Sahalaidat näkökentässä ja sen jälkeen kova päänsärky
Oksettaa myös. Mistä voi johtua? Ikinä ennen ei ole vastaavaa ollut.
Kommentit (16)
Aurallinen migreeni, kärsin itsekin kyseisestä vaivasta. Usein alkaa jo lapsena/nuorena, mulla eka kohtaus oli 25-vuotiaana.
minulla on parin päivän ajan ollut sellaista outoa huminaa päässä etenkin takaraivolla ja niskassa, joskus tulee ajoittain sellaisia kuin joku kiristyisi ja oudosti huippaa hetkellisesti enenpi ja tuntuu pahaolo samaan aikaan ja heikottaa..olen saanut tällaisen kohtauksen noin kaksi kuukautta aikaisemmin ja silloin muistikin hieman pätki.. olisko nämä mikreenin oireita
Aivoverenkierron häiriötä pukkkaa. Grafeiinipitoiset injektiot vähemmälle, niin pysyy kroppa kunnossa.
Aurallinen migreeni, periytyy geeneissä.
Mulla alkoi 12-vuotiaana.
Aikuisena loppui lähes kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
minulla on parin päivän ajan ollut sellaista outoa huminaa päässä etenkin takaraivolla ja niskassa, joskus tulee ajoittain sellaisia kuin joku kiristyisi ja oudosti huippaa hetkellisesti enenpi ja tuntuu pahaolo samaan aikaan ja heikottaa..olen saanut tällaisen kohtauksen noin kaksi kuukautta aikaisemmin ja silloin muistikin hieman pätki.. olisko nämä mikreenin oireita
Ei ainakaan tyypilliseltä migreeniltä kuulosta, onko sinulla niska tai hartiajumeja? Lihasten kireys aiheuttaa noita mainittuja oireita.
Kyllä noilla oireilla moni hakeutuu päivystykseen kuville.
Oppikirjamaiset auralliset migreenin oireet.
Todella tyypilliset migreenin oireet. Nimenomaan sahalaita toisessa silmässä ja sen jälkeen päänsärky. Minulla eka kohtaus kolmikymppisenä.
Ai, av lääkärit täällä diagnosoimassa migreeniä
Mitä jos jätettäis oikean lääkärin hommaksi?
Mä saan auran ja sahalaidat, mut en jysäriä. Vilkkuminen menee puolessa tunnissa ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ai, av lääkärit täällä diagnosoimassa migreeniä
Mitä jos jätettäis oikean lääkärin hommaksi?
Me ollaan lääkäreitä kaikki, kun oikein silmin katsotaan.
onko niskan nikamat painamassa jotain hermoa? jos ottaisi röntgenkuvan ja sitten leikkauksella parantaa hermojen oloa.
migreenikohtaus