Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki yhden päivän sairauspoissaoloon!

Vierailija
09.09.2015 |

Jos tunnet itsesi sairaaksi aamulla tai edellisenä iltana ja pelkäät että menetät päivän palkan. Siis tiedät että on kyse ehkä juuri siitä yhden päivän poissaolosta. Mene työvuoroosi normaalisti ja sairastu kesken työpäivän, riittää että työvuorosi on alkanut. Voit lähteä kotiin ja päivä katsotaan työpäiväksi! Etkä menetä päivän palkkaa. Ei ole sinun murhe miten työpaikalla pärjätää, eihän se ole työnantajasi murhe miten sinä pärjäät palkattoman päivän takia.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin teen niin, että vaikka olen itse sairas, niin ilmoitankin että lapsi on sairas.

Vierailija
22/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:05"]

Kostetaan hallituksen tekoset työnantajalle? 

[/quote]

Kostetaan? Ei vaan tullaan kipeänä töihin jos ei haluta menettää palkkaa.
[/quote]
Miksi se palkka pitäisi maksaa, jos et ole tekemässä töitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:45"]

Mä ainakin teen niin, että vaikka olen itse sairas, niin ilmoitankin että lapsi on sairas.

[/quote]

Tuolla selkärangalla olet jo aiemminkin järjestänyt itsellesi vapaapäiviä "sairaan" lapsen varjolla.

Vierailija
24/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:22"]

[/quote]

Jos jyrätään pakkokeinoilla niin lojaliteettia ei voi vaatia. Sitä saa mitä tilaa ja tämä hallitus tilaa epäluottamusta, katkeruutta ja aidan reikien etsimistä.

Tuolla selkärangalla olet jo aiemminkin järjestänyt itsellesi vapaapäiviä "sairaan" lapsen varjolla.

[/quote]

Vierailija
25/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Jos jyrätään pakkokeinoilla niin lojaliteettia ei voi vaatia. Sitä saa mitä tilaa ja tämä hallitus tilaa epäluottamusta, katkeruutta ja aidan reikien etsimistä.

Vierailija
26/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joten kostat sitten työnantajallesi hallituksen miljonäärien päätökset?

Vierailija
27/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nämä ketjujen neropatit tosiaan aikovat kostaa työnantajalleen asian, johon tämä ei ole voinut vaikuttaa.

Hallitus on tekemässä todella hienon urotyön helpottaessaan työllistäjien asemaa tässä ja ottamalla syyt omille niskoilleen. Hienoa vastuunkantoa, pitkästä pitkästä aikaa. Tällaista suoraselkäistä porukkaa, joka kykenee tekemään vaikeita päätöksiä, äänestän vastakin.

Vierailija
28/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:45"]Mä ainakin teen niin, että vaikka olen itse sairas, niin ilmoitankin että lapsi on sairas.
[/quote]

No meillä ei auta, kun lapsi sairastaa, pitää se ripulioksennuspotilas raahata terkkariin näytille että saa todistuksen tuostakin. Sama koskee kyllä sitä omaakin sairastumista.

Vierailija
29/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:03"]Ihan yleistä nykyäänkin.. Ekat tunnit istutaan valittamassa huonoa oloa. Kaikki hokee, et lähe kotiin. Saikuttaja on rohkea ja kertoo ottavansa buranan ja et kyllä tämä tästä. Viim. lounastauolla olo on niin huono, et on lähdettävä. Töihin takas kolmen pvn päästä...
[/quote][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:03"]Ihan yleistä nykyäänkin.. Ekat tunnit istutaan valittamassa huonoa oloa. Kaikki hokee, et lähe kotiin. Saikuttaja on rohkea ja kertoo ottavansa buranan ja et kyllä tämä tästä. Viim. lounastauolla olo on niin huono, et on lähdettävä. Töihin takas kolmen pvn päästä...
[/quote] Eikä, tää on niiin totta!! Meillä töissä joka toinen viikko jollain tälläinen show pystyssä! :D Viimeks eilen todistanut tätä samaa.......

Vierailija
30/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt vain alkaisitte liikkua, syödä terveellisesti ja kohentaa vastustuskykyä niin ei tarvitse olla poissa. Aloitin avantouinnin 4v sitten enkä sen jälkeen ole ollut päivääkään missään flunssassa saati pois töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi