Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko poliisi ikinä tehnyt mitään hyväksesi?

Vierailija
26.03.2022 |

Oma kokemus, oli kuvat ja kaikki varkaasta ja tieto kuka se on, mitään ei koskaan tapahtunut. Tuttu meni 7 kerroksen parvekkeelle kesken riidan tupakalle kalsareissa -25 ja muija lukitsi ulos, pääsi parvekkeelta vasta kun rikkoi parvekkeen oven ikkunan. Joutui maksamaan ikkunan, yritti tehdä rikosilmoituksen vapaudenriistosta, Tampereen poliisi: ei tuommoinen ole rikollista.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajanhan poliisi tekee jotain hyväkseni.

Poliisin kanssa on ongelmia vain kuvailemillasi laitapuolen elävillä.

Vierailija
2/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitti sakkolapun punaisiin ajamisesta ihan pyytämättä ja yllättäen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajanhan poliisi tekee jotain hyväkseni.

Poliisin kanssa on ongelmia vain kuvailemillasi laitapuolen elävillä.

Koska se on kerran laillista niin minä mielelläni talvipakkasessa lukitsen sinut parvekkeelle. Minulla on onni ja ilo työskennellä poliisin kanssa päivittäin. On kyllä pudottanut suomut silmiltä, en halua olla edes kaveri niiden kanssa.

Vierailija
4/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Nuorena ajelin kännissä ja poliisi pelasti putkaan. Todennäköisesti pelasti myös ihmisiä, joille olisin aiheuttanut vaaraa. Olin tyhmä.

Vierailija
5/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtänsä tekevät. Olen kohdannut vain asiallisia poliiseja. Muutaman kerran ollut tekemisissä lähipiirin päihdeongelman vuoksi. Hoitaneet työnsä tyynen rauhallisesti  ja perusteellisesti  ja ainakin minua kohtaan olleet ystävällisiä ja empaattisia. 

Vierailija
6/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta pöllittiin fillari siihen aikaan kun reinikainen neuvoi raaputtamaan niihin hetun. Onneksi kaverin faija oli poliisi ja katsoi varastossa olleet löytöpyörät, siinä oli hetu selkeästi merkittynä, oli vasta 4 kk ollut varastossa. Oli kai se ottanut talteen joka osasi kirjoittaa muttei lukea

Vierailija
7/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväkseni olen todennut että kaikki stereotypiat mitä poliiseista on ovat tosia. Alkaen isästä joka oli poliisi

Vierailija
8/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kerran loppui bensa moottoritiellä. Antoivat kanisterista viisi litraa, mukaan tilisiirto lappu joka oli vapaaehtoinen maksu.

Vierailija
9/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putsasi auton takavalot lumesta. Samalla "läksytti" ja piti puheen turvallisuudesta.

Vierailija
10/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun naapurin nisti ryösti kellarivarastoni, poliisi ei meinannut edes vastaanottaa rikosilmoitusta. kun vihervasemmistolainen käytti lain suomaa itsekriminointisuojaa ja pakeni kolaripaikalta, poliisia ei kiinnostanut selvittää kolaroitsijaa.

Vierailija
11/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisin ainoa tehtävä on rahastaa autoilijoita. se on tuottavampaa kuin rikollisten kiinniotto. nopeusrajoitukset ovat tarkoituksella niin alhaisia keskellä metsää ja peltoja, että rahantuloa ei voi estää.

Vierailija
12/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekyllä ollut. Varkauksia eivät ota tutkintaan, mutta herkkiä ovat kyllä liikenteessä sakottamaan. Nyt ei saa edes passia enää. Poliisista on tullut vain verovarojen kerääjä. Voitaisiin hyvin alentaa niiden määrärahoja ei haittais yhtään. Ihan turha vedota mihinkään kansan suojeluun koska eivät sitä tee.

Vierailija
13/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei ole tutkinut yhtäkään juttua, josta olen tehnyt ilmoituksen. Usko mennyt täysin...

Vierailija
14/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut apua poliisilta, kun olin väkivaltaisen hullun vainoama ja poliisi pahoitteli, etten saanut heti lähestymiskieltoa ja sanoivat, että valitettavasti sattui tuomari, jolla on itsellä väkivaltaisuutta perhettään kohtaan eikä siksi näe asian vakavuutta. Antoivat suoran numeron mihin soittaa ja neuvoivat eteenpäin asiassa ja sanoivat, että tulevat kahdessa minuutissa paikalle, jos tarvitsee ja neuvoivat tekemään ns. Pakokassin ja piilottamaan sen ulkovajaan, mistä saan sen tarvittaessa nopeasti salaa mukaan, jos joudun pakenemaan, sekä neuvot, miten mennä turvakotiin jne. 

Onneksi asia sitten ratkesi, hullu jätti rauhaan, rauhoittui, ja nykyään meillä on lämpimät välit. 

Koin että poliisi oli apunani ja tukenani ja hoiti hienosti työnsä.

Olen ollut poliisiin muulloinkin yhteydessä ja mielestäni Suomen poliisi on valtaosin kohteliasta ja asiallista. Luotan heihin, vaikka kyllä ylilyöntejä ja virheitäkin tapahtuu. Tiedän tästäkin monia esimerkkejä, mutta minua kohtaan ovat olleet hyviä, kivoja ja tosi jees.

Vierailija
15/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi repi kilvet "autostani" joskus 80-luvulla. Hyvä, että repi eikä matka enää jatkunut sillä koslalla. Todennäköisesti olisi muutaman kilometrin jälkeen hajonnut tielle ja ollut vaaraksi muulle liikenteelle.

Mulla on ollut jälkeenkin päin ongelmia kulkuneuvojen kanssa. Yhdessä vaiheessa luovutin, kun autosta putosi koko moottori liikkeellä ollessa.

Tämä on tosi.

Vierailija
16/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottivat kyytiinsä humalaisen teinin ja soittivat, että pääsitkö hakemaan. Olen kiitollinen tästä. Olivat ystävällisiä ja rauhoittelivat hieman ärtynyttä äiti-ihmistä.

Ovat sakottaneet muutaman kerran ylinopeudesta. Oma moka.

Apsilla kerran tuntematon poliisi tarjosi kahvit. Olin ajanut parisataa kilometriä, kun apsilla tauolla kahvit jo kupissa tajusin, että lompakko on kotona. Jonossa takanani oli virkavallan edustaja todisti henkisen romahdukseni ja maksoi ne sumpit. Ei kysellyt ajokortin perään, vaikka loogisesti sekin on lompakossa... No, viikonloppu meni ok, kaveri lainasi käteistä sen minkä tarvitsi.

Vierailija
17/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on n*nut minua.

Vierailija
18/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut tuki ja turva koko kolmekymppinen elämäni. Hän on isäni.

Vierailija
19/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on oikein palkattukin nettiin valvomaan ettei parempia kansalaisia pilkata, meistä tavallisista talleroista ei piitata.

Vierailija
20/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne sakkoja antanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi