Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka pitkillä "lenkeillä" käytte kissan kanssa?
08.09.2015 |
Kysymys tietysti teille, jotka ulkoilutatte kissaanne.
Tarkoitan lenkin pituudella etäisyyttä, mutta kulutettu aikakin kiinnostaa. Eli kuinka kauas kotoa kissanne ovat halukkaita tallustelemaan?
Kommentit (22)
Minun kissat lenkittäis mielellään. Itse jaksa niin perästä päästä. Sitten kun kaveri toiselle kissalle mennään etäskin. Hankala yksin kun toinen saattaa haluta eri puolelle kun toinen. Siinä seisot sitten kun pyykkiteline kädet levällään. Liekassa ulkona mielellään ja itse vahtimassa kun narut ihan sata varmasti solmussa. Ja jos jäävät kiinni saavat itsensä rimpuiltua pois valjaista. Joka päivä on samaan aikaan ulos päästävä. Muuten alkaa nauku
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun ollaan mökillä niin saatetaan mennä muutamia kilometrejäkin. Kotona esikaupunkialueella kissa ei halua poistua kauas rivarin pihasta. Etäisyys kodista max parisataa metriä. 30min-1h ulkoillaan yleensä kerrallaan.
Pennusta asti sisäkissana kasvatettu kisu ei kyllä osaa kaivat vapaana ulkoilua. Oma kissa on niin hömelö että menisi ekan auton alle tai ketun hampaisiin jos liikkuisi yksin ulkona. Vapaana liikkuva kissa on myös haittaeläin Suomen luonnolle, pikkulinnut ja oravat erityisesti kärsivät.