Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko poliisi ikinä tehnyt mitään hyväksesi?

Vierailija
26.03.2022 |

Oma kokemus, oli kuvat ja kaikki varkaasta ja tieto kuka se on, mitään ei koskaan tapahtunut. Tuttu meni 7 kerroksen parvekkeelle kesken riidan tupakalle kalsareissa -25 ja muija lukitsi ulos, pääsi parvekkeelta vasta kun rikkoi parvekkeen oven ikkunan. Joutui maksamaan ikkunan, yritti tehdä rikosilmoituksen vapaudenriistosta, Tampereen poliisi: ei tuommoinen ole rikollista.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta pöllittiin fillari siihen aikaan kun reinikainen neuvoi raaputtamaan niihin hetun. Onneksi kaverin faija oli poliisi ja katsoi varastossa olleet löytöpyörät, siinä oli hetu selkeästi merkittynä, oli vasta 4 kk ollut varastossa. Oli kai se ottanut talteen joka osasi kirjoittaa muttei lukea

Muistan nuo henkilötunnuksien merkitsemiset. Silloin 80-luvulla käytiin merkkauttamassa ihan poliisilaitoksella henkilötunnus polkupyörään ja muihin, itselleni kaiversivat kameraan myös ja salamalaitteeseen. Jollain kynällä myös toiseen paikkaan, se näkyi vaan tietyllä valolla. Tuo eka järjestelmäkamerani on mulla vielä tallessa ja salamalaite myös. Pitääkin  muistaa, etten pistä myyntiin, koska henkilötunnus

Vierailija
22/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vienyt MINUT putkaan käsiraudoissa, kun jouduin lähisuhdeväkivallan kohteeksi. Mies sai sitten jäädä kotiin nukkumaan kun oli suhteita poliisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Kerran loppui bensa moottoritiellä. Antoivat kanisterista viisi litraa, mukaan tilisiirto lappu joka oli vapaaehtoinen maksu.

Maksoitko?

Vierailija
24/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus, oli kuvat ja kaikki varkaasta ja tieto kuka se on, mitään ei koskaan tapahtunut. Tuttu meni 7 kerroksen parvekkeelle kesken riidan tupakalle kalsareissa -25 ja muija lukitsi ulos, pääsi parvekkeelta vasta kun rikkoi parvekkeen oven ikkunan. Joutui maksamaan ikkunan, yritti tehdä rikosilmoituksen vapaudenriistosta, Tampereen poliisi: ei tuommoinen ole rikollista. elävillä.

"PRÖÖT!"- sanoi perse.

Vierailija
25/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identiteettivarkaus osui mun ja miehen kohdalle. Kokoajan poliisi oli avulias ja hoiti hommat asioiden selvittämiseksi sekä piti meidät kartalla missä mennään, asia jäi ns. ilmaan päätekijän kuoltua nistinä,mutta aasi selvisi ja onneksi meille ei tullut mitään ongelmaa jota ei pystytty selvittämään. On ollut peurakolaria jne...aina ollut poliiseilla asiallista ja mukavaa kohtelua. Ei voi valittaa.

Vierailija
26/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sama poliisi jonka tietokoneen laitoin kuntoon edellisellä viikolla oli niiin mulkkua tien päällä seuraavalla viikolla puhallusratsiassa, pelinaama päällä ja ylimielinen kuin mikä, sanoin että voin minä käydä sen sinun koneen laittaa taas toimettomaksi ja älä enää sano edes terve jos laitoksella nähdään.

Vierailija
27/33 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut poliisin kanssa tekemisissä useamman kerran, aina olen apua saanut. Milloin on ex uhkaillut,

fillari varastettu, automurtohavainto tai naapuritalon juopot ampuneet raketilla ikkunani hajalle. Arvostan poliisin työtä kovasti. Noudatan lakeja tietenkin, en ole typerys.

Vierailija
28/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ajoin suurta ylinopeutta. Kaahasin kunnolla, koska kyydissä oli synnyttävä ihminen. Poliisit pysäytti ja antoivat nopeasti jatkaa matkaa. En saanut sakkoa ja tyttö tuli aamuyöstä. 💗

Onnea vieläkin sille pysäkiltä pomimalleni äidille!

Vierailija
29/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari rikosilmoitusta olen tehnyt, ekalla kerralla en kuvitellutkaan poliisin ryhtyvän toimenpiteisiin, oli varkaustapaus ja vakuutusyhtiö vaati tekemään rikosilmoituksen. Toisella kerralla oli jopa syyllinenkin selvillä nimeä ja osoitetta myöten, varastetun omaisuuden arvo huomattava. Ei kuulu poliisille.

Enää en poliisia mokomilla vaivaa, seuraavalla kerralla luen tuomion ja panen sen täytäntöön omien pykälieni mukaan.

Vierailija
30/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Poliisi löysi perheemme pöllityn auton.

Vierailija
31/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, toi kateissa olleen lapsen kotiin.

Vierailija
32/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuo muutaman riehujan käyneet työpaikalta hakemassa, että silleen ihan kiva juttu.

Vierailija
33/33 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, vienyt MINUT putkaan käsiraudoissa, kun jouduin lähisuhdeväkivallan kohteeksi. Mies sai sitten jäädä kotiin nukkumaan kun oli suhteita poliisiin.

nainen on aina uhri (ainakin omasta mielestään)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän