Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikoneista kysyttävää

Vierailija
08.09.2015 |

Haluaisin asiallisen ketjun...
Olen 15-vuotias tyttö, joka kärsii pienistä rinnoista.
Tiedän, että olen kasvavassa iässä jne. Mutta tiedän etteivät rintani kasva, ainakaan kovin isoiksi.
Itsetuntoni on 0. Minulla olisikin hieman kysyttävää silikoneista, sillä aion sellaiset joskus hankkia.
1. Ovatkohan ne kuinkakin kalliita?
2. Vaikuttaako imetykseen, jos joskus lapsia saan?
3. Huomaako kukaan, että jollakin on silikonit?
4. Onko se kivulias toimenpide?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että jos ja kun joskus ostat silikonit, niin ei se ole vain se kertakustannus, vaan niitä pitää uusia (maksaa uudestaan) läpi elämän. Olet siis jatkuvassa leikkauskierteessä, kunnes ehkä päätät luopua niistä. Silikonit voivat myös ns. kapseloitua, jolloin ne pitää vaihtaa odotettua aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:49"]

Ap kummat näyttää paremmilta? kumitissit http://apina.biz/129030/tag/big%20boobs vai pienet luomut? http://apina.biz/68691

[/quote]

Näistä ehdottomasti tää

http://apina.biz/68691.jpg

Vierailija
24/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ovatkohan ne kuinkakin kalliita?
-Suomen puolella hinnat taitaa olla n. 4000-6000€ paikkeilla? Virossa 3000€ eurosta käsittääkseni ylöspäin. Googlaamalla ja klinikoiden sivuja tutkimalla löydät kyllä. En ole niin varma hinnoista koska itse sain julkisella puolella vain sairaalassa vietettyjen öiden yms hinnalla (eli n. 200€?)
2. Vaikuttaako imetykseen, jos joskus lapsia saan?
-Ei vaikuta, tai harvinaista jos vaikuttas nykypäivänä.
3. Huomaako kukaan, että jollakin on silikonit?
-Luonnollisesti koosta ja muista implanttien ominaisuuksista (pyöreä vs anatominen, lihaksen alle vai päälle yms) riippuvaa.
4. Onko se kivulias toimenpide?
-Hyvin tapauskohtaista. Lihasten alle sijoitettaessa jolloin yleensä saadaan luonnollisemman näköinen lopputulos, kivut yleensä ovat kovemmat, koska lihasta joudutaan leikkelemään. Toiset sanovat että pystyvät liikkumaan lähes normaalisti jo seuraavana päivänä, itselläni oli äärimmäisen tuskalliset ensimmäiset viisi päivää ja vielä useampi viikko kesti että "kipuiskut" alkoivat lieventyä.

Itse olen 18v, ja sain silikonini tosiaan julkiselta puolelta hieman ennen täysi-ikäisyyttä. Muistan odotelleeni rintojen kasvua murrosiästä asti, eikä niin koskaan tapahtunut. Eikä tule tapahtumaan - alikehityshäiriö diagnisoitu. Olen erittäin tyytyväinen päätökseeni, vihdoin tunnen itseni itsevarmaksi ja ei tarvitse päivittäin tuskailla täysin olemattomien rintojen kanssa..

Sinun tapauksessasi voi luultavasti tietysti olla mahdollisuus että rintasi vielä kasvavat, tai sitten ei. Ja vaikka eivät, voi olla että silti jonain päivänä huomaat tuntevasi itsesi hyväksi juuri niin. Jos kuitenkin vielä muutamien vuosien päästä tunnet että rintasi vahvasti rajoittavat elämääsi kuten ne minulla tekivät, ei mielestäni kenelläkään pitäisi olla vastaansanottavaa mikset saisi silikoneja hankkia. Tai vaikka olisi, niin sinun elämästäsi ja kropastasi tässä on kyse. Se mikä tekee juuri sinut tuntemaan itsesi hyväksi ja onnelliseksi, on oikein.

Haluaisin vielä muistuttaa kaikille, että silikonit EIVÄT ole sama asia kuin jätit pyöreät pallot joista huomaa kilometrien päähän niiden olevan feikit. Uskokaa tai älkää, on olemassa erittäin luonnollisen näköisiä operoituja rintoja, vaikka kyseinen nainen olisikin hoikka ja vähärintainen alkujaan. Ja anteeksi tekstin sekavuudesta, syytän vuorokaudenaikaa!

Jokatapauksessa, tsemppiä sinulle av! Muistan itse niin kärsineeni varsinkin koko yläasteen ajan rinnattomuuttani, etten voi välillä uskoa niiden aikojen olevan nyt takana.. Sinullakin vielä monet mahdollisuudet edessä :-)

Vierailija
25/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oikeastaan ketään, joka olisi aikuisena samassa ruumiinmuodossa kuin 15 v. Mut hienoo, jos ap on ikinuori. Ja jo pelkät e-pillerit voivat paisuttaa rintoja.

Vierailija
26/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 3500-8000€
2. Pystyy imettämään jos implantit kokonaan tai osittain lihaksen alla.
3. Riippuu useista tekijöistä, jos sinulla on vähäinen rintakudos niin erottuu selvemmin. Lisäksi implanttien koko, malli, onko lihaksen alla vai päällä jne. vaikuttaa.
4. Toimenpide tehdään nukutuksessa ja sen jälkeen saat tarvittavat kipulääkkeet. Nostelua pitää välttää ensimmäisen kuukauden ajan. Itsellä ei ollut minkäänlaisia kipuja.

Vierailija
27/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Omani oli n. 4000€, mutta rahaa meni aika paljon myös yksityisen lääkärin tutkimuksiin ennen leikkausta (paikassa jossa leikkautin, vaadittiin kunnon tutkimukset ennen leikkausta, mikä oli hyvä juttu), laadukkaat tukiliivit + normaalit liivit maksoivat aika paljon (halusin toiset sairaalasta saamieni lisäksi), lisäksi rahaa meni jonkin verran arpia ehkäiseviin voiteisiin.

2. Ei ole vielä lapsia, joten en tiedä

3. Huomaa varsinkin, jos olet tosi laiha valtavilla silareilla (ei kaunista.. itse halusin luonnollisen näköiset)

4. Sain hyvät lääkkeet, joten älyttömiä kipuja ei ollut, nukuin tosi hyvin jne. Aamuisin sängystä nouseminen oli työlästä ekan viikon ajan, käsien nostelua ja painavien tavaroiden kantelua vältin.

Olet vielä tosi nuori, älä suotta silareita mieti. Niillä et voi nostaa itsetuntoa. Silareiden ottamisen jälkeen keksit kyllä uusia huonoja puolia itsessäsi, etkä ole koskaan tyytyväinen itseesi. Keskittyisit hyväksymään itsesti ja kasvata itsetuntoasi muulla tavoin :) 

Vierailija
28/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista! :)

Vierailija
29/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa hinnat on kalliimmat ja Tallinnassa hinnat tietenkin paljon Suomen hintoja alhaisemmat. Kannattaa käydä konsultaatiossa, niin osaavat neuvoa, että kannattaako leikkausta vielä tehdä ja mikä koko kannattaa valita, koska sehän se on mikä vaikuttaa siihen huomataanko niitä vai ei. Yleensä ikäraja noissa leikkauksissa taitaa olla 18-vuotta, mutta poikkeuksiakin on. Mä oon käynyt leikkauksessa lookin kautta Tallinnassa.

Vierailija
30/30 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Itse olin 15 v samoissa tunnelmissa. Olin jopa epätoivoinen, koska pituuskasvu oli loppunut 14-vuotiaana, ja ajattelin siksi olevani "valmis" tuolloin. En varsinaisesti lihonut, mutta muuten kasvoin ja sain "naiselliset muodot" vasta myöhään, n. 18-vuotiaana. Sitten 20-vuotiaana aloitin e-pillerit ja rintani kasvoivat sen myötä jopa kaksi kuppikokoa. Pillereitä käytin 3 vuotta ja niiden lopetuksen jälkeen rinnat ilokseni pysyivät ennallaan! Kannattanee ehkä odottaa vielä, ainakin parikymppiseksi asti muutokset ovat hyvin yksilöllisiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän