Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te ette usko, miten kypsänä olen!!!!

Vierailija
02.10.2006 |

Meillä tämä melkein 3-vuotias lapsi vääntää joka ilta tortut vaippoihin, vaikka muuten on ihan päiväkuiva. Ei sitten millään suostu kakkaamaan pottaan, pönttöön tai mihinkään muualle kuin vaippaan! Todella rasittava vaihe ja pitkittää vielä nukkumaanmenoakin!

Hohhoijakkaa...

Onko kenelläkään mitään vinkkiä avuksi?

Tv: ERITTÄIN tilanteeseen kypsynyt henkilö

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten kuiva mutta aina jätti kakkaamisen iltaan. Pakko oli aina juuri ennen nukkumaan menoa laittaa vaippa ja kakat tuli. Sitten jo kokeilin sitä että en laita vaipaa - siivosin kakat housuista ja sängystä!

Kesti pari kuukautta ja loppui kuin seinään - ilman mitään näkyvää syytä. Tai syy ehkä oli se että en asiaan kovin paljon keskittynyt kun meillä oli muuttopuuhat menossa, ajattelin että en nyt jaksa yrittää kakka-asiaa samalla. Ja kas, kun ei asiasta puhuttu eikä painotettu niin homma alkoi luistaa itsestään!

Vierailija
2/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki keinot on kokeiltu, mutta ei. Istuu kyllä potalla, mutta ei tee sinne mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoja ei tee potalle eikä pöntölle, vaan vääntää tortut vaippaan aamulla heti herättyään... jos ottaa vaipan heti silloin pois, niin pidättää kunnes sitten kakkaa salaa housuun. Mikään lahjonta ei auta, alkaa vaan itkua tuhertaa jos yrittää potalle viedä. Pissalle sen sijaan menee potalle ja pöntölle ihan oma-aloitteisesti. Oon kanssa ajatellut että en ala painostaa tai hötkyillä asian kanssa, varmaan menee omalla painollaan ajan kanssa... Lapsi nyt 2v4kk.

Vierailija
4/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä, vaikka kerran päivässä tekee kakat vaippaan? Eihän se ole kuin yksi vaippa, yksi pyllynpesu. Kerro lapselle, että se on ok. Pyydä häntä kertomaan, kun hän on valmis jättämään vaipan pois ja kakkaamaan potalle. Voit luvata vaikka pienen lahjankin. Mutta älä painosta.

Meidän tyttö jätti yövaipan pois ihan itse. Kertoi vain yhtenä iltana, ettei tarvi enää vaippaa. Vahinkoja sattui ehkä kolmesti. Minä olin vain aina sanonut, että saa itse kertoa, milloin on valmis olemaan vaipatta yön.