Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappu Pimiä opettaa ruuanlaittoa...

Vierailija
08.09.2015 |

Pimiä opettaa (omien sanojensa mukaan) suomalaisille ruuanlaittoa tv-ohjelmassa. Millon se on kokiksi valmistunut? :D

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin itsekin

Vierailija
2/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu osaa kaiken ja tietää parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa naureskelin :D

Vierailija
4/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hyviä eväitähän tuo tuntuu ohjelmissaan väsäävän. Miksi ei siis jakaisi taitoaan? Aika moni muukin ruokajulkkis on ilman koulutusta opettamassa, pari pystyn sanomaan tuon lisäksi heti.

Vierailija
5/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kanssa samaa:D Kai se on sillai että kun tarpeeksi jotain itselleen toistaa niin alkaa uskoakin siihen. 

Vierailija
6/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä chätti-juontaja se työntää naamaansa ruutuun vuosikymmenestä toiseen.

Vierailija
7/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka ei osaa, niin opettaa. Televisioon pääsemiseen nyt ei muutenkaan koulutusta tarvita. Jos hänellä on mielestään ideoita niin miksei? Ja eihän tää nykynen pullamössösukupolvi osaa kokata edes voileipää itselleen ilman ohjetta.

Vierailija
8/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:18"]

Melko hyviä eväitähän tuo tuntuu ohjelmissaan väsäävän. Miksi ei siis jakaisi taitoaan? Aika moni muukin ruokajulkkis on ilman koulutusta opettamassa, pari pystyn sanomaan tuon lisäksi heti.

[/quote]

no mä kyllä osaan tehdä nakkipiiloja ilman Vapun ohjeistustakin. Duudson-Jukka ei ehkä osaa, sillä Vappu valmisti niitä Jukan kanssa joskus telkkarissa, taisi silloinkin olla kyseessä joku Vapun "ruoka"ohjelma. 

Vierailija
9/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:18"]

[/quote]

no mä kyllä osaan tehdä nakkipiiloja ilman Vapun ohjeistustakin. Duudson-Jukka ei ehkä osaa, sillä Vappu valmisti niitä Jukan kanssa joskus telkkarissa, taisi silloinkin olla kyseessä joku Vapun "ruoka"ohjelma. 

[/quote]No ei kun ohjelmaa väsäämään, jos kuvittelet osaavasi paremmin. Ja ei, en ole Vappu Pimiä enkä hänelle mitään sukua tai kaveri. En edes Kari Aihinen. Tai kukaan Duudsoneista.

Vierailija
10/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut Vapun kokkiohjelmaa ennenkin ja hyvin näytti käyttävän kaikenlainen ruoanlaitto. Ei kannata mollata etukäteen, jos ei mitään tiedä.

Vierailija
11/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon Vapun fani jo niiltä chatjuontaja-ajoilta ja hänellä oli jo silloin todella oivia näkökulmia liittyen ruokaan ja ruoanlaittoon ja ikimuistoisen hyviä reseptejä. Katselin sitä yöchattia joskus ainoastaan hänen ansiostaan, sillä hänellä oli hauskat ja nokkelat jutut. Vappu vaikuttaa erinomaiselta kotikokilta. Kyllä loistava kotikokki voi hyvinkin peitota esim. keskinkertaisen kokkikoulun kasvatin.

Vierailija
12/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet kuitenkin siitä, ettei tehnyt tositoosaa synnytyksistään, tai pahimmassa tapauksessa alkanut opettaa jotain niihin liittyen...

Vierailija
13/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei...

Vierailija
14/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:45"]

Olen katsonut Vapun kokkiohjelmaa ennenkin ja hyvin näytti käyttävän kaikenlainen ruoanlaitto. Ei kannata mollata etukäteen, jos ei mitään tiedä.

[/quote]

En mä sen mahdollisia ruokia ole ennakkoon mollaamassa, vaan tuota "opettamista". Aika muhkea itsetunto alkaa telkussa maallikkona ja chattijuontajana suomen kansaa oikein opettaa. Eri asia olis ollut joku "Kokkaa ilolla Kapen ja Vapun kanssa siten, että Aihinen on varsinainen ammattilainen ja Pimiä vähän niinkuin assari, mutta tän itseään täynnä olevan hössääjän tuntien osat on juuri toisinpäin. Se naurattaa tässä. Jotain itsekritiikkiä vois Vappukin miettiä.  xD ap

Vierailija
15/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen akka

Vierailija
16/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut Vapusta instan perusteella todella itseriittoisen ja itseään korostavan kuvan. Tokan vauvan syntymän jälkeen meni muutaman viikon päästä kuvaamaan jotakin tv-ohjelmaa ja ilmoitti siitä hashtageilla #mikääitiysloma, laittaa aina kuvan, kun on urheilemassa, eli about joka päivä "heräsin tänään klo 4:50 uimahalliin ja lenkille #mammakuntoon #aikainenlintumadonnappaa #mitkäyöunet". Ilmoittaa myös joka kerta, kun on poiminut, kasvattanut, kokannut ja leiponut jotain. Tuotahan lähes kaikki instassa tekee, mutta Vapun tili ärsytti niin paljon, että oli pakko lopettaa seuraaminen :D. Laiska se töitään luettelee, vai miten se meni...

Vierailija
17/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita voi oppia käytännössä ilman koulutustakin, ja kivahan se on että jakaa tietojaan ja taitojaan muillekin. Ei tarvitse katsoa, jos ei tykkää.

Vierailija
18/38 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:43"]

Olen saanut Vapusta instan perusteella todella itseriittoisen ja itseään korostavan kuvan. Tokan vauvan syntymän jälkeen meni muutaman viikon päästä kuvaamaan jotakin tv-ohjelmaa ja ilmoitti siitä hashtageilla #mikääitiysloma, laittaa aina kuvan, kun on urheilemassa, eli about joka päivä "heräsin tänään klo 4:50 uimahalliin ja lenkille #mammakuntoon #aikainenlintumadonnappaa #mitkäyöunet". Ilmoittaa myös joka kerta, kun on poiminut, kasvattanut, kokannut ja leiponut jotain. Tuotahan lähes kaikki instassa tekee, mutta Vapun tili ärsytti niin paljon, että oli pakko lopettaa seuraaminen :D. Laiska se töitään luettelee, vai miten se meni...

[/quote]

No tämä olikin syy tehdä aloitus tästä, kun samat fiilikset tuosta naisesta. On aivan eri asia olla "vaatimattomasti ja itsekehuttomasti" tehokas ja hyvä siinä mitä tekee, kuin tehdä se alleviivatun korostetusti ja vastenmielisen tyrkyttävästi. Voin kuvitella kuinka se kontrolloi kotonaankin kaikkea 24/7.

Tuubissakin sanoi kerran ihan huomaamattaan varmaan, että Muistakaa, että mä olen pomo täällä...

Vierailija
19/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi mitä tänään syötäisiin ohjelmalle, syynä ammattikokkien mukavien sellaisten vaihto pimiään ja syrjäseen

Vierailija
20/38 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä chätti-juontaja se työntää naamaansa ruutuun vuosikymmenestä toiseen.

Luulen, että hänelle kirjoitettiin epähuomiossa vakituinen työsopimus Maikkarille chat-juontajan pestin saadessaan. Niin on ko. lafkan ohjelmissa laidasta laitaan, oli sitten kyseessä tanssikilpailu, ruoanlaitto, tai Youtube-videoiden katsominen. Varsinkin viimeisestä tulee mieleen, että kanavan on äkkiä täytynyt saada Vapulle uusi ohjelma, kun edellisen pestin jaksot on juuri saatu purkkiin. Kohta se on varmaan Salkkareissakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan