Mitä mieltä olet, onko normaalipainoisen turhaa laihduttaa
Kommentit (63)
Minusta kannattaa muokata terveellisiä elintapoja, kasvattaa kuntoa ja vaikka sellaiset ei sokeria kuukauteen voi olla todella hyviä nollaamisia myös normaalipainossa. Mutta se, että tuijottaa vaakaa, koska haluaa painaa juuri sen 55kg,on todella tyhmää. Tärkeintä on miltä tuntuu ja sitten miltä näyttää, ei vaaka, ei housun koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, jos on päässyt lihomaan normaalipainon sisällä.
Eihän sitä halua kasvaa vaatteistaan ulos, ja muutenkin epäterveellisesti syömällä/liikkumattomuudella kerätty rasva on ylimääräistä rasvaa josta on parempi päästä eroon.Tilastot kertovat, että laihduttaminen normaalipainon sisällä yleensä johtaa alkutilannetta suurempaan painonnousuun.
Eli siinä ottaa riskin, etteivät ne loputkaan vaatteet enää mene päälle.
Ei johda, jos punnitsee itsensä säännöllisesti, ja pudottaa heti pienenkin painonnousun. Sillä tavalla juuri pysyy normaalipainossa.
Hirveä vaiva muutaman kilon takia, ja tutkitusti muuttuu vuosi vuodelta vaikeammaksi. Minä keskityn mieluummin elämässäni muihin asioihin kuin normaalipainossa laihduttamiseen.
Ei ehkä ole kannattanut liimata sitä vaakaa kattoon, jos sen käyttö on niin hankalaa. Mulla on vaaka sängyn alla ja mulla menee sellaiset kymmenen sekunttia itseni punnitsemiseen aamulla.
-eri
Oon yrittänyt normaalipainoisena laihduttaa, mutta eivät ne kilot vain tunnu lähtevän. Monet ylistää pätkäpaastoa – mä olin pätkäpaastolla pari vuotta, ja laihduin aivan minimaalisesti tyyliin 2 kg.