Teini oli koko yön kadoksissa. Kaverit olivat menneet kotiinsa ja oma viilettänyt koko yön teillä tietämättömillä
Lähti illalla kavereiden kanssa ulos. Näin koko porukan kun kävivät täällä illalla. Meillä 24 on ihan viimeinen kotiintuloaika. Jätkää ei kuulunut vielä yhdeltäkään eikä hän suvainnut vastata mun soittoihin tai viesteihin. Mies lähti autollakin ajamaan kylille etsimään poikaa. Laitoin pojan parin kaverin äidille viestiä, että onko poika siellä. Lähinnä sillä ajatuksella, että huomaavat aamulla ja lähettävät sankarin himaan. Yksi äiti soitti melkein heti mulle takaisin, että hänen poikansa on tullut jo pari tuntia sitten kotiin. Ysin maissa meidän sankari saapui tukka kipeänä kotiin. Ei suostunut kertomaan missä on viilettänyt koko yön. Hieman huolestuttaa että ei ollut ainakaan omien kavereiden seurassa.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten se homma lähtee vanhemmilla noin lapasesta, että teini vaan on omilla teillään. En tajua. Tällä palstalla se on kyllä ihan normi, sen tiedän, nuoret on nuoria ja kaikki ryyppää ja plaa plaa. Kaikki nuoret ei todellakaan ole tuollaisia.
Kotoa voi poistua ilman alkoholia. Sinä olet tässä ainoa, jolla on pakkomielle tähän ryyppäämiseen.
Kannattaisiko jututtaa kavereiden vanhempia, että onko nuorten välillä ollut riitaa tai jotain tapahtunut sinä iltana.
Semmottii sitten tänään Porvoossa 😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikki arvostelijat: kertokaapa minkälaisia itse olitte teini-iässä.
Minulla ei ollut teininä kotiintuloaikoja ikinä. Kavereilla oli ja menin kotiin sitten kun he menivät omiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen olin minä, heiluin öisin ties missä ja ihme ettei mitään pahempaa sattunut. Toivoin jo teininä, että vanhempani olisi laittaneet kunnon rajat ja säännöt sille, että tollanen perseily loppuu. Nyt aikuisena tajuan sen vieläkin paremmin, alaikäinen ei voi heilua öitä teillä tietymättömillä.
Tuota et usko itsekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten se homma lähtee vanhemmilla noin lapasesta, että teini vaan on omilla teillään. En tajua. Tällä palstalla se on kyllä ihan normi, sen tiedän, nuoret on nuoria ja kaikki ryyppää ja plaa plaa. Kaikki nuoret ei todellakaan ole tuollaisia.
Kotoa voi poistua ilman alkoholia. Sinä olet tässä ainoa, jolla on pakkomielle tähän ryyppäämiseen.
Ihan sama onko ryyppäämässä vai missä, jos 15v on ilmoittamatta koko yön poissa niin jotain on todella pahasti pielessä, teinin elämässä tai luottamussuhteessa vanhempiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika vajaa äiti olet, jos kirjoitat poikasi juttuja tänne. Taitaa eli arvelen tämän aloituksen olevan trollin.
No älä muuta sano! Kaikki varmaan nyt tunnistaa ap:n ja tämän pojan ja kaikki nauraa koulussa pojalle maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä aiot tehdä asialle?
Juttelen hänen kanssaan kun hän tuosta tokenee. Kyllä minua pelotti että mitä on käynyt, jos kaverit on jo kotona ja omaa ei kuulu. Ei se noin voi jatkua. Se on selvä.
Ap
Jätkällä on käynyt flaxi.
Toivottavasti ei ole ollut sen keski-ikäisen miehen luona yötä.
Nyt otat tiukan puhuttelun lapsen kavereiden vanhemmille miksi eivät huolehtineet lapsestasi ja miksi nuo kaverit houkuttavat hänet paheiden teille että miten ne oikein onkaan kasvatettu oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama onko ryyppäämässä vai missä, jos 15v on ilmoittamatta koko yön poissa niin jotain on todella pahasti pielessä, teinin elämässä tai luottamussuhteessa vanhempiin.
Sen siitä saa, kun ylisuojelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vajaa äiti olet, jos kirjoitat poikasi juttuja tänne. Taitaa eli arvelen tämän aloituksen olevan trollin.
No älä muuta sano! Kaikki varmaan nyt tunnistaa ap:n ja tämän pojan ja kaikki nauraa koulussa pojalle maanantaina.
No, pidätkö sinä tätä palstaa hyvänä ongelman ratkaisu paikkana?
Tämä paikka on vaan trollien sylkytehdas ja sitten tuomitaan kuinka pashka poika onkaan tai ap havittelee juuri sitä tällä ketjulla.
Anna nyt vähän armoa. Poikasi sai seksiä joltain ihanalta tytöltä! Pitääkö kaikki kiva kieltää, teini-iässä nuo seurustelujutut on niin kutkuttavia. Jos alat sille saarnaamaan, voit olla varma etteivät tule tytön kanssa viettämään aikaa teidän kotiinne.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä? Tuleeko yllärinä, että niitä teinejäkin on erilaisia? Esimerkiksi meitä on 4 sisarusta ja minä ja 1 isoveli oltiin näitä, jotka kokeiltiin rajoja ja 2 muuta sitten taas näitä, jotka eivät ikinä tehneet mitään "pahaa", vaan kiltisti opiskelivat ja olivat kotona. Ei ollut todellakaan vanhemmista/kasvatuksesta kiinni meillä.
Vierailija kirjoitti:
Anna nyt vähän armoa. Poikasi sai seksiä joltain ihanalta tytöltä! Pitääkö kaikki kiva kieltää, teini-iässä nuo seurustelujutut on niin kutkuttavia. Jos alat sille saarnaamaan, voit olla varma etteivät tule tytön kanssa viettämään aikaa teidän kotiinne.
Miten niin sai seksiä tytöltä? Saattoihan tuo olla bottomina jollekin sokeritaatolle.
Vierailija kirjoitti:
Olin kiltti kympin tyttö(:
Sai joltain homolta kannabista.
Maksutavan tiedät
Hän on aivan varmasti ollut jonkun tytön luona, tai sitten on ajautunut jonkun kotibileisiin ja jäänyt sinne. Ei sitä aina välttämättä hengailla ainoastaan omien kavereiden kanssa.
Meidän kaveriporukka juoksi bileestä toiseen 15-vuotiaana. Sillon riitti kun sanoi äidille että olen Sadun luona yötä ja Satu sanoi että oli meillä.
Niin menin minäkin ja ihan normaali aikuinen minusta tuli. Käytän alkoakin varmaan keskivertoa vähemmän eli en ota mitään saunaoluita tms. Vain juhlissa joita on harvoin.
Teininä ja nuorena aikuisena tuli kokeiltua vaikka ja mitä. Siis muutakin kuin alkoholia.
Veikkaan että lähes kaikki menee ja tekee jossain vaiheessa ainakin sen kerran.
Kuinka tiukkaa teillä on? Minkä ikäinen teini jos klo 24 on ihan viimeinen kotiintiloaika?
Varmaan juttelette tänään siitä että ilmoittaa täytyy, oli tilanne mikä tahansa.