkoitusperät aivan väärin. Veikkaan että mies olisi halunnut yllätykseksi viedä sinut johonkin vähän hienompaan paikkaan kuin esim. peruskahvilaan, ja siksi hän mainitsi pukeutumisesta. Olisit kommunikoinut ennen lähtöä takaisin ja kysellyt hieman asiasta. Saatoit missata oikein hyvän yksilön asenteidesi ja hyökkäävyytesi vuoksi, mutta miehen onni, miehen onni, sillä sun kanssahan elämä olisi todennäköisesti hirveää draamaa ja vääntöä milloin mistäkin syystä. Kun kyseessä on mies, niin viestintä on ihan oikeasti yleensä juuri sitä miltä se näyttääkin, eli ei piilotettuja viestejä. Mies parka...

Pitäisiköhän minunkin heittää tuo eräs sika pihalle, kun hän osti kerrankin minulle mm. korkonilkkurit, joita halusi minun nähdä käyttävän! Tai entä korut ja muut... Miksi helvetissä pitää alistaakin naista näin, byääh!

Vierailija
72/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapailema mies soitti ja kysyi koska tulen antamaan pillua. Ja minä vielä menen. Että onko tuo nyt niin kamalaa? Ja eikös sen miehen kanssa voi puhua asiasta?

Vierailija
73/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miehen asunnon naapurissa tai oikeastaan kuuluu tavallaan sen kartanon alueeseen on kyllä yksi tosi hieno ravintola ja tapaaminen oli sovittu aika pikaisesti niin sanoi ettei ole ehtinyt varautumaan ruuanlaittoon ja että käydään jossain syömässä. -AP

Vierailija
74/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ajattelee kumman negatiivisesti. Minä olisin ainakin arvellut, että mies on varmaan suunnitellut jonkin yllätyksen. Olisin mennyt uteliaisuudesta katsomaan, mistä nyt tuulee. Jos kyseessä olisi todella joku ihme vaatefetissi, niin kyllä se äkkiä kävisi selville ja sen jälkeen vasta todeta, että sori, ei tuu mittään.

Vierailija
75/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan varma, että tämä aloitus oli trolli. Kuitenkin muita kommentteja luettuani tajusin, että suuri osa naisista on näin sekopäitä.

Vierailija
76/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 18:59"]Miettikääpä toisin päin, nainen laittaa miehelle viime hetkellä käskyn "laita tiukka valkoinen t-paita ja x-merkkiset farkut maiharikengillä" tai "laitatko please puvun päälle tällä kertaa" tai "viitsitkö laittaa jotain muuta kuin vaaleanpunaista kiitos".
[/quote]Miksi asia pitää toisinpäin noin vaikeasti ja oikein hakien ristiriitoja. Toisinpäin vastaava olisi jos nainen haluaisi miehen laittavan suorat housut, minkä minä ainakin tulkitsisin meidän menevän hienompaan paikkaan syömään. Ei tulisi mieleenkään loukkaantua!

Vierailija
77/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:43"]

Olin aivan varma, että tämä aloitus oli trolli. Kuitenkin muita kommentteja luettuani tajusin, että suuri osa naisista on näin sekopäitä.

[/quote]

Amen.

Vierailija
78/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:43"]

[/quote]

Amen.

[/quote]

Se onkin AV:n paras anti, näkee kuinka paljon tämmöisiä on, ettei ollenkaan ole harvinaisia yksittäistapauksia.

Vierailija
79/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan lähtisi treffeille miehen kanssa, joka alkaisi sanelemaan pukeutumistani jo alkumetreillä. Haloo hei ihmiset.

Vierailija
80/83 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:43"]Olin aivan varma, että tämä aloitus oli trolli. Kuitenkin muita kommentteja luettuani tajusin, että suuri osa naisista on näin sekopäitä.
[/quote]

Idioottimaisinta on luulla että kaikki tai edes suurin osa kirjoittaisi kaiken huipputosissaan... Hassua jos sinä niin teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi