Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikoneista kysyttävää

Vierailija
08.09.2015 |

Haluaisin asiallisen ketjun...
Olen 15-vuotias tyttö, joka kärsii pienistä rinnoista.
Tiedän, että olen kasvavassa iässä jne. Mutta tiedän etteivät rintani kasva, ainakaan kovin isoiksi.
Itsetuntoni on 0. Minulla olisikin hieman kysyttävää silikoneista, sillä aion sellaiset joskus hankkia.
1. Ovatkohan ne kuinkakin kalliita?
2. Vaikuttaako imetykseen, jos joskus lapsia saan?
3. Huomaako kukaan, että jollakin on silikonit?
4. Onko se kivulias toimenpide?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoneilla et kyllä paranna itsetuntoasi... itseasiassa päinvastoin...

Vierailija
2/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän itselläni olevia pieniä rintoja, joten kyllähän se auttaisi...
Omalla pikkusiskollanikin on isommat... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksavathan ne monta tonnia! Sillä rahalla menet ammattiauttajan luokse. Joudut kaiketi joka tapauksessa käymään psykologilla ennen leikkausta.

Vierailija
4/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiset sun maitokassit sitten oikein on? Miehenä sanoisin että elä hanki kumitissejä ainakaan ennen ensimmäistä lasta ja laihalla/hoikalla naisella silarit on aina sellaiset selvästi erottuvat luonnottomat pallot.
t.isä

Vierailija
5/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä sen sanoisin ne ei ole edes tennispallon kokoiset...

Vierailija
6/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa olla tälläinen lauta...

Vierailija
7/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota muutama vuosi niin mielesi varmasti muuttuu. Maksavat monta tonnia, ja erottuvat kyllä että ovat silikonit. Itselläni on a kuppi ja olen ihan tyytyväinen, niin kuin mieskin. :) kun vanhenet huomaat että pienet tissit onkin hyvä juttu

Vierailija
8/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit löytänyt noihin kaikkiin vastaukset alle minuutissa nopealla googletuksella, jos et osaa ottaa itse selvää asioista edes tuon vertaa niin älä edes harkitse mitään leikkauksia.

Vierailija
9/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kummat näyttää paremmilta?
kumitissit http://apina.biz/129030/tag/big%20boobs
vai
pienet luomut? http://apina.biz/68691

Vierailija
10/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih jos sen muutaman vuoden odottaisi :)
Se voi johtua kans siitä että kun mä häpeän todella paljon itseäni ja varsinkin rintojani. Olen hieman koulukiusattu enkä avaudu kaverillenikaan tästä asiasta... :/

Vierailija
11/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun hyvin paljon. Itse oon 18v ja kuppikoko 70A. Juurikin jostain 15-vuotiaasta oon hävennyt pieniä ketunnenätissejäni, jotka eivät ole kehittyneet mihinkään suuntaan sitten alakoulun.

Useita tonnejahan se homma maksaa, jos haluaa laadukkaan lopputuloksen. Siltikin leikkauksessa on aina riskinsä, mikä mua on estänyt rintojensuurennusta pohtiessa. Toinen asia minkä tähden en luultavasti rintojani suurennuta vielä pitkään aikaan on pelko siitä, että sen huomaa. En ole mikään hoikkis (58/162), joten rasvaa on sen verran omasta takaa etteivät ne ihan luonnottomilta kai näyttäisi, mutta se että miltä ne tuntuu...? Myös nännien tunnon menettämistä pelkään.

Kai silaritisseillä imetys yhtälailla onnistuu kun luomuillakin, ellei nyt jotain tosi traagista komplikaatiota leikkauksessa tapahdu. Leikkauksen jälkeisistä kivuista on paha sanoa mitään, kaikilla kun kuitenkin on erilainen kivunsietokyky.

Vierailija
12/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa...
Kukaan kirurgi tuskin muutenkaan laittaa 15 -vuotiaalle silareita ellei ole todella painavat perusteet, joten todennäköisesti joka tapauksessa joutuisit venaamaan täysi-ikäiseksi. Käytä tämä aika siihen että hankit apua ja yrität korjata itsetuntoasi!

Vierailija
13/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:53"]Samaistun hyvin paljon. Itse oon 18v ja kuppikoko 70A. Juurikin jostain 15-vuotiaasta oon hävennyt pieniä ketunnenätissejäni, jotka eivät ole kehittyneet mihinkään suuntaan sitten alakoulun.

Useita tonnejahan se homma maksaa, jos haluaa laadukkaan lopputuloksen. Siltikin leikkauksessa on aina riskinsä, mikä mua on estänyt rintojensuurennusta pohtiessa. Toinen asia minkä tähden en luultavasti rintojani suurennuta vielä pitkään aikaan on pelko siitä, että sen huomaa. En ole mikään hoikkis (58/162), joten rasvaa on sen verran omasta takaa etteivät ne ihan luonnottomilta kai näyttäisi, mutta se että miltä ne tuntuu...? Myös nännien tunnon menettämistä pelkään.

Kai silaritisseillä imetys yhtälailla onnistuu kun luomuillakin, ellei nyt jotain tosi traagista komplikaatiota leikkauksessa tapahdu. Leikkauksen jälkeisistä kivuista on paha sanoa mitään, kaikilla kun kuitenkin on erilainen kivunsietokyky.
[/quote]
ketunnenät kuulostaa kivoilta,laita kuva.

Vierailija
14/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiva vaikka pienet tissit onkin.
http://apina.biz/125811/tag/thin

Vierailija
15/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis en vielä ole mitään silikoneja hankkimassa. Odotan, kunnes olen täysi-ikäinen.
Enkä ole varma että hankinko vai enkö hanki...

Vierailija
16/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muka tiedät, etteivät kasva enää? Itselläni rinnat alkoivat kunnolla kasvamaan vasta 18-vuotiaana.

Vierailija
17/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on ilman liivejä kauniimmat, isommat tarvii liivit. Näin yleensä. Itselläni oli nuorena juuri todella pienet rinnat, tykkäsin! Nyt lasten jälkeen D-E ja haluaisin nämä pois: Hikoilee, hiertää, roikkuu.

Vierailija
18/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon että nää ei kasva :(
Muutenkin ku toinen rinta ei kasva enäö ja on toista pienempi niin yritän saada sillee ettei nää kasvaisi ettei kukaan huomaisi eriparisuutta....

Vierailija
19/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Ovatkohan ne kuinkakin kalliita? -Omani maksoivat Virossa 3750€. Välillä esimerkiksi The Lookilla on leikkaustarjouksia. Lisäksi hyvät tukiliivit maksaa 50-100€. :-)
2. Vaikuttaako imetykseen, jos joskus lapsia saan?-Itse ainakin voin imettää. Rinnat lihaksen alla.
3. Huomaako kukaan, että jollakin on silikonit?-Huomaa ainakin jos on yli 3dl per tissi. Mutta se on vain positiivinen asia.
4. Onko se kivulias toimenpide?-Itse olin vain pari päivää poissa töistä. Noin viikon lääkäri kirjoittaa saikkua. Sängystä nouseminen oli aluksi hankalaa, kun rintalihasta oli juuri sörkitty. :D

Enkä ole päivääkään katunut ja kohensi itsetuntoa ja tyytyväisyyttä vartaloon. :-)

Vierailija
20/30 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:30"]1.Ovatkohan ne kuinkakin kalliita? -Omani maksoivat Virossa 3750€. Välillä esimerkiksi The Lookilla on leikkaustarjouksia. Lisäksi hyvät tukiliivit maksaa 50-100€. :-)
2. Vaikuttaako imetykseen, jos joskus lapsia saan?-Itse ainakin voin imettää. Rinnat lihaksen alla.
3. Huomaako kukaan, että jollakin on silikonit?-Huomaa ainakin jos on yli 3dl per tissi. Mutta se on vain positiivinen asia.
4. Onko se kivulias toimenpide?-Itse olin vain pari päivää poissa töistä. Noin viikon lääkäri kirjoittaa saikkua. Sängystä nouseminen oli aluksi hankalaa, kun rintalihasta oli juuri sörkitty. :D

Enkä ole päivääkään katunut ja kohensi itsetuntoa ja tyytyväisyyttä vartaloon. :-)
[/quote]
laita kuva miltä näyttää? Ja mikä oli lähtökohta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi