Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappu Pimiä opettaa ruuanlaittoa...

Vierailija
08.09.2015 |

Pimiä opettaa (omien sanojensa mukaan) suomalaisille ruuanlaittoa tv-ohjelmassa. Millon se on kokiksi valmistunut? :D

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20: Harmi todellakin.

Vierailija
22/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan, mutta minun mielestä Vappu kokkaa paljon innokkaammin ja antoisammin kuin joku Sara LaFountääni jonka pitäisi kuitenkin olla koulutettu kokki ja joka väsää jotain ala-astetyylisiä chokolatepänceiksejä ja puhuu lautaselle eikä yleisölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole kokkaustaidoista vaan henkilön persoonasta ja naaman näkyminen joka ikisessä mediassa. Ehdotan pimiälle että avaa oman kanavan telkkariin sitä voivat katsoa ne jotka haluavat. Pitäisi ihmisen ymmärtää ettei jatkuvasti näyttäydy nimittäin kyllästyminen on tuloksena. Harmi ihanat ammattikokit Aki ja Aleksi ikävä tulee heidän laadukasta työskentelyään.

Vierailija
24/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin sen "ruoka" ohjelmien katsomisen siihen kun naureskeli pilkallisesti voin käyttämiselle.

Sanoi että ainoastaan huonot kokit käyttävät voita peittämään sen että osaavat tehdä vain pahaa ruokaa.

Ja sit lotrasi teollista margariini ja ruokakermapaskaa ruokiinsa

Ällöttävää

Vierailija
25/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Suomessahan ei ikinä kannattaisi tuoda taitojaan tai hyvyyttään missään asiassa esille. Pitäisi olla vaatimaton ja mielellään vähätellä omia tekemisiään.

Vappu on liian iloinen, toimelias, elämäänsä tyytyväinen, energinen, tehokas ja osaava. Sitä ei suomi-juntti vaan siedä.

Vierailija
26/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole kokkaustaidoista vaan henkilön persoonasta ja naaman näkyminen joka ikisessä mediassa. Ehdotan pimiälle että avaa oman kanavan telkkariin sitä voivat katsoa ne jotka haluavat. Pitäisi ihmisen ymmärtää ettei jatkuvasti näyttäydy nimittäin kyllästyminen on tuloksena. Harmi ihanat ammattikokit Aki ja Aleksi ikävä tulee heidän laadukasta työskentelyään.

Meinaatko, että se Vappu ihan itse työntää itseään telkkariin? Kukaan ei pyydä tai halua? Nyt taidat luulla Vapusta vähän liikoja. Kyllä hänet sinne ihan halutaan ja ihan sen takia, että ihmiset haluaa häntä katsoa.

Tyhmähän se olis, jos töistä kieltäytyis! Viisas takoo silloin kun rauta on kuumaa. Vapun toisesta reseptikirjastakin otettiin juuri kakkospainos. En usko, että hän ihan itse on niitä kaikkia ostanut...

Melkein tekis mieli vetää kateuskortti esiin - mutta en viitsikään...

Vierailija
27/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hämärää on pimiän ja MTV3 kanavan kytkyssä? Jotakin täytyy olla kun edm henkilö on jatkuvasti MTV3-kanavalla ! Onko tietoa?

Vierailija
28/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä konstilla saa aina uusia ohjelmia ja ohjelma-aikaa? Ei ainakaan osaamisellaan, tiedoillaan tai puhetaidoillaan. 

Vierailija
29/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI EI !! Aki ja Alex ovat  olleet niin mukavan lepposia ja tilalle nuo kaksi minä- minää. Vappu Pimiä juuri menettelee, mutta Syrjäsen kohdalla kanava vaihtuu välittömästi:((

Vierailija
30/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteet kuitenkin siitä, ettei tehnyt tositoosaa synnytyksistään, tai pahimmassa tapauksessa alkanut opettaa jotain niihin liittyen...

Onhan se juontanut esim. Erilaiset/toisenlaiset äidit sarjaa raskaana ollessaan yhden kauden.

Vierailija
31/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä

Vierailija
32/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on impulsiivinen kiukkupussi, josta kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
33/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitainen henkilö koska aiheuttaa niin paljon bolemiikkia verkossa.

Vierailija
34/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu yrittää tehdä itsestään Suomen Martha Stewartia. Ehkä onnistuu, ehkä ei. Ammattilaisen silmään Vapun ruoanlaitto on ihan ok-tasolla kotikokkailijaksi. 

Vierailija
35/38 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui MTS ohjelman katsominen.

Vierailija
36/38 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siihen koulutusta tarvitse, jos on hyvä ruoanlaittaja ja haluaa jakaa ohjeitaan ja vinkkejään muille? Naurettavaa arvostella toista sen perusteella onko koulutusta vai ei.

Vierailija
37/38 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun Vappu tuli telkkariin juontamaan. Ihmettelin mitä toi lähiömuija tekee tv:ssä. Oli niin wt kuin olla voi.

Nyt alkaa jo tottumaan, ja esim. Tuubiin sopii ihan hyvin. Ja kiva katsella taviksen naamaan ja kroppaan sopivia hiuksia ja vaatteita.

Vierailija
38/38 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö paljon puolivalmisteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän