kansainväliseen hakuun laitoin itseni
Tunnissa 10 cv pyyntöä. Tää hoitsu lähtee täältä paremmille vesille. Siinäpä kouluttakaa uusi tilalle.
Kommentit (14)
Olen myös miettinyt, minullakin on hoitoalan koulutus, tosin vain lh. Britannia kiinnostaisi nyt kun siellä on ryhdistäydytty mamutuksen suhteenkin.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:27"]Minnepäin menet?
[/quote]
Uuteen-Seelantiin
Moi K, vai onko siellä vaimo A? Eihän toi edes ole vielä varmaa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:31"]Moi K, vai onko siellä vaimo A? Eihän toi edes ole vielä varmaa.
[/quote]
Ihan sinkku E
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:26"]
Tunnissa 10 cv pyyntöä. Tää hoitsu lähtee täältä paremmille vesille. Siinäpä kouluttakaa uusi tilalle.
[/quote]
Hienoa, olet rohkea ja onnekas. Olen varma, että et tule katumaan tuota (lähtö) päätöstä.
Onnea matkaan :)
itse taas olen palaamassa maailmalta Suomeen monien vuosien jälkeen kun sain niin paljon paremman työpaikan, joka mahdollistaa sen, että voimme elää itsenäisesti koko perhe eikä tarvii enää asustella anopin nurkissa ja elää kädestä suuhun!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:28"]Olen myös miettinyt, minullakin on hoitoalan koulutus, tosin vain lh. Britannia kiinnostaisi nyt kun siellä on ryhdistäydytty mamutuksen suhteenkin.
[/quote]
Kyllä lähäreilläkin on vientiä.
Tuota, jengi joutuu joustamaan nettona satasen tai max pari kuukaudessa, ja siitä aivan helvetinmoinen haloo ja uho. Muutaman vuoden päästä talous on taas vauhdissa, ja palkankorotukset tulevat normaalisti.
Ei tämä nyt ihan NIIN iso juttu ole.
Muakin tekis mieli hakea muualle, vaikka asunkin jo ulkomailla. Olen sairaanhoitajana Alankomaissa ja täällä palkka on vähän pienempi kuin Suomessa, mutta elintaso kuitenkin aika samoissa hinnoissa. Verotus myös samaa luokkaa kuin Suomessa, mutta pakollista sairasvakuutusta maksan n. 200 e kuussa :(
uskon, että jossain toisessa maassa se ruoho olis ihan oikeasti vihreämpää mulle.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:49"]Tuota, jengi joutuu joustamaan nettona satasen tai max pari kuukaudessa, ja siitä aivan helvetinmoinen haloo ja uho. Muutaman vuoden päästä talous on taas vauhdissa, ja palkankorotukset tulevat normaalisti.
[/quote]
Ei se nyt ihan noin mene. Minäkin erikoissairaanhoidossa ja jos palkka tulee olemaan sama kuin mustan pörssin imurikauppiaan niin miksi ihmeessä jatkaisin työtä?
Voisin myydä niitä imureita, raataa itseni burnoutiin erikoissairaanhoidossa tai lähteä töihin sinne missä sitä arvostetaan eli ulkomaille.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:49"]
Tuota, jengi joutuu joustamaan nettona satasen tai max pari kuukaudessa, ja siitä aivan helvetinmoinen haloo ja uho. Muutaman vuoden päästä talous on taas vauhdissa, ja palkankorotukset tulevat normaalisti.
[/quote]
Eiköhän tuollaiseen päätökseen vaikuta muukin, esim. holtiton mamutus ja muu perseily.
Minnepäin menet?