Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikävää olla juhannus yksin, taas

Vierailija
20.06.2022 |

Kaikilla muilla näyttää olevan muuta puuhaa. En keksi, ketä voisin pyytää minnekään. Biletys ei tässä iässä enää kiinnosta, olisi ollut kivaa muuten vaan mennä kaverin tai sukulaisen kanssa jonnekin juhannustunnelmissa. En ole niin reipas, että menisin yksin mihinkään Seurasaaren tapaiseen.
On tähän tavallaan tottunut, mutta vähän sattuu samalla.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita?

Vierailija
2/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muita?

Täällä. Tapan ikävän paiskimalla töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi mennä kenenkään sukulaisen tai tuttavan mökille?

Vierailija
4/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota äkkilähtö ja lähde Rodokselle. Just oli facebookryhmässä päivitys, kun yksin reissaavat olivat kokoontuneena jossain raflassa. Lämpöä, aurinkoa, hyvää ruokaa ja juomaa!

Vierailija
5/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti ehdotuksista, mutta mökkiä ei ole tarjolla, en voi oma-aloitteisesti tuputtautua eikä ole kutsuttu. Ulkomaille en nyt ole menossa myöskään. Joo ehkä minäkin teen sitten töitä himassa ja vaikka siivoan, jos jaksan.

Vierailija
6/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttina en ole läheisriippuvainen ja naapurikin pitää metelistä huolen myös Juhannuksena.

Vierailija
7/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks, oon viettäny jo useemman jussin yksin, tuijottelen seiniä yksin mun yksiössä. Ei sukulaisia, vanhemmat kuolleet, ei ystäviä.

Vierailija
8/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yritän ajatella, että koko juhannusta ei ole olemassakaan. Jos joku kysyy, mitä teit jussina, en tiedä mitä sanon.

Vierailija
9/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaan yhden seinän neukkukuutiossani ja katselen maalin kuivumista...

Vierailija
10/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole myöskään ystäviä ja työporukassa olen just sopivan ulkopuolinen, että multa kysellään mitäs juhannuksena/viikonloppuna jne mutta ei kutsuta mukaan.

Hävettää sanoa aina, että "eipä mitään". 🙄

Oikeasti olen joskus äitini 65v ja hänen miesystävänsä seurassa, mutta tätä ois vielä nolompaa kertoa.

Vierailija
11/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaan yhden seinän neukkukuutiossani ja katselen maalin kuivumista...

Mä aattelin katsella pyykkikoneen pyörimistä ja pyykkien kuivumista.

Vierailija
12/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole myöskään ystäviä ja työporukassa olen just sopivan ulkopuolinen, että multa kysellään mitäs juhannuksena/viikonloppuna jne mutta ei kutsuta mukaan.

Hävettää sanoa aina, että "eipä mitään". 🙄

Oikeasti olen joskus äitini 65v ja hänen miesystävänsä seurassa, mutta tätä ois vielä nolompaa kertoa.

Mulle kelpais tuollainenkin!

Vierailija
13/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka juhannus eron jälkeen, haikeaa. Onneksi meillä ei ollut mökkiä, joskus vuokrattiin kun lapset oli pieniä, nyt hekin jo aikuisia. Näen varmaan iäkästä elossa olevaa vanhempaa juhannuksena. Muuten yksin kotona.

Vierailija
14/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi mun viesti poistettiin??

Vierailija
15/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeilykamat reppuun teltan kanssa ja ajan moottoripyörälläni yöttömän yön läpi. Aamulla nukkumaan telttaan jonnekkin.

Vierailija
16/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen aina, että ensi vuonna täytyy asiat olla paremmin, kunhan vaan tapaisi sitä ennen uusia kavereita ja ehkä kumppaninkin, ja sitten kun ajoissa alkaa järjestellä juhannusta/vappua jne, niin tulee ihan kivaa. Ja joka vuosi silti sama tilanne. Syyllistän itseäni.

Vierailija
17/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alle 30 ja jos kehtaan kirjoittaa tähän totuuden niin en ole koskaan ollut missään juhannuksena. Olen aina viettänyt sen vanhempieni kanssa. Monesti nyt aikuisena äitini kanssa. Koirani eläessä se toki oli myös kanssani. Olen niin tottunut tähän ettei päivä juuri eroa muista etten paljon jaksa surra asiaa. Nyt lähinnä se ärsyttää, että muualla asuva isäni tuppaa myös juhannuksen viettoon taas luokseni. En oikein jaksa häntä. Elää eri rytmissä kuin minä (on todellinen aamuvirkku klo 4 ylös ja klo 9 nukkumaan joka päivä) niin sotkee iltavirkun rytmini. Tämä ärsyttää paljon. Olisin mieluummin yksin (äitini töissä juhannuksen) kuin passaisin kyläilevää isääni. Hävettää kirjoittaa tätä, mutta viime juhannuksen istuin ulkona hyttysten syöttinä ja luin kirjaa, kun en jaksanut enää isäni seuraa. Nyt toistuu varmaan tuo sama. Onhan tämä huvittavaakin ja surkeaa. Joskus surullinen olo ettei ole ketään ystäviä ja sukulaiset viettävät aikaa perheensä parissa ja emme ole kovin läheisiä. Tosin plussaa se että asun itsekin kuin mökillä (vuokralla) joten maisemat kivoja ja oma piha.

Vierailija
18/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu ap kylään. Mökki on, rantaa ei. voidaan grillata ja tehdä eksoottisia drinkkejä villiyrteistä ja popittaa youtubesta nostalgiabiisejä yömyöhällä huppelissa.

n46

Vierailija
19/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverttina en ole läheisriippuvainen ja naapurikin pitää metelistä huolen myös Juhannuksena.

Itsekin olen introvertti, mutta on minullakin tietty raja siihen. Joskus kaipaan seuraa. Sivusta.

Vierailija
20/45 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu ap kylään. Mökki on, rantaa ei. voidaan grillata ja tehdä eksoottisia drinkkejä villiyrteistä ja popittaa youtubesta nostalgiabiisejä yömyöhällä huppelissa.

n46

Aivan ihana tarjous! <3

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi