Vappu Pimiä opettaa ruuanlaittoa...
Pimiä opettaa (omien sanojensa mukaan) suomalaisille ruuanlaittoa tv-ohjelmassa. Millon se on kokiksi valmistunut? :D
Kommentit (38)
Sori nyt vaan, mutta minun mielestä Vappu kokkaa paljon innokkaammin ja antoisammin kuin joku Sara LaFountääni jonka pitäisi kuitenkin olla koulutettu kokki ja joka väsää jotain ala-astetyylisiä chokolatepänceiksejä ja puhuu lautaselle eikä yleisölle.
Kyse ei ole kokkaustaidoista vaan henkilön persoonasta ja naaman näkyminen joka ikisessä mediassa. Ehdotan pimiälle että avaa oman kanavan telkkariin sitä voivat katsoa ne jotka haluavat. Pitäisi ihmisen ymmärtää ettei jatkuvasti näyttäydy nimittäin kyllästyminen on tuloksena. Harmi ihanat ammattikokit Aki ja Aleksi ikävä tulee heidän laadukasta työskentelyään.
Mä lopetin sen "ruoka" ohjelmien katsomisen siihen kun naureskeli pilkallisesti voin käyttämiselle.
Sanoi että ainoastaan huonot kokit käyttävät voita peittämään sen että osaavat tehdä vain pahaa ruokaa.
Ja sit lotrasi teollista margariini ja ruokakermapaskaa ruokiinsa
Ällöttävää
Niin. Suomessahan ei ikinä kannattaisi tuoda taitojaan tai hyvyyttään missään asiassa esille. Pitäisi olla vaatimaton ja mielellään vähätellä omia tekemisiään.
Vappu on liian iloinen, toimelias, elämäänsä tyytyväinen, energinen, tehokas ja osaava. Sitä ei suomi-juntti vaan siedä.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole kokkaustaidoista vaan henkilön persoonasta ja naaman näkyminen joka ikisessä mediassa. Ehdotan pimiälle että avaa oman kanavan telkkariin sitä voivat katsoa ne jotka haluavat. Pitäisi ihmisen ymmärtää ettei jatkuvasti näyttäydy nimittäin kyllästyminen on tuloksena. Harmi ihanat ammattikokit Aki ja Aleksi ikävä tulee heidän laadukasta työskentelyään.
Meinaatko, että se Vappu ihan itse työntää itseään telkkariin? Kukaan ei pyydä tai halua? Nyt taidat luulla Vapusta vähän liikoja. Kyllä hänet sinne ihan halutaan ja ihan sen takia, että ihmiset haluaa häntä katsoa.
Tyhmähän se olis, jos töistä kieltäytyis! Viisas takoo silloin kun rauta on kuumaa. Vapun toisesta reseptikirjastakin otettiin juuri kakkospainos. En usko, että hän ihan itse on niitä kaikkia ostanut...
Melkein tekis mieli vetää kateuskortti esiin - mutta en viitsikään...
Mitä hämärää on pimiän ja MTV3 kanavan kytkyssä? Jotakin täytyy olla kun edm henkilö on jatkuvasti MTV3-kanavalla ! Onko tietoa?
Millä konstilla saa aina uusia ohjelmia ja ohjelma-aikaa? Ei ainakaan osaamisellaan, tiedoillaan tai puhetaidoillaan.
VOI EI !! Aki ja Alex ovat olleet niin mukavan lepposia ja tilalle nuo kaksi minä- minää. Vappu Pimiä juuri menettelee, mutta Syrjäsen kohdalla kanava vaihtuu välittömästi:((
Vierailija kirjoitti:
Pisteet kuitenkin siitä, ettei tehnyt tositoosaa synnytyksistään, tai pahimmassa tapauksessa alkanut opettaa jotain niihin liittyen...
Onhan se juontanut esim. Erilaiset/toisenlaiset äidit sarjaa raskaana ollessaan yhden kauden.
Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä
Vappu on impulsiivinen kiukkupussi, josta kannattaa pysyä kaukana.
Ristiriitainen henkilö koska aiheuttaa niin paljon bolemiikkia verkossa.
Vappu yrittää tehdä itsestään Suomen Martha Stewartia. Ehkä onnistuu, ehkä ei. Ammattilaisen silmään Vapun ruoanlaitto on ihan ok-tasolla kotikokkailijaksi.
Ei kai siihen koulutusta tarvitse, jos on hyvä ruoanlaittaja ja haluaa jakaa ohjeitaan ja vinkkejään muille? Naurettavaa arvostella toista sen perusteella onko koulutusta vai ei.
Muistan kun Vappu tuli telkkariin juontamaan. Ihmettelin mitä toi lähiömuija tekee tv:ssä. Oli niin wt kuin olla voi.
Nyt alkaa jo tottumaan, ja esim. Tuubiin sopii ihan hyvin. Ja kiva katsella taviksen naamaan ja kroppaan sopivia hiuksia ja vaatteita.
Käyttääkö paljon puolivalmisteita?
20: Harmi todellakin.