Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako S-etukortti/asiakasomistajuus?

Vierailija
25.03.2022 |

Kannattaako hankkia S-etukortti jos sellaista ei vielä ole? Suurin osa minun ja miehen ostoksista tulee nykyään S-ryhmän kaupasta (Alepasta), mutta ei olla vielä hankittu etukorttia. Osuusmaksu on 100 euroa. Tienaako sen kuinka helposti takaisin bonusten ja muiden asiakasomistajaetujen kautta? Eniten kiinnostaa bonus ja tarjoukset, mutta S-pankin kortti, tili ja muut palvelut ei tippaakaan, kun on jo tili toisessa pankissa.

(Sori jos olen uusavuton. Plussa-kortti löytyy, koska asuin ennen lähempänä K-kauppaa ja sen sai ilmaiseksi.)

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

>100% varmuudella YKSIKÄÄN S-ryhmän liike ei ole jakanut sentin senttiä osinkoa. 

100%:n varmuudella olen saanut osuusmaksulleni ylijäämäpalautusta vuosittain. https://www.s-kanava.fi/bonus/yjp/#:~:text=Osuuskauppa%20voi%20maksaa%2….

Mulle bonuksea kertyy kuukaudessa 10-15e ja 20v aikana niitä on tilillä pari tonnia, jotka nykyään menee rahastoon. 

Sen osuusmaksun saa myös takaisin kun luopuu osuudestaan. 

Vierailija
122/128 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle S-tili on ollut yksi parhaita taloudellisia juttuja mitä olen tehnyt. Kymppitonni on kertynyt bonuksista ja sijoitusten arvon noususta ehkä 25 vuoden aikana. Ilman että sitä on edes huomannut. Odottaa siellä pahaa päivää, esimerkiksi auton simahtamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin kannattaa. Hyödynnetään myös tarjoukset, omat merkit, bensa, puhelinliittymä, hotellit ja ravintolat ym tarjoukset. Bonuksia tulee vuodessa paljon ja vielä ylijäämäpalautukset kerran vuodessa. 

Vierailija
124/128 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä koen että mulle on kannattanut. Ostaisin ruokaa, bensaa ja vakuutuksia joka tapauksessa. Nyt saan niistä vuodessa 1500 euroa bonuksina ja ylijäämäpalautuksena. Ne menee mulla suoraan rahastoon jossa on jo ihan kiva summa. 

Vierailija
125/128 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa jos kerran pääosin asioitte s-ryhmässä.

On hyvä vaikka en bensaa koskaan tankkaakaa sieltä. Hinta on aina bonusten verran enempi kuin muualla. Miksi ihmeessä kun jokainenhan huomaa sen?

Vierailija
126/128 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa ainakin meillä. Ostamme noin tonnilla kuussa ruokaa ja kodin välttämättömiä tarvikkeita, kuten vessapaperit, pesuaineet jne. S-kaupoista. Bonusta tulee useampi kymppi joka kuukausi. 

Vierailija
127/128 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle S-tili on ollut yksi parhaita taloudellisia juttuja mitä olen tehnyt. Kymppitonni on kertynyt bonuksista ja sijoitusten arvon noususta ehkä 25 vuoden aikana. Ilman että sitä on edes huomannut. Odottaa siellä pahaa päivää, esimerkiksi auton simahtamista.

No kyllä mullekin on 25 vuodessa kertynyt ihan mukava omaisuus, vaikka mulla ei mitään etukortteja olekaan, wnkä ole mikää suurituloinwn ihminen. :) 50 kun laittaa kuussa rahastoon, niin ihan kivasti on kertynyt rahaa pahan päivän varalle. Auton voisin ostaa vaikka heti käteisellä, mutta en viitsi, kun lainan korot kuittaantuu pankin bonuksilla.

Vierailija
128/128 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mullekin on 25 vuodessa kertynyt ihan mukava omaisuus, vaikka mulla ei mitään etukortteja olekaan, wnkä ole mikää suurituloinwn ihminen. :) 50 kun laittaa kuussa rahastoon, niin ihan kivasti on kertynyt rahaa pahan päivän varalle. Auton voisin ostaa vaikka heti käteisellä, mutta en viitsi, kun lainan korot kuittaantuu pankin bonuksilla.

Mikäs siinä, minusta on mukavaa säästää niin että en edes tiedä säästäväni, laiska kun olen. Etuna myös se että voi välillä yllättyä iloisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi